GRUP SEX BXBXBG (KISAHİKAYE)

4.3K 20 6
                                    

Alinin mesai saati bitmişti acile güneşin yanına gitti güneş ezo ve ali sex grubu yapmıştı ali:güneş hadi gel ezoyu alıp çıkalım bize gidelim güneş:tamam geldim aliş ezonun odasına giderler ezo hadi gel aliye gidelim ezo:şeyy ya ben diyorum ki gruba birini daha mı alsak ali:çok iyi olurda demir ve doruk gay değil beliz hanımın sevgilisi var.

güneş:ferman hoca tabi yaa o gay kesin alez:hadi gelin odasına gidelim alozgün fermanın pdasına gireler kapıyı kitlerler  ferman:noluyo hey
güneş:lafı fazla uzatmıcaz bizim sex grubumuz var katılırmısınız ferman:yani bilmiyorum ki ali o sırada fermanın masasının altına geçer hemen eşofmanıyla baksırını indirir birden güneşde gelir ali fermanın taşaklarını güneşde aletini ağzına almış emiyodur fermanın zevk suları güneşin ağzına gelir güneş yalarken ağızları dibdibe olan aliyedde damlar oda yalar ferman zekten ağlıyordur alır ezoda fermanın kolarını tutmuş dudağını öpüyordur fermanda karşılık veriyordur sonra durular .

ezo:katılıyosunuz demi şimdi ferman:bu gruba katılmayan ölsün be artık 4 kişilik grubuz bende varım eve giderler ferman:bence şişe çevirelim kime gelirse yatakta diz üstü dursun  üçümüz birden onu becerelim alezgün tamam hadi  başlayılımm şişeyi çevirirer ezoya gelir ezo:yes be bana geldi hadi odaya giderler hepsi soyunur koruyucu takar ali takamayınca güneşle fermanyardım eder yatağa geçerler ezo diz çoker yatakta güneş önune geçer güneş amını beceriyordur ali ve ferman  ikisi birlikte ezoyu götten beceriyordur ezo:çıldırıcam mhhh daha hızlı ferman güneş sende ali ezoyu 3 saat becerirler .

sonra  ali yatağa uzanır ali:dört kişi daha eğlen demeden ferman penisini alinin ağzına sokar alinin ağzını beceriyordur güneş fermanın götüne sokmuştur aletini ezoda alinin penisine oturmuş gir çık  yapıp kendini aliye siktiriyordur ali zevkten duramıyorur  yatakta çırpınıyor eliyle çarşafı sıkıyordur ezo üstünde olmasa kıvranıcaktır zevkten ferman hem aliyi beceriyor hemde götten beceriliyordur güneş 6 kez fermanın içine boşalmıştır  ferman alinin ağzına boşalır ali fermanın penisi yüzünden ağzını kapatamaz öksürmeye çalışıyordur olmuyodur ferman çıkarır penisini ali bi kaç kez öksürür sonra yutar ferman geri sokar ağzına  hemen sabaha kadar böyle devam ederken uyuya kalırlar yorgunluktan.

ali sabah esnicekken fermnın penisinden yapamaz eliyle çıkarır penisi ferman uynanır biri dokunuca aletine haa noluyo hepsi uyanır güneş aletini çıkarır fermandan ali:ezo hadi bırak pipimi
ezo uyurken alinin karnına yatmış alinin penisini tutmuştur ezo uyanır sonra banyoya gideler hep birlikte güneş:bişey buldum ezo dön arkanı ezo döner ferman aletini ezonun götüne geçirir güneş fermana alide güneşin götüne girer ali:3 dediğimde ali:1, 2 ,3 hepsiaynı anda ileri geri gidiypdur birbilrini beceriyodur güneş:yalnız bu çok zevkli yaa alferez:aynen bunu bidaha yapalım .

odaya gideler güneş alinin kalçasını sıkar ali:ıhmm giyinirler arabya binrler ferman şöfor koltuğna geçer günş yanına aliyle ezo arkaya ferman :4 kişi çok iyi olduk başka kimseyi almayalım ezo:içimizden birine gurubun dışında olanlanndan başka  yavşayan olursa  saçını başını yolarım ferman:kimse bu guruptan birine bişey yapamaz ben varken hastaneye giderler herkez işinin başına geçer.

tanju aliyi odasına çağırır ali gelir tanju hocam nerdesiniz geldim tanju hemen kapının arkasından çıkar gel bakalım geel der alinin boynuna iğne yapar yere yatırır   üsten penisini sıkar sonra elini alinin hafif kıllı penisine sokar ovalayıp durur  heycandan eli ayağına dolaşır pantolonunu indirir penisini çıkarır aliyi ters çecirir alinin götünü açıp hızla becermeye başlar ama unuttuğu şey kapıyı kitlemektir ferman tanjuya bişey sormak içi gittiğinde tanjunun yerde aliyi becerdiğini görür feman:laan tanju sen napıyon çocuğa der yumruğu geçirir tanjuyu odaya gelen diğer cerahlar dövüyordur.

alinin eşofmanı hep ıslaktır tanju alinin butun altına boşalmıştır ferman alinin altını çıkarır alinin tek forması kalmıştır  güneş kollarından ferman ayaklarından tutar aliyi sedyeye alırlar herkez kapıdadır çoğu kişi aliyi çıplak görünce kahkağa atıp çıplak resmini çekiyordur  ferman onlüğünü örter alinin altına hemen ne çekiyosunuz çocuk burda tecavüze uramış siz gülüyosunuz açında kendinize gülün çoğu kişi pişman olur bi kaç kişi alinin o görüntülerini yaymıştır ali heryerde alay konusudur bi süre sonra uyanır.

ezo :ha uyanıyo ali uyanır güneş : iyimisin ali:iyiyimde noldu bana niye yataktayım ferman:tanju sana tecavüz ederken yakaladım vs her şeyi anlatır ali:yaa ben rezil oldum pipimi herkez görmüş ezo:boşver bu gün konuşulur yarın unuturlar ali:mal tanjuya noldu peki ferman:tecavüzden tutuklanmış  iyi dayak yedi hepsi birden gülerler. Mesai satti bitince otoparka giderler arabya bincekken 10 20 kişi aliye çıplak doktor 😅😅 diyodur alinin üstüne gelip pantolonunu parçalarlar herkez pipisine elleyip gülüyodur bazıları götüne vuruyodur .

ali hemen arbaya doğru kaçar kaçarken penisi sallanıyodur adamlar arkada gülüyodur  4  dü arabaya biner gazlarlar ali önünü arabadaki gazeteyle kapatr ali:çıblak doktor ne yaa bide patolonumu parçaladılar çıplak kaldım 😅 fergünez😅  ferman:bide elliyolar pipine  götünde kızarmış hep  ezo:peki kaçışına ne demeli pipin sallanıyodu ya kaçarken😂 alferozgün 😅 güle eğlene evin yolunu tutarlar tanjuyu hapisanede becerip şişlemişler ve öldürmüşlerdir 😅. SON.

FERALİ \\ GAYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin