BİR KÜÇÜK KRİSS MESELESİ&MAL MISINIZ?

221 23 38
                                    

Bölüm Şarkısı:
Harry Styles-KIWI

FLASHBACKS;
Boş boş etrafa bakarken,karşıdan Sirius'a bakarak yanımıza gelen Joanne ile Rosier'ı görmemle ani bir şok yaşadım...
◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇

Ben onlara bakmaya devam ederken yanımıza gelmişlerdi bile. Rosier sessizce "Hey İsabella küçük bir sorun var."dedi. Sorun??Son zamanlarda sorunsuz geçen bir şey mi vardı ki...

"Evet?Sorun ne?"dedim. Ben bunu dediğimde Joanne gözüyle yanımdaki Harry'i işaret etti... KISACASI ÖZEL BİR KONU VE HARRY'İ KOV DEMEK İSTİYORDU. Ya da ben öyle anlamıştım...

Harry'e dönerek "Harry!Seni Profesör Moody çağırdı..Off bunu sana demeyi nasıl unuturum!"dedim sahte bir telaşla. Zaten Moody'nin ismini duyar duymaz gitmişti.
Umarım sahte Deligöz Harry'i çağırmıştır...

Harry gider gitmez Joanne bana döndü ve "İsabell,bunu nasıl diyeceğimi bilmiyorum... Her neyse direkt söylüyorum o zaman."
diyince kafamı salladım. "Kriss Sirius'a Marie'nin Rosier yüzünden kaybolduğunu söyleyecekmiş..."

NE?BU KADIN KAFAYI YEMİŞ OLMALI! Rosier kötü birisi değildi ki?Ve ayrıca yalan söylüyordu mal Kriss. Suçlu kendisiyken suçu bilerek Rosier'e atıyordu...

Peki ben buna izin verir miydim?ASLA!!!

"Bana bırakın. Yalan söylemesine izin vermeyeceğim."dedim. Hem Sirius ona inanmazdı ki...

"Pekala o zaman biz şimdilik gidiyoruz İsabell."dedi Joanne ve tam giderken Rosier bana dönerek "Sana güveniyoruz..."dedi.

Onlar gidince ben de Kriss'i aramaya başladım dersem yalan olur çünkü üşeniyorum. Hem eninde sonunda bunu Sirius'a söylemek için Sirius'un yanına gidecekti. O yüzden Sirius'un yanına gittim.

"Sirius nasılsın?"dedim,yanına geldiğimi belli etmek için.

"İyiyim,İsabell. Sen?"

"Bende aynıyım."dediğimde uzun bir sessizlik oluştu ta ki Kriss yanımıza gelene dek...

"Sirius sana çok önemli bir şey söylemeliyim." dedi her zamanki gıcıklığıyla.

"Evet?"dedi Sirius süpheyle. "Özel?" dediğinde Kriss kısacası beni kovmayı denemişti...

Denemişti diyorum çünkü beni hiç kimse kovamaz!(Hiç kimse:annem,babam ve Sirius dışındakiler.")

"Özel derken?"dedim...EVET BUNU CİDDİ CİDDİ DEDİM!

Ortamın gerildiğini farkeden Sirius "Kriss ne söyleyeceksen burada söyleyebilirsin."dedi.

"Marie...Mar-"duygusal bir şekilde bunları derken kendimi yere attım. Yanlış duymadınız kendimi bilerek yere attım.

Planım şuydu: Bayılma rolü yaparak ilgili üzerime çekicektim. Böylece Kriss iftira atamayacaktı. Şimdilik...

"AH!"diye bağırdım ve gözlerimi kapattım. Sirius yere düştüğümü görünce Kriss'e bakmayı kesti ve hemen yanıma geldi. Her şey planladığım gibi gidiyordu...

"Hey!Hey, iyi misin?"diyordu sürekli... Rol yapmayı bıraktım çünkü zaten amacıma ulaşmıştım.

Yavaşça gözlerimi açtım."Sonunda!"bunu diyen aptal Kriss'ti...

Sirius bana dönerek"Güneş çarpmış olmalı sabahtan beri bahçedeyiz."dedi.

Onu onaylayarak yerden kalktım. Kriss'e döndüm ve "Sirius...Başım çok dönüyor. Beni annemlerin yanına götürür müsün?" dedim. Sirius kafasıyla beni onaylayınca Kriss sinirlenmiş görünüyordu ama bu ne kadar önemliydi ki???
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
5 saat sonra;

Slytherin ortak salonunda Draco ile oturuyorduk. Pansy çoktan yatmıştı...

