Selaaam aşk bayan karılarım
Ben götüm durmadığı için cast bölümünü Kath i beklemeden yazdım o yüzden şimdi onun castini de yazıyorum.
♬Katherina Blake
-Irk: vampir
-Qarı: sap dedi ama ben ayarlarım onu birine ehehehhehe
-Yaş: 152
-Takma ad: Aaron(mşşlh taş gibi bayan qarısınız hanımefendi)
Şimdi bölüme geçebilirim ama üşendim :d ŞXÖLDÖDPXMDPKD
Tamam geldim
İyi okumalar...
"Hayır yani amına koyayım o kadar prenses olduk yine özgür değiliz benim çektiğim ne böyle?"
Maria elbisesini hafif kaldırmış topuklu ayakkabıları ile tık tık merdivenlerden inerken yine söyleniyordu.
Arkasında onu koruyan şövalye İida söyledi "E kaç o zaman aq."
Evet kaçabilirdi... Ama götü yemiyordu ve fazla üşengeçti. Birinin onu kaçırması gerekiyordu.
"BeNi kAÇıRaBilEceK bİr mAĞra aDamı yKo İida :')"
"D0ru majesteleri, kıymetli götünüzü kaldırıp kendinizin kaçmasına hiç gerek yok."
Maria daha çok sinirlenmişti "İida kes sesini alırım kelleni."
"Okke."
Sonunda kulenin merdivenleri bitmiş ve papajığı kralın odasına varmıştı. "Ne istemiştin baba?"
"Ya kumandayı bulamıyorum kızım gördün mü?"
(tüm babaların genel sorunu aq, saatlerce seslenirler efendim dersiniz sonra sinirlenip yanına gidersiniz ve sikim Sonik bir soru sorarlar)
Maria sinirle kafasını İida nın kalkanını alıp vurdu ve sakinleşince zarif bir şekilde açıkladı "Baba biz daha televizyon zamanına gelmedik bir beş bin yıl sonra falan çıkacak onlar."
"Heee, kumanda yok mu şimdi."
"Cık."
"Hiç mi yok?"
"Yok."
Tekrar çıktığı o uzun merdivenlerden inerken sinirle söyleniyordu "BU ÜLKE BÖYLE BİR KRAL İLE NASIL AYAKTA AQ"
"Dimi ben de onu düşünüyorum." dedi İida.
"Sus sen düşünme."
"Tm."
Maria bir an durup İida ya döndü.
"Sör İida bir soru sorabilir miyim?"
"Ne bu resmilik amk?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
°~Faydalar Faydasız İmkanlar İmkansız / Mha Fantsy World Au
NonfiksiBana bir mendil verin dünyayı yerinden oynatayım -Mahmut Tuncer