Psi Patrol był zajęty pomaganiem Farmerce Yumi w wydobywaniu jedzenia z ogrodu kiedy Rubble kończył wnosić marchewki do stodoły, zauważył, że zuma myje kilka jabłek to sprawiło, że Rubble pomyślał, a gdy odłożył marchewki, poszedł poszukać Chase.
Hej Chase, mogę cię o coś zapytać? zapytał Rubble Owczarka Niemieckiego.
Jasne, co to jest? Chase odpowiedział.
Jak zuma dołączyła do patrolu? Byłem ostatnim szczeniakiem, który dołączył, a zuma była przedemną, więc musiała kiedyś dołączyć. Wyjaśniono rabble Chase uśmiechnął się i zaczął opowiadać.
Cóż, to było kilka miesięcy temu. Ryder, Rocky i ja pomagaliśmy kapitanowi Turbotowi naprawić dzwonek w pobliżu latarni morskiej, a Marshall i Skye dostawali smakołyki dla wszystkich w sklepie pana Portera… zaczął Chase.
Wspomnienie
Jeszcze raz dziękuję za pomoc w naprawie dzwonka do doku, Rydera, Chase'a i Rocky'ego! Bez niego nie byłbym w stanie zaalarmować zbliżających się statków! Powiedział kapitan Turbot.
Nie ma problemu, kapitanie Turbot. Kiedy będziesz nas potrzebować, po prostu wrzeszcz o pomoc! odparł Ryder nagle zabrzęczał tablet Rydera to był telefon od Marshalla.
Ryder odebrał i Marshall pojawił się na ekranie.
Hello Marshall, co słychać? zapytał zaciekawiony Ryder.
Ryder! Mamy problem Skye i ja szliśmy po moście, kiedy zobaczyliśmy Callie wiszącą na klifie. Musimy jej pomóc! Marshall wyjaśnił.
Jedziemy! Ryder odpowiedział przed zakończeniem rozmowy.
Ryder następnie przesunął bok tabletu dla szczeniąt i wcisnął czerwony przycisk odznaki szczenięcia zapiszczały.
Psi Patrol, do bazy! wykrzyknął Ryder, zanim sam podbiegł do bazy .
Ryder nas potrzebuje! powiedziały szczenięta, rozpoznając wezwanie.
Wszyscy pobiegli do windy, ale kiedy tam dotarli, brakowało jednego szczeniaka.
Ach, gdzie Marshalla? Zapytała Skye , patrząc na inne szczenięta.
Zaczekaj na mnie ! powiedział wesoło Marshall, kierując się do windy.
O nie. powiedziała Skye , a jej oczy rozszerzyły się.
Nie znowu! Rocky dodał.
Za pięć, cztery, trzy, dwa… Chase policzył niedbale, patrząc, jak dalmatyczyk się zbliża.
AAAAAAAAA! Marshall krzyknął, gdy poślizgnął się na podłodze i uderzył w szczeniaki .
...Jeden. powiedział Chase, kończąc liczyć.
Przepraszam, szczeniaki. powiedział Marshall, gdy cała czwórka się roześmiała.
Szczenięta włożyły mundurki i po wyskoczeniu z windy stanęły na swoich miejscach.
Psi Patrol gotowy do akcji, Ryder! powiedział Chase, używając swojego znaku firmowego .
Dzięki za spieszące się szczeniaki. Kotka Callie zwisa z urwiska nad zatoką... powiedział Ryder, wciskając czerwony przycisk na swoim tablecie na ekranie pojawiła się komputerowa wersja tego, co powiedział Ryder...Musimy ratować Callie. Koty nie są dobrymi pływakami i nie lubią wody! Ryder wyjaśnił.
W takim razie muszę być kotem w przebraniu, bo nie lubię wody. powiedział Rocky, rozśmieszając wszystkich.
Do tej misji będę potrzebować… zaczął Ryder, dotykając palcem ekran... Rocke , potrzebuję ciebie i poduszkowca gotowych do uratowania Callie na wypadek, gdyby wpadła do wody! polecił Ryder.