Kulağıma soğuk nefesini üflerken yavaşça kulağımı emmeye başladı . Durunca kulağıma o yoğun sesiyle fısıldadı .
" Seni rahatsız etmiyor muyum ? Sana her istediğimde dokunamayacağımı söyledin . "
" Şuan istemediğimi nereden biliyorsun? "
Üstümden kalkıp yakasını düzeltti . Ama devam etmeye korkan kişi o'ydu artık . Derin bir nefes alıp onun çıkmasını bekledim .
Yapmam gerekenleri yapınca balkona çıktım . Taehyung'un orman yoluna gittiğini fark ettim .
" Acaba nereye gidiyor , takip etsem mi ? "
" Neden takip edeceksin? "
Ah!
" Jisoo unnie , geldiğini fark etmedim . "
Ellerini yanaklarımda tutup göz teması kurdurttu . Gözlerimin içine odaklanmıştı . Sarı gözleri parıldıyordu .
Kim Jisoo
Gözlerinin derinlerine bakarken görmem gereken ışığı bulamıyordum . Derin bir nefes aldırken bir yandan ışığa ne gerek var canım diye düşündüm . Onu sadece gözlerinin içine bakarakta hipnoz edebilirim!
" Kim Jennie bundan sonra Taehyung'a kaba biri olacaksın . Onun seni öp- "
" Ne demek istiyorsun? "
Ne?! Bir dakika hipnoz esnasında nasıl bana soru sorabilir?
" Kaba biri olmamı neden istiyorsun? "
Bu kızın gözü niye bu kadar açık? Neden hipnoz edemiyorum?
" Şey demek istedim Jennie .."
Hadii ne demek istedim . Bahane bahane ..
" Yatakta kaba biri olmalısın! "
Gözlerini kısıp ne ima etmeye çalıştığımı sordu . Yatakta ne yapıldığından haberi yok muydu?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
⊱ Kiss Of Death ⊰ Taennie | Vampir
Vampir"Bana kanını bahşeder misin?" Vampir kurgusudur 🖤 Jennie 1 - 310521 🍷 Taennie 8 - 030621 🍷