Kenma'nın ağzından;
Gözüme gelen gün ışığı ile kapalı olan gözlerimi aralamıştım.Ne biçim bir rüya görmüştüm ben öyle?!?
Bana kaşlarını çatmış minik portakal "Beyefendiler uyandılar sonunda." diye trip atmıştı. Trip atan minik portakalımın incecik belinden tutup kucağıma oturtum ve sıkıca sarıldım. Boynuna bıraktığım ıslak öpücükle kızarmıştı.
"Ka-Kabus mu gö-gör-gördün?" diye kekeleyerek sorduğunda onaylarcasına başımı salladım. Kollarımdan kurtulup aniden ayağa kalkınca dengesini kaybedip yataktan yüzüstü düştü.
Hemen yataktan kalkıp yüzüne baktığımda hiçbir yerinde morluk veya kızarıklık olmadığını gördüm tabi benim ısırık izlerim dışında.
Elini tutup yerden kaldırdığımda "Hadi hazırlanalım öğleden sonra Sugawara-san ve Daichi-sanın düğünü var." dediğinde gerçek sandığım rüyadan dolayı unuttuğum için bir aydınlanma yaşamıştım.
Üstüme düzgün bir şeyler giymeden önce çekmecede aldığım kremle portakalımı durdurup kendi yaptığım ısırık izlerine krem sürdüm.
Kapı açılınca minik oğlumuz içeri adımladı. "Kedi baba, poytakal baba cicim nası olmuş?" diye sorduğunda.
Yanlış giydiği gömlek ve pantolona bakıp sırıttım ne şeker şeydi öyle aynı portakalım gibi.
Portakalım, minik oğlumuzun üstündekileir çıkarıp düzgünce giydirince yanlarına gidip ikisininde saçlarını karıştırdım.
" Yaaa!Sevgilim napıyorsun?"diyen minik portakalımın yanağından öpüp" Yumuşak saçlarınıza dokunup sizin varlığınızla mutlu oluyorum."demiştim.
Odadan çıkmadan önce yaklaşan evlilik yıl dönümümüz aklıma gelmiş ve az önce dediklerimden dolayı yanakları kızaran Portakalım'a dönüp" Bebeğim yıl dönümümüzde ne yapmamızı istersin?"demiştim.
Güzel gözleri saf sevgiyle bana baktığında gülümsedi." Hiçbir şey istemem sevgilim sadece ikiniz yanım da olun yeter. "demişti.
Dedikleri gülümsememi sağlarken üçümüz beraber sarıldık.
Son
Kitabımı okuduğunuz için hepinize çok teşekkür ediyorum.
Açıkçası yazarken kafamda her şey sürekli değişiyor. Ama bu sonun diğer düşündüğüm sondan daha uygun buldum. Düşündüğüm diğer sonu yazsaydım Kenma'nın o sonda bunları gerçekten yapıp ceza almaması beni aşırı rahatsız etmişti ve kitabı mutlu son yapmak için pek uygun değildi. Yani umarım bu sonu beğenmişsinizdir.
Kitabı yazarken yeri gelirken kendimden tiksinmiş olabilirim ama onun dışında yazarken siz okuduğunuz için mutluydum.
Sizi seviyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yandere (Kenhina) >Tamamlandı<
Fanfictionİntihar vb.şeylerden rahatsız oluyorsanız okumayın.