Capitolul 20

289 23 6
                                    

     DEDICAT LUI  AngelSmithBlake
MA BUCUR CA TE GASESC SI PE LA ALTE CARTI ! COMENTARIILE VOASTRE IMI FAC ZIUA MAI BUNA ! SPER CA ITI PLACE CARTEA SI SA O CITESTI IN CONTINUARE ! 😘
____________________________________

   Pov. Jennifer

--- O sa te anunt imediat ce gasesc ceva ! Acesta ma saluta si urca in masina sa , un BMW negru mat care se camufleaza perfect in intunericul serii. 

  Dau doar din cap si urc si eu in masina mea . Am pierdut destul de mult timp la discutii , cred ca Drako s-a saturat sa ma astepte.  Imi redeschid telefonul , iar asa cum ma asteptam,  am trei apeluri de la Drako , unul de la tata si de la Sasha . M-am asigurat ca nu am fost urmarita si mi-am lasat telefonul in masina , inchis absolut definitiv , sa nu mai spun ca am fost scanata cu nu stiu ce fel de dispozitiv de a lui Marco . Pustiu chiar isi ia treaba in serios , ba chiar m-a asigurat ca barbatul care era pus pe urmele mele va disparea . Asa ca tata nu ar sti unde as putea fi , atunci de ce a sunat ?

   Pornesc spre casa , ducand telefonul spre ureche apelandu-l pe Drako . Sper doar sa nu se fi suparat . Se aud trei bipuri , iar mai apoi imi raspunde .

--- Iubito ? Vocea ii suna ragusita , ca si cum l-as fi trezit din somn, dar mai ales suna sexy si orgasmica pentru urechile mele .

   Sa fiu sincera , mi-a fost dor chiar si de vocea lui in aceste ore petrecute vorbind cu altcineva, departe de el . Este chiar ciudat , pentru ca simt ca totul merge prea repede si as putea ajunge dependenta de prezenta lui ,asta daca nu as fi deja .

--- Esti bine , iubito ? Se aude din nou vocea in difuzor , trezindu-ma de printre ganduri .

--- Ahm ... da ! Nu stiu daca mai ajung in seara asta , mai bine ma duc acasa .

   Incep sa ma simt vinovata , l-am mintit in fata ,privindu-l in ochi, iar acum ii spun ca nu mai vin pentru ca sunt obosita . O treaba mai buna nu puteam face , nu-i asa ?

--- Bine iubito ! Ne vedem maine atunci . Si mi-a inchis .

   Mi-a inchis ? S-a suparat ? Am gresit mai mult decat am facut-o deja ? Si-a dat seama ? Oh doamne !

   Imi arunc agitata telefonul pe bancheta din spate si apas mult mai tare pe pedala de acceleratie . Nu parea el insusi . De fapt eu de unde sa il stiu bine cat sa imi dau seama daca asta este anormal sau nu ? Oare a fost o idee proasta sa fim impreuna ?

   Ma ingrijoreaza starea lui , practic a fost rece si distant cu mine ! Nici macar nu a incercat sa ma convinga sa raman cu el , pur si simplu a acceptat si m-a flituit cat ai clipi . Parca nici nu i-ar fi pasat !

   Oare sa il sun inapoi ? Si daca o fac ce se intampla ? Ce sa ii zic ? Ca ,, Hei , te-am pacalit , vin imediat ,pregateste-mi ceva de mancare ! " este pur si simplu absurd !

   Noroc ca este trecut de ora 19 si drumul este partial liber , cate o masina ici-colo , altfel as fi sfarsit printr-un accident la viteza pe care o am . Oare sa ma duc la el ? Nu !

   Mai bine ne vedem maine , ma gandesc si caut o solutie si vorbesc cu el , maine . Sper doar sa nu fie in aceasi stare , vreau sa vrobim , sa ne facem cunoscute problemele unul altuia . Mama spunea ca comunicarea in relatie este cea mai importanta , asta pe langa iubire ,nici nu stiu daca are dreptate sau nu ,insa pana acum sfaturile ei au fost extrem de folositoare , de ce nu ar fi si de acum in colo ?

   Ajung destul de rapid acasa si parchez masina , sincer nici nu am parcat-o dreapta , pur si simplu am lasat-o acolo . Ies si ma indrept spre intrarea in casa . Intru fara sa fac zgomot si incep sa urc scarile spre camera mea , insa niste voci imi atrag atentia . Vin din sufragerie !

--- Cand vei avea de gand sa ii spui adevarul , nu o sa iti mai tina mult sarada asta , incurand va trebui sa se vada burtica !

