VI

215 13 1
                                    

Când să mă îndrept spre camera lui ceva mă blochează... Era ușa de la dormitor lui Jimin închisă de nu știu câte ori cu cheia...

YG: Jimin... Ascultă eu n_
JM: nu... Yoongi... Nu... Las-o așa nu mai continua
YG: dar n_
JM: nu ai vrut?
YG: n-nu...
JM: atunci de ce ai făcut-o?
YG: p-pentruca în momentul acela sincer nici nu m-am mai gândit ce fac... Efectiv nu știam ce fac... Când am văzut că ai spart Rama și sticla am crezut că din greșeală... Dar când am văzut că iei desenul în mâini și începi să-l faci bucățele... Nici nu știu... Pur și simplu nu mi-a venit să cred ce faci....
JM: și ce-i că l-am rupt?... Era doar un desen
YG: dar era făcut de tine
JM: puteam să-ți fac și altele...
YG: știu, știu.... Dar acele era primul desen făcut de tine... În prima zi când ne-am cunoscut... Era unicat... Și... Nu mi-a venit să cred că tu chiar l-ai rupt așa....
JM: mai sunt copii cu care pot să-ți facă desene
YG: da, Jimin... Dar... Era primul... Primul desen făcut de tine... De mânuțele acelea micuțe dar atât de drăguțe... Poate par un ciudat dar... Urma că după ce o să pleci... Să îl am când o să-mi fie dor de tine.... Ascultă, Jimin...îmi pare rău...chiar regret ce am făcut...Îmi pare extrem de rău... Extrem... 

Zic deja plângând tare... Nu vroiam să mă vadă așa dar... Nu puteam să o mai ascund și pe asta...

JM:......
YG: te rog Jimin... Deschide ușa... Te implor...

Zic căzând în genunchi...... Nu mai puteam... Toate gândurile... Toate sentimentele... Mă copleși seră.
Nu mai eram in stare de nimic.... Aud ușa cum se deschide... Îmi ridic privirea spre el și îi văd fața plină de lacrimi dar nici un zâmbet pe fața sa.

JM: ridică-te Yoongi...
YG: Jimin... Îmi pare rău știu că e a 2oara dar chiar nu se va mai întâmpla... Te rog...

Zic prinzându-l de picioare eu încă fiind în genunchi...

JM:.... Te ridici?
YG: nu până n-ai să mă ierți...

Zic dar îl văd cum pleacă jos... Deci... N-a iertat, ce o... Ce o să fac... E în big-space... Și se forțează... O să-l doară capul foarte tare.. Offfff... Ce am făcut.. Ce am făcut!?....după un timp îl văd cum vine cu un pahar de apă într-o mâna și în cealaltă mai are ceva...

JM: ridică-te Yoongi... Ești penibil...

P-p-penibil?.... Asta ma durut foarte tare... Dar... Nici că am să mă ridic de aici ... Doar când va trebui să merg la baie... Atât... Dacă i s-ar întâmpla ceva... Nici nu știu ce aș face.... Fiind doar vina mea.... Doar vina mea.... Când a venit era un copil atât de simpatic, drăguț, dulce, cald, rușinos.... Acum... Acum după ce am făcut... E doar un adolescent rece și dur..... Nu... Nici nu știu cumai pot să dau ochii cu el... Nu știu cum săi zic lui Tae...

După 2 zile

JM: Yoongi... Ridică-te odată serios acum... N-ai n-ai mâncat de mai bine de 2 zile... Și apă ai băut din baie... Hai sus odată... Te rog...

Dar Yoongi nu-i răspunse... A leșinat din cauza lipsei de mâncare cât și din cauza oboselii... Cât stătea lângă ușa lui Jimin doar noaptea mai ațipea și el puțin...

JM:... Yoongi...
YG:.....
JM: haide acum nu mai fi așa...
YG:.....
JM:... Yoon...
YG...
JM: Yoongi de ce nu-mi răspunzi?
YG:....
JM: haide acum...

Jimin pov.

Dau să îl ridic dar nu reacționează nici cum... Ciudat... Mă uit la el și rămân șocat... Ochii roșii... Cearcăne cât el de mari,  palid... El e alb în general dar acum e prea de tot... Nu face nimic... I-am dat 2 palme încet dar nimic... Nu reacționează. . ..

JM: Yoongi... Te rog deschide ochii...
YG: ...
JM:o nu... O nu nu nu nu nu... C-ce am f-făcut...

Îl duc în cameră și îl pun pe pat... Îl îngrijesc cât de cât după îl las să se odihnească... M-am decis să merg să fac niște clătite... Având în vedere că sunt în big-space nu am ce să pățesc...
...

După ce termin clătitele merg să văd dacă s-a trezit.. Ajuns în camera văd că e în aceași poziție cum l-am lăsat... Offf... Ce a fost în capul meu de data asta!?... El a fost atât de sincer și de drăguț cu mine... Iar eu l-am lăsat în voiam sorți... Cât de idiot pot să fiu... Dar în același timp ceva numi dă pace . .. Am mai vb cu Tae despre ce simt si... Și el la fel ca mine am rămas șocați de ce ne-am dat seama... Eu m-am îndrăgostit de Yoongi ... De fucking Min Yoongi.... Off.... aștept să se trezească.   Când să mă ridic cineva mă prinde de mână... Era chiar Yoongi... Dar el....

Hello( știu că-i scurt)
Saranghae❤❤❤

Te iubesc așa cum ești!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum