Brownie Felixa

163 16 21
                                    

S: Witam was w kolejnym odcinku kącik kulinarny u Seungmina.- szepcze- Dzisiaj jesteśmy w piwnicy i mówię tak cicho aby Felix mnie nie znalazł. Dzisiaj będziemy robić brownie Felixa według Seungmina. 

S: Tym razem wyjdzie mi zajebiste bo mam wszystkie składniki oraz nikt mi nie przeszkadza. 

W tle było słychać nawoływania Felixa.

F: Jisung! Widziałeś Seungmina! Muszę z nim pogadać!

S: Felix tu krąży musimy się spieszyć.  Najpierw rozpuszczamy 2 tabliczki czekolady w mikrofalówce.  I dajemy przesianą mąkę ale że mi się nie che no to wiecie omijamy to. 

S: Kurwa jakie to gęste!- Po chwili, po pomieszczeniu rozniósł się dźwięk schodzenia po schodach, a następnie głośnie walenie w drzwi.

F: Seungmin kochanie! Otwórz no,  przecież nic ci nie zrobię! Pogadajmy!

W oczach Seungmina zagościł nagły strach. ale postanowił kontynuować gotowanie, bo show musi trwać.

S: Dajemy tyle mleka póki nie będzie dobrej gęstości. i wkładamy do piekarnika na 200C  na 15 minut.-Walenie w drzwi ucichło.- chyba sobie odpuścił.

Dziesięć minut później:

F: Otwórz te jebane drzwi póki jestem miły!

S: Nigdy!!

F: A więc jak chcesz!

Felix zaczął napierdalać siekierą w drzwi.

S: Hmmm... coś mi to przypomina..

W drzwiach zrobił się niewielki  otwór. Przez którą wyszła głowa Felixa.

F: Nadchodzi Felix!!!

S: Ejj, ejj już wiem... Facet w lśnienie się bawisz.

F: No tak a nie widać? Miało być strasznie.

S: No coś ci nie wyszło. Może następnym razem.

F: Ahhh... no ok

S: Mam brownie chcesz.

F: A daj, zmęczyłem się głodny jestem. Ale to nie znaczy że ci wybaczyłem tą zniewagę.- Seungmin otwiera drzwi-i takie małe pytanie jak ty tą kuchnię tu przeniosłeś?

S: Chan mi pomógł obiecałem mu jedzenie, łatwy jest.

Felix próbuje wypieku- Albo jestem taki zmęczony czy co, ale to jest nawet zjadliwe. Chociaż to niema podjazdu do mojego.

S: Następnym razem gotujemy razem, tylko Chan musi kuchnię przenieść. 


Mym skromnym zdaniem rozdział wyszedł zacnie, a że to jest książka edukacyjna dam wam link do brownie. 😚😚😚

https://www.kwestiasmaku.com/desery/ciasta/czekoladowe_brownie/przepis.html

Kącik kulinarny SeungminaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz