BEN KENDİMİ UNUTUYORUM

19 3 2
                                    

Yoğum bakımda kendime anlattıklarım 

Ben kendimi unutuyorum sana bakınca şuan da bir ölüm döşeğindeyim ölüm bile daha yakın senden bana keşke şuan yanımda olsan elimi tutsan kalk Batu gitme bırakma beni seninle daha çok şeyler yapacağız desen keşke ama yoksun yanımda tutmuyorsun elimi gitme demiyorsun sen gelmedin 

ÇOK SEVDİĞİM BİR SÖZ VAR  

Yaranın içinde yaradanın görmenin adıdır sabır                                                                                               sen  "Bittim" dersin...   O "Yettim" der

ben kendimi artık düşünmüyorum Bahar ben öleceksemde senin için öleceğim bundan hiç bir zaman pişman değilim pişman da olmayacağım çünkü seviyorum çünkü aşığım dayanamıyorum kalbim çok acıyor inan bana şu saksıdaki gülün bile benden daha çok ömrü var ölüm değil beni korkutan korkum ebediyen senden uzak kalmam zaten uzak kalabildiğim kadar kaldım senden uzak içimde tarifsiz uykular bunları sana anlatmak istiyorum son kez gel bir veda busesi kondur yanağıma tut elimden belki gitmem bahar biliyor musun seni severek kendimi unutmuşum kimim ben ne işe yararım nereye giderim daha 7 yaşında seni tanıdım olduk 20 yaşında koskoca 13 yıl ama seni toplasan 2 sene görmedim ama bir an olsun aklımdan gitmedin neden bilmiyorum ufacık bir çocuktum ama kalbim bahar diye atıyordu merak etme bahar geri döneceğim sana içimde kötü bir his var kalkacağım ayağa karşına çıkıp seni seviyorum diyeceğim. şuan ne hayal ediyorum biliyor musun tutmuşsun elimi beraber galata kulesine gitmişiz galata ya bakıp sonra birbirimize baktık ve sana şu sözleri söyledim galata ya çıkan çiftler evleniyormuş biz seninle gerçekte de galata ya çıkalım seninle bütün ilklerimi yapmak istiyorum senin içi pes etmeyeceğim bahar bir aşk uğruna her şeyi yapmaya hazırım.

BİR AŞK UĞRUNAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin