Happy reading~
Selepas kejadian itu kami diam dan tidak bersuara serious yang ada bunyi angin je...dan..kami pun tidur bersama di khemah...sungguh lena kami tidur...tapi pada pukul 5 pagi aku terbangun mendengar yangyang sedang mengigau sampai air mata dari kelopak matanya jatuh....aku tak tahu mengapa dia tiba² menangis..aku dekati pada nya..dan.. "Ummi....jangan tinggal yangyang! Yangyang tak boleh tanpa ummi! Yangyang lemah!" Aku panik melihat dia mimpi begitu...apa yang dia maksudkan? 'Ummi jangan tinggal yangyang?' Aku tak faham... 'yangyang tak boleh tanpa ummi?' Napa dengan ummi nya? Kat hospital? Atau...buang yangyang masa kecil? What...sumpah aku tak faham langsung! Aku pun nak keluar dari khemah tapi...
BUSH!!!!!!!!!
"AH!!!!!!!!"
"YULIA!!"
Aku sangat terkejut kerana air yang bertakung dari atas khemah jatuh dan membasahi aku dan yangyang...aku juga terkejut yangyang datang lalu memeluk ku..aku sangat sangat terkejut..nasib di tempat itu hanya lah aku dan Yangyang...kami berpandang lalu ada lagi air jatuh pada kami dan kami tergelak bersama..untung saja kami bawa baju lebih..dan...kami lihat di luar masih hujan...dan..nasib lah ada payung..Yangyang keluar dan pergi ke khemah sebelah khemah tempat kami tidur bersama tadi...aku pula tukar baku aku di dalam khemah itu saja..yangyang pun tukar baju di khemah lain...dan setelah siap...kami berkumpul semula dalam khemah dan yangyang bawa makanan HAHAHAHAHHA kami makan bersama...yes cuaca luar sangat sejuk dari yang biasa kerana di luar masih hujan untung saja yangyang bawa barang² masak lalu memasak di dalam khemah untung saja khemah tak terbakar...
Kami makan dan gelak tawa bersama lalu semasa hujan dah tiada kami keluar dan kami main² di jambatan itu kami main kejar²...lalu...ada satu pasangan yang aku sangat kenal ke dua² nya...yangyang juga kenal..dan...aku melihat..itu ada lah.... K A T I L A dan...Y O U N G D A E sedang bersama....dan..aku mahu menangis..tetapi aku mahu tetap kuat depan yangyang..dan..Yangyang sudah menggempal kan tangan nya kerana terlihat marah pada young dae...aku cuba bawa dia bersabar...dan...aku melihat Young Dae menyium bibir Katila...dan...huh...aku tidak tahu mengapa...
"Katila....Y-young dae....ani...diorang main² je.."
"Yah...aish...Young Dae is too much.."
Semasa kami berdua pandang gelagat aksi mereka..Young dae datang dan tumbuk Yangyang...aku sangat terkejut lalu aku pegang yangyang
"YOUNG DAE STOP!"
"Apa yang you tak puas sampai nak ke Yangyang budak miskin and aib ni?!"
YOU ARE READING
𝗧𝗛𝗘𝗥𝗘'𝗦 𝗡𝗢𝗧𝗛𝗜𝗡𝗚 𝗧𝗢 𝗬𝗢𝗨
Short Story"Teruntuk lelaki yang aku anggap sebagai bakal suamiku..yang broken home..tidak ramai rakan..sanggup menjadi bisu..kau..adalah peneman sepanjang hidup ku.." ~Qian Yulia Slow update