--- Nu ma intereseaza ! Doream sa scap de doi iepuri dintr-o lovitura , insa nenorocita aia nu mai trece pe acasa si nu am cum sa o acuz de avort !

    Ce dracu tocmai a spus ?!Nenorocita asta tocamai a spus ca a fcaut avort ? Nu ! De fapt ea nu era si nu este insarcinata !

--- Si ce ai de gand sa faci ?

--- Tot va trebui sa treaca pe acasa , iar cand o va face o sa pun in aplicare planul , dar pana atunci trebuie sa il mai pacalesc putin pe fraierul ala ! Am nevoie de bani mamă , ca pentru asta m-am casatorit cu el si tu o sti cel mai bine  !

    Stiam ! Stiam ! Stiam ! La dracu ' am avut dreptate ! Tata a ucis-o pe mama pentru tarfa asta care ii vrea numai banii , care la naiba sunt banii mamei si a mei ! Simt cum nervii incep sa ma preseze si o dorinta de a ucide imi infloreste in suflet . Vreau sa ii rup capul nenorocitei !

   Dar nu acum ! Daca fac asta o sa dea vina ca i-am cauzat un avort , iar atunci chiar nu voi mai putea sa dau ochii cu cineva in firma . Toata lumea crede acum ca Doamna Andreea Smith este insarcinata si ca voi avea un fratior , daca se duce vorba ca i-am ucis asa zisul copil o sa  pierd increderea tuturor directorilor ! Da , asta este ! Ma voi feri si voi incerca sa nu interactionez cu ea , acum ca stiu ce vrea sa faca mai bine patsrez distanta de toti din casa !

   Ma retrag incercand sa nu fac zgomot si urc scarile spre camera mea . Am nevoie de un dus si niste mancare , insa nu vreau sa ies din camera din cauza celor doua motive care discuta jos , in sufragerie . Daca totul va merge bine voi putea face curatenie in asa zisa noastra familie.

                         ***

   Dimineata a venit destul de devreme pentru mine . Mi-am propus sa ma trezesc devreme astazi si sa cumapar eu cafelele pentru dimineata asta , plus ca va trebui sa le evit pe cele doua parasute de la parter . Imi iau un pulover albastru si o pereche de blugi albastri scurti , apoi imi dau fata cu o crema hidratanta si buzele cu un strugurel cu aroma de capsune . Mereu cand eram mica mama imi spunea ca aceste strugurele nu sunt de mancare , pentru ca le mancam , aveau un gust bun in apararea mea .

   Ma incalt cu adidasii si ies fara sa fac zgomot din camera . Daca ii trezesc pe ei  sper doar sa o fac cu stil , nu cand inchid o usa . Cobor scarile cu grija si imediat ce am iesit pe usa casei m-am avantat inauntru-l frumoasei mele masini . Am o stare buna in dimineata asta si chiar cred ca o sa rezolv problema de aseara cu Drako. 

   Opresc la un Starbuks din apropiere , iar inainte sa cobor imi aud telefonul sunand.  Il verific si observ ca este Shasa . Am uitat ca m-a sunat aseara , trebuia sa o sun inapoi sa aflu de ce m-a sunat , insa m-am luat cu gandurilesi practic nu am mai stiut nimic de nimeni pana am ajuns acasa ,iar de acolo am aflat o alta problema deci este practic clar .

--- Da Sasha ? Ii raspund rapid intrand in Starbuks .

--- Spune-mi te rog ca ti-a spus de ce nu vine ! Si-a lasat practic proiectul in mainile altor oameni , este o sansa unica pentru orice arhitect , iar el da cu piciorul in asemenea hal ?! Te rog sa il convingi Jenifer !

--- Ce ?! Te rog ia-o mai incet , nu pot tine pasul cu tine in dimineata asta ! Cine a renuntat la proiect si de ce ?!

--- Credeam ca sti ... tace pentru cateva secunde apoi o aud cum trage aer adanc in piept.  Domnul Drako a renuntat la proiectul cu casele orfelinatului si a spun ca nu va mai fi arhitect si sa nu il mai cautam !

    Simt cum picioarele mi se inmoaie si capul incepe sa imi vajaie . Ce a spus ?! 

   __________________________________

Domnul Drako se pare ca nu stie cum sa tina aproape persoana pe care o iubeste 😂

   Sper doar sa nu il urati , el doar vrea sa o protejeze ,insa nu stie cum ... eu stiu motivul din spatele acelei decizi si tare curioasa as fi sa aud si ipotezele voastre ! De ce a plecat domnul arhitect ?!

   Stiu ca este scrut , insa mi se pare piperat !

   Si cand totul mergea bine 😧😧

  

  

DRAKO - Poți sa mă iubești? Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum