Jedna z dziewczyn była zagubiona bardziej od drugiej,nigdy nie czuła tego przyjemnego uczucia przy innej dziewczynie a szczególnie takiej pięknej jak Lauren.To było dziwne bo od zobaczenia jej po upadku nie chciała jej wyjść z głowy,szczególnie jak przez chwilę górowała ale straciła całkiem kontakt z nią.
Kiedy ja zobaczyła w szpitalu myślała że zemdleje sama na widok dziewczyny bezbronnej śpiącej na szpitalnym łóżku,lecz gdy zobaczyła jej oczy znowu zrobiło jej się ciepło a czy zaczęły wesoło świecić tak jak za każdym razem gdy w niezbyt wesołe wieczory popija wino z przyjaciółką Dinah i przyjacielem Shawnem.
Wysoka blondynka wiedziała że coś Cabello ma do szatynki o zielonych oczach i dość wyzywającym charakterze ale jej przyjaciel nie miał o niczym pojęcia nawet o ty że Camila nie była hetro ani nawet bi,bała się jego reakcji na tą wieść tym bardziej że dosłownie 6 miesięcy temu podrywał ją a ona tak po prostu go odrzuciła.
Mimo wszystko musiała żyć z myślą że całkiem zadurzyła się w dziewczynie i to jej jedyny argument by nie wracać na Kubę i zostać w Miami.Zielone oczy i ten lekko zachrypnięty głos przekonywały ją w głowie żeby się zgodziła na randkę z Lauren.Chociaż czy można to nazwać randką?Zielonooka nic nie wspomniała na temat że to ma być randka.
Od tej pory młodsza stresowała się wyjściem które miało nastąpić już w czwartek czyli tylko 1 dzień ma na przygotowanie się psychiczne i nie zbłaźnienie się przed kimś takim jak Jauregui.Miłość od pierwszego wejrzenia to myślała od zobaczenia jej chociaż nigdy w nią nie wierzyła ale teraz nie dało się temu zaprzeczyć.
U drugiej był czysty armagedon,jej przyjaciółka biegała wesoło po całym ich mieszkaniu śpiewając i zahaczając co trochę o sypialnię zielonookiej i szukać jej idealnego stroju na jutrzejszą randkę.Młodsza tłumaczyła przyjaciółce że wystarczy bluza bojówki i trampki za to starsza ciągle gadała o koszuli rurkach i najlepiej botkach na lekkim obcasie.Po może jakiś 30 minutach czarnoskóra została wykopana z pokoju dziewczyny i to dosłownie a ta zdecydowała się że nie ma co się stroić na zwykły spacer z niezwykłą dziewczyną,bo przecież nie chodzi o wygląd tylko charatker.Prawda?
CZYTASZ
Miłość na Backflipie||Camren
Fanfic"Właśnie wyskoczyłam na swoim rowerze do góry i obróciłam się tyłem ale nagle straciłam kontrole nad rowerem on upadł na beton z dość głośnym trzaskiem najpewniej całe koło zostało połamane,ja tam samo uderzyłam z głuchym jazgotem i jedynie co usłys...