Privažiavę namą mano žandikaulis atvipo. Išlipau iš mašinos ir su vaikinais nuėjome iki durų. Paskambinom dūrių skambučiu ir po sekundėlės jas atidarė moteris.
- Sveiki jūs tikriausiai Luke draugai taip?
- Jap,- pasakiau.
- Užeikite. Jie kaip tik dabar repetuoja. Pakilkite į trečią aukštą ir iškart bus jų scena.
- Ačiū,- įėjau pro duris ir nuėjau iki lifto.
Lifto!? Jie tikriausiai be galo turtingi... Pakilę liftu nuėjome iki durų, bet po kol kas dar jų neatidarėme, nes klausėmės jų grupės atliekamos dainos.
- Jie tikrai gerai varo,- pagyrė Lous.
- Okay... Aš įeisiu pirma susipažinsiu su jais, pagirsiu ir tada pristatysiu jus Okay?
- Okay,- visi kartu pasakė ir sukikeno.
Aš atidariau duris ir įėjau. Muzika nutilo kai aš įėjau. Salė buvo milžiniška! Luke mane pamatęs greit nušoko nuo scenos ir pribėgo prie manęs.
- Sveikutė,- apkabino.
Tada atėjo ir jo draugai.
- Labas,- jie pasisveikino.
- Sveiki. Mano vardas Tesa, bet galit vadinti Tes,- nusišypsojau.
- Čia Calum,- parodė Luke į tamsių akių ir tamsių plaukų vaikiną.
- Labas,- pasisveikino.
- Čia Ashton,- parodė į vaikiną su akiniais.
- Labuka,- pasisveikino.
- O čia Michael,- parodė į raudonplaukį kuris tik pamojavo ir nusišypsojo.
- Jūs tikrai geri.
- Aaai....,- nutęsė Luke,- O kur tavo draugai?
- Ak taip. Jie jums patiks,- nusišypsojau klastinga šypsena,- Vyručiai!,- sušukau ir vaikinai iššoko pro duris.
- Labas!,- visi suriko.
- Čia... Čia gi... One... Direc...,- sumikčiojo Calum ir krito be sąmonės.
- Vajetau!,- surikau ir prišokau prie jo,- Kas nors atneškit jam vandens!
- Tuoj,- pasakė Michael ir išėjo.
Dabar jau visi prilindo prie Calum. Vargšelis... Gal nereikėjo taip daryti? Ai... Po minutėlės Calum atsigavo ir Michael grįžo su stikline vandens.
- Tau viskas gerai?,- paklausiau.
- Taip, ačiū,- padėkojo kai Michael davė jam stiklinę.
- Jūs tikrai gerai pavarėt,- pagyrė juos Niall.
- Na... Ačiū,- nedrąsiai padėkojo Luke, Michael, Ashton ir Calum.
Tada Lous, Zayn, Liam ir Niall nusisuko, ir pradėjo šnibždėtis. Mes visi žiūrėjom nieko nesupratę.
- Vaikinai?
- Palauk,- atsisuko Niall.
Dar po kelių minutėlių jie visi atsisuko ir išsišiepę stovėjo lyg niekur nieko. Tada Lous prabilo ir kalbėjo labai dalykiškai.
- Taigi mes pasiterėm ir nisprendėm.... Jus pakviesti važiuoti į turą kartu su mumis. Ką pasakysite?
5 SOS žandikauliai atvipo.
- Na aišku jei jūs galit ir norit...
- Jūs juokaujat! Tai aišku, kad sutinkam!
- Puiku!,- suriko Niall.
- Apie tai pranešime Saimonui ir Harry. Jie tikrai nudžiuks, o dabar susipažinkime,-tarė Lous.
Visi su visais pasikalbėjom ir daug vieni apie kitus sužinojom. Buvo tikrai linksma. Reiktų Harry supažindinti su šia nepakartojama šutve. Jie tikrai linksminti juokingi, o juos visus suvarius į vieną patalpą prasideda haosas. Taip...
- Kas nori valgyti?,- paklausė Calum.
- Aš!,- sušuko Niall.
- Tai aišku, kad tu nori,- nusijuokiau,o kiti iš paskos.
- Bet rimtai. Aš noriu valgyti. Varom į Nandos?,- pasiūlė Niall.
- Okay,- visi vienu metu pasakėm, o tada nusijuokėm.
Išėjom iš namų ir nuėjom iki mašinų.
- Pasiimkim tuo pačiu ir Harry?,- pasiūliau,- Jis tūrėtų būti namuose.
- Galim,- pasakė Liam ir įsėdo į mašiną.
- Okay,- įsėdau į mašiną ir užvedžiau mašinos variklį.
Atvažiavus prie namo užgesinau variklį ir išlipau iš mašinos. Kiti vaikinai sustojo prie namo ir pasistatę laukė manęs. Truputį keista, kad vienintelė mergina tarp 8-9 vaikinų. Linksma..., bet aš nesiskundžiu. Man kažkodėl visada tarp bernų buvo būti komfortabiliau negu su merginomis ir net nežinau kodėl...
Priėjusi prie durų tyliai į jas pabeldžiau, bet durys patčios atsidarė. Šiurpu... Tyliai ir atsargiai įėjau į vidų. Šviesos degė visur. Išgirdau balsus. Vienas absoliučiai Harry, o kitas... merginos... Merginos? Jie dėl kažko pykosi. Priėjau arčiau garso šaltinio ir išvydau Harry su Betane. Ir jie ginčijosi...?
- Harry... Nebūk toks užsispyręs,- trynėsi į jį Betanė.
- Atstok!
- Taigi žinai, kad ji tavęs neverta? Ji tik maža, paika mergytė. Tau reikia moters Harry.
- Tu net nenutuoki kiek daug man ji reiškia? Ir ji ne šiukšlė! Tu šiukšlė ir visada tokia būsi!
- Tik nereikia lelia Harry. Aš žinau, kad tu manė nori...,- ir tada ji jį pabučiavo.
Jaučiausi lyg būčiau peršauta tiesiai į širdį. Mano protas aptemo. Išlindau užrėkiau:
- Aš maniau, kad tu mane myli! Bet padariau didžiulę klaidą sutikdama tave!,- tada išlėkiau pro duris, o Harry sekė mane.
- Tu ne taip supratai! Čia ji kalta!
Aš išbėgau į gatvę ir pradėjau verkti.
- Man nerūpi Harry! Tu net nesistengei nuo jos atsitraukti! Tu man suteiki daug daugiau skausmo negu kas nors kitas pasaulyje! Aš nekenčiu tavęs!
Po šių žodžių mano kūną pervėrė didžiulis skausmas ir akis užvaldė tamsa.
YOU ARE READING
Pamilus Žvaigždę
Fanfiction* Įžanga* Jis pop žvaigždė, o ji tik paprasta mergina iš Bostono. Jis jos dar nepažysta, o ji mano, kad jis išlepęs viską turintis berniokas. Kas bus kai jie susitiks? Ar tai atsitiktinumas, o gal tai likimas? Aš Tesa, man 16. Esu šviesiai rudais t...