"Hey!Ne düşünüyorsun?"dedi Draco. Ona dönerek "Hiç...Hiçbir şey."dedim. Bana döndü ve "O zaman sana bir şey demeliyim..."dedi.

Bunun sonu boka gidiyordu ama yine de "Evet dinliyorum?"dedim.

"Geçen gün..."dedi ve durdu. Şuan diyeceği şeyi çok merak ediyordum bu yüzden ona doğru döndüm. "Bunu nasıl söyleyeceğimi bilemiyorum..."

"Direkt söyle,daha kolay."dedim. Kafasıyla beni onaylayarak "Weasley,Potter ve Granger... Ateş kadehine Potter'ın ismini senin koyduğunu düşünüyor."

BİR DAKİKA NE?
BUNLAR MAL MI ACABA?

Harry'nin ikizim olduğunu unutuyorlar herhalde...

Peki ben bunun altında kalır mıydım? ASLA!!!

Hızlıca Slytherin Ortak Salonundan çıktım ve Gryffindor Ortak Salonuna doğru gitmeye başladım. Draco da beni takip ediyordu...

Cidden insan ikizinden şüphelenir miydi?

Gryffindor ortak salonuna gelir gelmez şifreyi söyledim. (Evet şifreyi bana güvenmeyen ikizimden öğrenmiştim...)

İçeri Draco'yla beraber girince herkes şaşırmıştı. Çünkü bir Malfoy Gryffindor Ortak Salonundaydı...

Harry ve mal tayfası da zaten şöminenin yanında oturuyordu. Ve bizi görmüşlerdi.

"Hey!Buraya slytherinliler giremez."dedi birisi. Diyen kişiye dönüp "Mal mısın?" bakışlarımı attım ve Harry'lere bakmaya devam ettim.

Onlar yanımıza sonunda gelmişlerdi. Ki ilk konuşan Ron oldu."Buraya slytherinliler giremez duymadınız mı?"

Sert bir şekilde" Duymadım."dedim ve Harry'e dönerek "Ciddi misin? Senin ikizinim gerizekalı. Ve sen gelmişsin senin ismini kadehe benim koyduğumu düşünüyorsun... Sen iyi misin?"dedim.

Anlık bir duraksadı. Bunu nerden duyduğumu merak ediyordu... "Hey!Biz öyle demedik tamam mı? Sadece senin de koymuş olabileceğini söyledik." dedi Harry.

"NE YANİ ORDAN BAKINCA PİSLİK BİRİ GİBİ
Mİ GÖRÜNÜYORUM?" dedim bağırarak ve ekledim. "SİZE GERÇEKTEN İNANAMIYORUM!"

"Bak,sadece ihtimaller arasındaydın."dedi Hermione.

"İHTİMALLER ARASINDA MIYDIM?PARDON DA BEN ONUN İKİZİYİM TAMAM MI?"

"Eğer yapmadıysan neden üzerine alınıyorsun ki?" bunu diyen kişi Ron'du...

"MAL! ANLATAMIYORUM GALİBA. BEN HARRY'NİN İKİZİYİM ANLADIN MI? ONU NEDEN TEHLİKEYE ATIYIM?"

"Bilemiyorum artık..."dedi Harry.

Bu bir şakaysa hiç komik değildi... Gerçekse daha da kötü...

"Belki de tek Potter olmak istiyorsundur?" bunu diyen kişi Ron'du.

Draco araya girerek "Sen kimsin de kendinde yorum yapma hakkı buluyorsun Weasley."dedi.

"En azından ikizini "ölüm" tehlikesine atan birisi değilim."dedi Ron.

Ne olduğunu anlayamıyordum cidden...

"SİZ NE YAŞIYORSUNUZ?"dedim.

Hermione bana döndü ve "Sonuçta bir Slytherinsin." dedi.

Ne yani Slytherinim diye miydi bu önyargıları?? BU KONUYU AŞMAMIŞ MIYDIK ZATEN??

"Siz malsınız..."dedim sakince ve Draco'yu da yanıma alarak ortak salondan çıktım.

Ne yani sırf Slytherinim diye kötü birisi mi olmam gerekiyordu?

Harry'ler böyle düşünüyorsa annemlerde mi böyle düşünüyordu?

Anlayamıyordum... Hem de hiçbir şeyi...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Yazar Hariç:813 kelime

Merhaba herkese!Biliyorum bir tık(!) kısa bir bölümdü ama bol kaosluydu...

1)Harry'ler mi haklı sizce yoksa İsabell mı?

2)Sizce gelecek bölümde neler olucak?

Umarım Beğenmişsinizdir...
Gamze🔮

POTTER'IN İKIZI/PEKI YA SONRA?   Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin