Capitolul 6

700 43 5
                                    

  - Haide Ștefan, trebuie sa mergem.

  Damon tocmai cobora scările îmbrăcat într-un costum negru cu o cămașă Alba.

- Stai, vi și tu?

  - Normal trebuie sa fiu acolo în caz ca apare Katherine. Nu mi-aș putea lasă frățiorul sa o înfrunte singur,

  Poate ca Damon are dreptate, Katherine putea sa apară. Poate asta e motivul pentru care a rămas în oraș sau poate nu...

  - Damon, ce crezi ca vrea Katherine defapt?

  - E Katherine, nici măcar ea nu știe ca adevărat ce vrea. Îi plac jocurile, de cate ori să-ți mai spun și dacă crezi ca mi-ar spune mie ce plănuiește te înșeli.

   De data asta chiar îl cred pe Damon sper sa nu îmi para rău că am avut încredere în el.

  - Hei mergem sa o luam pe Elena?

  - Nu,  a zis ca ne întâlnim cu ea acolo. Sa mergem odată.

Locul era plin de oameni peste tot, atât de multe posibile victime pentru Damon, sau poate chiar pentru mine... Nu, nu, nu trebuie sa o găsesc pe Elena. M-am apropiat de ușa iar Taylor Lockwood ma invita înăuntru. Se pare ca Damon intrase deja, era prea multa lume ca sa îmi pot da seama în ce direcție a mers.

- Ai întârziat.

Chiar în fata mea apăruse Elena, superba ca întotdeauna, îmbrăcată cu o rochie eleganta de un verde închis, și cu parul ei lung lăsat să-i cada pe umeri. Îmi zâmbea, un zâmbet inocent de copil. Era ființa cea mai de preț pentru mine.

-Da dar sunt aici acum. Ești superba!

- Și tu. Dansam?

   Ne-am strecurat pe ringul de dans și am început sa Dansam pe o melodie lenta, Elena ma privea cu ochii aceea de îngeraș. O data mi-a spus ca ma privește asa pentru ca ma iubește,dar era ceva în aceea privire, ceva schimbat, părea... Părea mai puțin fragila, mai independenta. Poate ca doar mi-se pare.

 

Elena P. D. V.

  Nu pot sa cred, stau închisă aici de câteva ore, cred...  Se aude muzica ceea ce înseamnă că balul a început. Și probabil Katherine e acolo cu Ștefan! Nu, Ștefan și-ar da seama ca ceva e în neregula, ca nu sunt eu. Și atunci de ce mai sunt încă legata aici? De ce nu a venit Stefan sa ma salveze?

   Sunt asa o proasta, dacă as fi fost vampir nu ar fi trebuit sa ma salveze nimeni, nu mi-ar mai fi vrut nimeni sângele, nu as fi îmbătrânit și aș fii putut sa o omor pe Katherine cu mana mea.

Știu ca Stefan și Damon au spus ca nu o pot omora pentru ca e mult mai bătrână decât ei, dar cred ca niciunul nu sunt suficient de hotărâți sa o facă. Au iubit-o odată și e clar ca le e greu sa o amare, dar mi-e nu-mi e tot ce simt pentru ea e ură. Nu credeam ca voi fi vreodată capabila sa urăsc pe cineva. E chiar ciudat, dar simt cum sentimentul asta ma copleșește, și îmi da putere sa nu renunț.

- AJUTOR! SUNT ÎNCHISĂ ACI!

  Nu are rost camera e just prea departe de sala în care are loc balul și probabil ca din cauza muzicii nu se va auzi nimic, nici chiar auzul de vampir al lui Stefan nu pot detecta micile sunete pe care reușesc să  le rostesc.

  Probabil ar trebui sa renunț, sa nu ma mai zbat atât încercat sa scap... Dar nu pot, speranța e singurul lucru pe care îl mai am în momentul acesta. Nu ma pot da bătută, trebuie sa lupt pentru tot ce iubesc, pentru Ștefan, Bonnie, Caroline chiar și pentru Damon de care trebuie sa recunosc ca mi-ai fi dor.

 

   Ștefan P. D.V

Damon se apropie de noi și o invita pe Elena la dans. Ea îi zâmbi și începură sa danseze în timp ce eu m-am retras într-un colt întunecat al camerei. Ciudat nu credeam ca Elena i-ar face placere sa danseze cu Damon. Poate ca nu o cunosc asa de bine cum credeam.

  Și acum se îndrepta spre mine cu pași vioi.

  - De ce stai aici singur?

  - Aveam nevoie de o mica pauza, toată mulțimea ma agita puțin. Nu-i nimic de care să-ți faci griji.

  - Bine.

  Se apropie și se lipi de pieptul meu în timp ce eu o îmbrățișam strâns și o sărutat pe creștetul capului. Am rămas asa câteva minute după care ea se apropie și mai mult de mine și ma sărută.

O doamne cum pot fi asa de orb. Dintr-o data toată răceală ma izbi în fata, nu era Elena. M-am îndepărtat și am privit-o furios.

- Katherine!

 

 
SCUZE PENTRU ÎNTÂRZIERE, PROMIT SA POSTEZ MAI DES.
lasati-mi părerile voastre în comentarii :*

Jurnalele Vampirilor (Stelena)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum