~confession~

783 64 43
                                    

~Bölümü medyadaki şarkıyla okuyabilirsiniz, bende yazarken dinlemiştim 🌚...

- Sabah kalktığımda tüm vücudumdaki korkunç ağrıyı hissedebiliyordum. Küçük masanın üzerinde duran ağrı kesici ilaçlardan almak için kalktım. Bir doz aldıktan sonra saate baktım. Bugünkü çekim Tom ile olucaktı. İçimi sebebini bilmediğim bir mutluluk kapladı... daha 2 saat olmasına rağmen hazırlandım.

- Otel resepsiyonundan bir taksi çağırmalarını rica etmiştim. 5 dakika sonra aşağıya indim. Hiç beklemediğim bir şekilde flaşların yüzüme patlamasıyla şok olmuştum;

X: Tom Holland ile bir ilişkiniz olduğu doğru mu?

X: Londra'ya çekimler için mi geldiniz?

X: Dün birlikte görüntülenmiştiniz, bu yakınlığın nedenini öğrenebilirmiyiz?

X: Bir açıklama yapmayacakmısınız?

- Büyük kalabalık etrafımı sarmıştı. Her saniye patlayan flaşlar, birbirine karışan sesler, kendime bile itiraf edemediğim soruların cevapları...

- Elimi yüzümün sağ tarafına doğru getirerek, çağrılan taksiye doğru ilerledim. Sabahın bu saatinde özelliklede böyle soruları cevaplamamak için herşeyi veririm. Gazetecileri zorda olsa anlattıktan sonra arabanın kapısını açtığım gibi kendimi içeri attım, gideceğimiz yeri tarif ettim ve derin bir nefes alarak etrafı izlemeye başladım.

- Belkide haklıydılar. Kendime bunca zamandır itiraf edemediğim bir şey vardı, bundan emindim. Ama içimde nedensiz bir korkuda vardı. Geri çevrilmek gibi birşey değildi daha farklı. Ne olduğunu bilmiyorum, bildiğim tek şey Tom'u herşeyden çok sevdiğim.... Sonunda farkına vardığımda hafifçe gülümsedim. Sanki üstümden çok büyük bir yük kalkmıştı. Herzaman gerçekleri kendime itiraf etmekte zorlanmışımdır...

- Stüdyonun önüne geldiğimizde arabadan indim, ve kapıya yöneldim. Geldiğimi gören Sophie yanıma geldi;

S: Bugün erken gelmişsiniz

Y/N: Evet, öyle oldu

S: Yukarı çıkabilirsiniz, odanız herzamanki gibi hazır zaten

Y/N: Teşekkür ederim Sophie

~ Bu kısım Tom'un ağızından;

- Sabah alarmın çalmasıyla kalktım. Telefonumu alıp Tessa'ya mamasını vermek için aşağıya indim. Koyduktan sonra biraz ilerdeki koltuğa oturdum ve gelen mesajlara cevap verdim. Çok ilgilenmesemde bazen magazin haberlerine bakarım. Gelen bildirimde Y/N' nin ismini gördüğümde dahada dikkatimi çekti, haberi okumak için siteye girdiğimde karşımdaki büyük başlık "Tom Holland ile bir  ilişki içinde olduğu düşünülen Y/N Y/LN otelinden ayrılırken görüntülendi" ...

- Otelden ayrılırken görüntülenen ünlü fotoğrafçı sorulan soruları yanıtlamayı tercih etmedi. Geçtiğimiz bir kaç gün birlikte görüntülenen çiftin bir ilişki içinde olduğu düşünülüyor. Şu ana kadar herhangi bir açıklama yapılmadı...

- Uzun zamandır kendime itiraf edemediğim duygularımı medyanın benden önce yüzüme vurması biraz trajik oldu doğrusu. Ama doğru söze ne diyebilirim ki? Onu gerçekten çok seviyorum. Belki oda benim gibi düşünüyordur, öğrenmenin tek yolu gerçekleri söylemem. Bir an iç sesimin çok klasik konuştuğunu farkettim. Kendi kendime konuşmaya devam ederken gözüm saate takıldı. Bugün çekimler var. En az 1 saat içinde stüdyoda olmalıyım. Hazırlanmak için koltuktan kalkıp merdivenlere yöneldim...

• o p h e l i a • Dream With Tom Holland •Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin