Uzaktan sevmek yetmez, ya o an konuş ya da sonsuza kadar sus

14 5 0
                                    


-Yine bir haftasonu gelmişti. Hava çok güzeldi,ılık bir rüzgar esiyordu, çocuklar oyun oynuyor, kuşlar ötüyordu.
Benimde canım sıkılmıştı biraz çıkıp hava almak istedim. Ve anneme 'anne ben biraz hava alıcam' dedim. Annemde 'geç kalma kızım babanla uğraştırma beni' dedi ve bende 'Tamam' dedim ve çıktım.
Rüzgar sarı saçlarımı savuyor, güneş gözlerime işliyordu sanki. Dışarıda bayram havası vardı ya da bana öyle geliyordu. O gün onu görmeyi çok istiyordum ama nasıl göreceğimi bilmiyordum. Biraz yürüdüm içimde yine o vardı bir yandan kendime 'çok mu abartıyorum acaba'  diye kendimle çatışıyordum.
Hava biraz kararmaya başlamıştı. Artık eve dönmeliydim yol biraz tenhaydı ve korkmuyo değildim. Sanki arkamda biri beni takip ediyordu. Bunu hissedince adımlarımı hızlandırdım. Ben hızlandıkça oda hızlandı. Aniden kolumu biri tuttu ve beni kendine çekti. Karşımda bana saplantılı aşık olan EKREM vardı. Çok korktum gözlerim kocaman açıldı. Ekrem bana 'Sana benim olacaksın dedim ama sen beni ciddiye almadın' dedi. Kolumu sıkarak. Ben ondan kurtulmaya çalışıyorum, çırpınıyorum. O daha çok kolumu sıkmaya başladı.
Ekrem tekrar 'Benim olacaksın sadece benim anladın mı' dedi. Ben bağırmaya başladım ve o anda ağzımı sıkıca tutmaya başladı. Daha çok çaresizdim. O anda ancak bir mucize beni kurtarabilirdi. İşte tam o anda biri ekremin kolunu tutup kendine çekti ve ' ne yaptığını sanıyorsun sen' diyip bir yumruk attı. Ben onu gördüğüme çok şaşırırken birde yumruk atmasına şaşırdım. Ekrem 'sen kimsin' diyip o da yumruk attı. Ama onu görünce bir rahatlama geldi. Ekrem artık dayanamayıp koşup uzaklaşmaya başladı koşarken 'bu mesele burda bitmedi elif hanım' dedi ve uzaklaştı. O hemen yanıma gelip 'iyimisin yaralandın mı' dedi. Ben olayın şokuyla ağlamaya başladım ve ona sarıldım. Sanki kurtarıcı bir melek gibiydi bana. O artık benim 'Kahramanım' dı. O bana 'benim adım ali sende elif olmalısın' dedi. Ben de 'evet adım elif' dedim. Ali bana 'o kim senden ne istiyor' dedi. Bende ' benim eve gitmem lazım' dedim ve uzaklaştım ordan kahramanımı orada bıraktım ve uzaklaştım.

HAYATIM UÇURUMUN KIYISINDA Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin