7/

245 20 22
                                    


"Kızım yavaş yesene bebe boğulacak."

"O annesinin kızı boğulmaz Connie."

"Hay çattık ya."

"Bebe öyle nasıl boğulsun Connie aklın varmı benimde karnımda bebek var."

Mikasa Sashayı korurken Connie ikisinede anlam veremiyormuş gibi baktı. Saate baktım saat tam 21.00 dı işte tam zamanıydı.

"Evet  şimdi size çok öenmli bir şey söyleyeceğim."

"No o boronon postosonomo kosocoğoz."

""Ağzındakini yutta söyle. Neyse geçelim."

"Ne oldu bir sorunmu var."

"Evet var Eren."

"Ne oldu biri sana bir şey mi yaptı, yoksa yine mi beyninde tümör var."

"Evet beynimde değil ama içimde."

"Ne demek beynimde değil içimde, neyin var."

"Hamileyim."

"*Hepsi birden* Ne!."

"Hamileyim Eren."

"HAH, BEN BİLİYORDUM ANNEMLE BABAMIN O KÜÇÜK TARTIŞMASINDAN SONRA BANA BİR KARDEŞ GELECEĞİNİ, TEŞEKKÜR EDERİM BABA."

"Ahahahaha Sofia sana kim dedi bunu."

"Hange yenge babam demişti annenle tartışırsak sa-"

"Sofia ne diyorsun sen."

"Tamam sustum."

10 YIL SONRA

"LEON, EREN ŞU YEDİĞİNİZ İÇTİĞİNİZ YERLERİDE TOPLASANIZ DİYORUM HANİ."

"YA ANNE TAMDA OYUNUN EN GÜZEL YERİNDEYDİK."

"BEN SANA OYUNU ŞİMDİ GÖSTERİRİM KALKIN GİDİN ODANIZA HERKES YATAĞINA. BİR AKILLINIZ VAR ODA SOFİA."

"HAA SEN ONA AKILLI DE, GEÇEN ZACK'İ DÖVEN ÇOCUĞUN LEVİ ABİDEN ÖĞRENDİĞİ TEKMELERİN HEPSİNİ ÇOCUĞA GEÇİRDİ."

"BİRİNİZ LEVİYA BİRİNİZDE BABANIZA ÇEKMİŞ, KIZIM KIZ DEĞİL OĞLUM ERKEK DEĞİL."

Leonla tartıştıktan sonra yatak odasına gittim ve yatağa yattım Eren kapıdan girdi ve yanıma sokuldu.

"Yalakalık yapma."

"Tamam kızma ya altı üstü  kuzenini korumuş."

"Üff tamam."

"Seni seviyorum."

"Bende seni."

Flasback- bu arada zack sofia için okulda kaldı  sdlksldkslkd-

Zackle birlikte kantine inmiş sırada bekliyorduk. Bize sıra gelmişti ve ben paramı uzatacağım zaman okulun 2 kezbanı 2 de topu gelmişti.

"Körmüsün salak sırada ben varım."

"Ay o kadar kısasınki görmemişim."

"Lan, bir kere senin boyun çok uzun benim boyum kısa değil, şimdi çekil ben varım."

"Ağzına bir tane çarparım görürsün."

"Hayırdır kime çarpıyon sen."

"Oooo bizim Zack de buradaymış."

"Yok ben uzaydaydım sonradan geldim."

Zack çocuğa kafa attığı an bende kezbanlardan birine hemen karnına dirseğimle vurup ayağımla çelme taktım. Ben ikisinide yere sermiş onları ağlatmıştım çünkü saçımı tutmaktanbaşka bir şey bilmiyorlardı, ardından zackin yanına geldim. Levi abimin öğrettiği o kutsal tekmenin aynısını çocuğun suratına geçirdim ama tabi ilk önce masaya çıktım. Çocuk afallarken Zack i itip dövdüğü çocuğun bacak arasına tekme attım. Dördüde acıyla ağlarken nöbetçi öğretmen gelmeden kantinciden kraker alıp sınıfa gittim. Koşarak arka bahçeye gittim ve Zack e sırt antalarını atıp okuldan kaçtık.

Flashback son

-----------------------------------------------------------------------------------------

Bölüm baya kısa olmuş olabilir, hatta baya baya kısa ama sırf aklımdaki porco x reader senaryosu aklımdan çıkmasın diye bitirdim.

Evet anladığınız üzere kitabı müq bir sonla bitirdim. Porco x readerı muhtemelen bu pazar yada haftaya yazabilirim çünkü bugünlerde  bir kaç sağlık sorunum var onun için hastaneye gitmemiz gerekiyor.

Umarım hikaye hoşunuza gitmiştir.

Sizleri seviyorum.

Oylamayı unutmayın..

Bir diğer ficte

GÖRÜŞMEK ÜZERE.......

Eren ve BenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin