0.1

106 18 20
                                    

Kızın adı Bahar 16 yaşında Bu akşam saat 20:47'de babası annesini gözlerinin önünde 7 yerinden bıçaklayarak öldürdü

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Kızın adı Bahar 16 yaşında Bu akşam saat 20:47'de babası annesini gözlerinin önünde 7 yerinden bıçaklayarak öldürdü. Kız kimsesiz Lise2' de babasına müebbet hapis istendi. Kendisi yurda verildi daha doğrusu verilmeye çalıştı. Ama o yurda gitmek istemiyordu. Zorlada olsa yurda verildi...

Merhaba ben Bahar bu akşam az önce okuduğunuz gibi bir olay yaşandı. Sonra yurda verildim. Yurtta uyudum şimdi ise sabah birazdan ifade vermeye karakola gidecem...

2 saat sonra

Az önce karakoldan çıktım ve bana tam olarakta şöyle dediler;
-Dün akşam baban anneni nasıl öldürdü.
-Babam işten gelirken bara uğramış ve içmiş sonra da eve geldi, gelir gelmez annemin yanına gitti ben salon da telefonumla oyun oynuyordum. 2-3 dakika sonra mutfaktan annemin çığlık ve bağırışlarını duydum çabuk koltuktan atlayıp koşar adımlarla mutfağa gittim her adımda annem öldümü diye kendimi sorguladım mutfağın kapısını hızla açtım ve annemi yerde kanlar içinde gördüm, babamın elinde de kanlı bir bıçak vardı nefesim kesildi babam elinde ki bıçağı yere attı 2 ellini benim boğazıma attı beni duvara yapıştırdı yüzündeki o korkunç ifadeyi gördüm içim titredi sonra komşular kapıyı kırarak içeri girdi. Babamı benden ayırdılar o zaman hayatın tek bir nefesinin bile ne kadar kıymetli olduğunu bir kere daha anladım. Babam koltuğa sanki hiç bir şey olmamış gibi oturdu. Komşular polisi aradı sonra bu hale geldim.
Polisin tüyleri diken diken oldu ve "Tamam" dedi.

"Yayım günleri "pazartesi,Çarşamba, cuma, Pazar"

Sınırları Yıktım BEN!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin