Artık büyümüştüm .. Kendi ayaklarım üstünde durabiliyorum. Artık o hırçınlığım haylazlığım gitmişti hep . 20 yaşına girmiştim .
Mağazada sorumluydum . Hedeflerim vardı hayatımı düzene sokmuştum .
Açtığım kredi kartları borçlarımı babam ödedikçe artık arkasından harcamıyordum .🤦🏼♀️
Babam ehliyeti almamı çok istiyordu . Ve ehliyete yazıldım . Birçok kez kaldım direksiyonda ve bir dosya yaktım . Ama babamın bana inancı hiçbir zaman gitmemişti .
Araba almaya karar vermiştik annemin memleketine gitmeyi öyle çok istiyordum kiiii.
Kartlarımı babama verdim . Ve babamla araba almaya karar verdik .
İşteydim telefonum çaldı :
Babam : kızım ben bi araba gördüm fiyatı 90.000 TL sana uyar mı ?
Dedi .
( o an telefonda kaldım babam ilk defa bana danışarak benim kararlarımla birşeyler yapmak istiyordu. )
Ben : tabi uyar babacım diyerek telefonu kapattım .
Eve gittim . Anneme durumu hemen anlattım akşam balkonda otururken babam bana " kızım sen artık büyüdün" dedi . Söylediklerine ben bile inanamadım . Bu zamana kadar yaptığım onca hatadan sonra ilk defa baba kız olmuştuk biz . Ben gerçekten babamın kızıydım . Ne kadar sarılsam da uğraşsam da ben babama doyamazdım.
Babam hastaydı tuzlu yememesi gerekiyordu . Annemi mutfakta sürekli bir yere yollayıp sevdiği yemeklerden veriyordum . Ne yapayım kıyamıyordum bir kez daha gelecek miyiz dünyaya diyordum .
Akşam işten çıktım . Babam beni işten almaya gelmişti , bizim evin yakınında bir fırın vardı eeee haliyle esnaftık bizde tanıyordu beni artık . Tuzsuz puaça yapmasını rica ettim ve 2 adet tuzsuz puaça yaptırdım . Sabahında işe giderken her zaman yaptığımız gibi kendime puaça almaya diye arabadan aşşağıya indim .
Veeee babam da sabah kahvaltı yapsın diye ona tussuz puaça yaptırdım . Arabaya bindim bunlar senin dediğimde ben yiyemiyorum demişti bana . Ama yiyebileceğin türden yaptırdım senin için tuzsuz puaça yaptırdım tatlım dedim öyle çok sevindi ki gözlerinin içi gülüyordu .
Beni işe bıraktıktan hemen sonra annemi aramış . Kızım bana tuzsuz puaça yaptırdı demiş . Babamı gerçekten mutlu etmeyi başarmıştım .
Bu zamana kadar babam hep kıyafet konusunda yemek konusunda aman çocuklarım yesin giysin yapardı. Biliyor muydunuz polis memuruydu verdikleri suyu bile bize getirecek kadar muhteşem bir adamdı benim babam .
Bir gün yine süpriz yaptım ve babama 2 adet pantolon bir t short bir adet de ayakkabı aldım .
Önceden olsaydı kızardı aldım diye ama babam kızmadı mutlu oldu .
Arabayı almak için babam yola çıktı bende işten yıllık izne çıktım . Söz verdi plakayı baş harflerimizle yaptıracağına . Babamı aradım açmadı . Aklımdan yaklaştığını geçirdiğimde alttan korna seslerini duydum . Ve babam gelmişti .
Koşa koşa aşşağıya indim . Direkt nedense plakaya baktım . Annemle kendi isminin baş harflerini yaptırmıştı ya baba dediğim anda annem yukarıdan benim romantik kocam dedi. Babam çok çekingen birisiydi . Sevse seviyorum diyemez başka şekilde belli ederdi .
Ama sevgisini iliklerimize kadar hissederdik ben , annem ve kardeşlerim .
Saat 10 da yola çıkacaktık . Ama önce araba için ayırdığım ledleri almak için babama ısrar ettim ve onları almaya gittik . Öyle mutluyduk ki ailecek . Birşey olacağı belliydi .
O gün babam erken yola çıkmak istedi . Ve biz saat 8 de yola çıktık. Müzikler şarkılar danslar söyleye söyleye gitmeye başladık .
Bi zaman sonra hep birlikte uyuya kaldık . Sabah oldu varmamıza tam 3 saat kalmıştı . Ne olduysa o zaman oldu zaten .
Kenarda durduk babam bize böğürtlen topladı . Ben üşüdüm ve arabaya binmek istedim . Arabanın bagajında bile uyuyan benim uykum vardı . Yola çıkma vakti gelmişti . Az kalmıştı yaklaşmıştık baya . 1 saat sonra arabayı babam bana verecekti çok yorgundu ama biraz sabit fikirli olduğu için mola yapıp uyumak istemedi ikna edemedik . Yorgun olsam uyurum dedi .
Emniyet kemerini taktım , aradan yarım saat geçtikten sonra annem babama Emniyet kemerini tak Kadir diye seslendi babam da ben kaptanım kaptanlar kemer takmaz dedi . Bende arkasından emniyet kemerini çıkardım . BENDE KAPTAN KIZIYIM BENDE TAKMIYORUM DEDİM sonrasında babam su istedi . Bir bardak su doldurdum yarısını içip yarısını kafasından aşşağıya döktü . Ne yapıyorsun diye kızdım ama sonrasında tekrardan uyudum . Olan olmuştu . Uyandığımda ambulans seslerini iliklerime kadar hissediyordum . Suratıma vuran güneş rahatsız ediyordu beni . İçimdeki sıcaklık kalbimin yerinden çıkması . Rüyadaydım sanki . Elimi yüzüme getirdim . Elime baktığımda ellerim hep kandı . O zaman anladım ki gerçekti herşey ..