111.Bölüm 🌙

1.5K 136 26
                                    

İyi okumalar 🌙

Önceki bölümü atlamayın lütfen...

Meriç ve Erdem bu kez farklı olarak, balkonda oturuyorlardı. Karanlık çökmüş, yıldızları izliyordu iki sevgili. Erdem, kolunu Meriç'in omuzuna atmış, Meriç de Erdem'in göğsüne yaslamıştı başını. Erdem, Meriç'in kolunu okşarken mırıldanır gibi konuşuyordu.

"Hep benimle kalsana. Birlikte yaşayalım." dedi. Meriç, gülümsedi bu sözler üzerine ve cevap verdi sevdiğine.

"Ben de çok istiyorum seninle yaşamayı. Ama okulum henüz bitmedi." dedi.

"O zaman üniversiteye geçince benimle yaşa. Burada kal." dedi. Meriç kıkırdadı bu kez.

"Üniversite okuldan sayılmıyor mu senin için?" diye cevapladı. Erdem kollarıyla sardı sevgilisini sıkıca.

"Yaa banane ben sevgilimle uyumak istiyorum artık." diye mızmızlandı. Meriç, kendini çekerek ayrıldı sevgilisinin bedeninden ve ona doğru dönük oturdu.

"Üniversiteyi kazanırsam seninle yaşayacağım. Yalnız... Ailem ne diyecek bilmiyorum. Evet kabullendiler ama bu konuda ne diyeceklerini bilmiyorum." dedi. Erdem gülümsedi.

"Tamam bebeğim. Sen merak etme. O iş bende. Ben babamla konuşurum." diyerek sevgilisini yeniden göğsüne çekti. Meriç, hiç itiraz etmeden sığındı sevgilisinin göğsüne. Az önce farkettiği ayrıntıyla gülüyordu yüzü. Erdem, babam demişti, Meriç'in babası için. Bu çok iyiydi.

"Babam dedin." diye mırıldandı. Erdem gülümseyerek cevap verdi.

"Ne yani? Benim de babam olmuyor mu?" dedi. Meriç, sevgilisinin boynuna derin bir öpücük bırakıp konuştu bu kez.

"Oluyor tabi. Neden olmasın?" dedi. Erdem'in eli bu kez Meriç'in saçlarındaydı.

"Benim annemlerle de tanışmalısın. Sevgilim olarak." dedi. "Bu haftasonu onların yanına gideceğim. Her şeyi anlatacağım. Eğer güzel bir tepki alırsam seni tanıştıracağım." diye devam etti.

"Eğer kötü karşılarlarsa ne olacak?" diye sordu Meriç. Erdem iç çekip cevap verdi.

"Eğer kötü karşılarlarsa, tek evlatlarından vazgeçmiş olacaklar. Beni olduğum gibi kabul etmemiş olacaklar çünkü. Ben onların beni olduğum gibi kabul etmelerini istiyorum. Yani olması gerektiği gibi. Şu an nasılsa, gerçeği öğrenince değişmelerini istemiyorum. Beni ve sevdiğim adamı kabul edip, en az beni sevdikleri kadar sevmelerini istiyorum. Hayatımın geri kalanını seninle yaşamak istediğimi anlamalarını istiyorum." dedi. Meriç doğrulup, Erdem'in yanaklarından tutarak dudaklarını, Erdem'in dudaklarına bastırdı. Sanki on dakika önce öpüşen onlar değilmiş gibi, aşkla öpüyordu sevdiği adamı. Erdem de ona karşılık verince uzun bir öpücük oldu.

"Seni çok seviyorum Erdem. İyi ki benimlesin." diye fısıldadı. Erdem de dudağına minik bir öpücük bırakıp fısıldadı o da.

"Ben de seni çok seviyorum güzelim. Sen benim iyikimsin." dedi. Meriç, başını sevdiği bedenin omuzuna koydu tekrar. Erdem de, Meriç'in saçlarını okşadı bir süre daha ve yıldızları izlemeye devam ettiler. Aşkları her an büyüyordu ve bu durumdan hiç şikayetci değillerdi...

Selamlar sevgiler 💜

Yorumlarınızı bekliyorum 🤗

Öpücükler öpücükler 😘

CANIM ÖĞRETMENİM (BxB)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin