Už je to pár měsíců, co já a mí dva kamarádi se svým synem, chodíme za Markem.
Dnes slaví narozeniny, a tak jsem mu nechal udělat dort ve tvaru lva. Za poslední dobu jsem zjistil, že on lvi úplně miluje a myslím, že dort ve tvaru oného zvířete bude perfektní.
Samozřejmě jsem mu nezapomněl koupit dárek.
,, Konečně jsi tady. " vydechl Taeyong, který na mě čekal na chodbě před pokojem Marka.
,, Promiň, ale v tom cukrářství byla příšerně dlouhá fronta. " omluvil jsem.
,, Ale dort mám. " zvedl jsem ruce trochu víš a ukázal tak krabici, ve které je dort.Taeyong jenom kývl a otevřel dveře.
,, Hádejte kdo přišel ! " zakřičel přes pokoj a tím tak na nás upoutal pozornost.,, Yuto ! " zakřičel Mark s Haechanem dohromady a oba ke mně přiběhli.
,, Ahojte. " usmál jsem se na ně a opatrně kolem nich prošel, abych mohl dát krabici s dortem na stůl.
To se mi bez úhony podařilo a dort jsem dal na stůl, který tam kluci dneska přinesli.
,, Co to je ? " zeptal se Haechan zvědavě a sedl si k již zmíněnému stolu.
,, Tohle je to, na co jste všichni čekali. " usmál jsem se a krabici otevřel.
,, No teda ! " vykřikl Mark.
,, To je lev ! " nadšeně zatleskal a objal mě.
,, Mockrát děkuji. ",, Není vůbec zač, Markie. " pohladil jsem ho po vlasech.
,, A teď si sedni ať ti můžu ukrojit. "Mark mě hned poslechl a sedl si vedle Haechana. Ostatní, tedy Taeyong, Johnny a Ten, udělali to samé a já začal krájet dort.
Nejdřív mě napadlo, že bych to nechal udělat Marka, protože je to jeho oslava, ale měl jsem strach, že by si ublížil, a tak jsem to udělal já.
,, Mají všichni ? " rozhlédl jsem se po stole, abych se ujistil, že každý má kousek dortu.
Když se mi ode všech dostalo souhlasné odpovědi, dal jsem krabici se zbylím dortem bokem a sám si sedl ke stolu.
,, Dobrou chuť. " popřál jsem všem a začal jíst, tak jako ostatní.
Jakmile jsme všichni dojedli své kousky, postavili jsme se do řady k Markovi.
,, Dárky ? " otázal se Mark a nahl se tak, aby na nás všechny viděl.
,, Ano. " odpověděl mu Taeyong, který byl jako první v naší řadě.
,, Jupiiiii. " Mark se široce usmál.
Všichni mu popřáli než nakonec byla řada na mně. Mark se na mě ještě víc usmál, že jsem se divil, že ho z toho nebolí tváře.
,, Takže... " chytil jsem ho za jeho pravou ruku svou pravou rukou.
,, Hodně štěstí a zdraví k tvým sedmým narozeninám. Jsem velice moc rád, že jsem tě poznal, a že jsi v mém životě. Doufám, že tady s námi budeš ještě dlouho, abych tě mohl objímal a pusinkovat. " dokončil jsem svůj menší proslov.,, Děkuji moc. " Mark mě pevně objal a já mu objetí oplatil.
,, Tady máš dárek. " podal jsem mu zabalený dárek pro něj.
,, Není to nic moc, ale snad se ti to bude líbit. " pousmál jsem se.Mark si sedl na zem a dárek rozbalil. Vlastně to byla černá krabička, kterou Mark hned otevřel a otevřel ústa dokořán.
,, Tak co ? " zeptal jsem se nervózně.
,, Líbí ? "Uvnitř krabičky byl náramek, na kterém byl přívěsek lva ve 3D formě a s diamanty místo očí.
,, Je to překrásné. " vydechl a podíval se na mě se slzami v očích.
,, Oh, Markie. " objal jsem ho.
,, Neplakej. " začal jsem ho hladit po zádech.,, Dáš mi to na ruku ? " zeptal se mě a podal mi ten náramek.
,, Jistě. " přikývl jsem, náramek si vzal a připl mu to kolem jeho pravého zápěstí.
,, A je to. " usmál jsem se.,, Děkuji. " úsměv mi oplatil a dal mi pusu na tvář.
,, Mám tě moc rád, Yuto. ",, Já tebe taky, Markie. " dal jsem mu pusu do vlasů.
,, Strašně moc. ",, Musím uznat, že tahle oslava je opravdu parádní. " stoupl si vedle mě Johnny.
,, I přesto, že je to dětská oslava. " napil se své kofoly.,, To máš pravdu. " přikývl jsem a sledoval Marka, jak si hraje s Haechanem a Tenem. Taeyong musel jít zase pracovat a věnovat se ostatním dětem.
,, No a kdy to uděláš ? " zeptal se mě Johnny.
,, Udělám co ? " nechápal jsem o čem zrovna mluví.
Johnny se uchechtl.
,, Kdy si adoptuješ Marka ? " upřesnil svou otázku.,, Cože ? " podíval jsem se na něj s nadzvedlým obočím.
,, Adoptovat si Marka ? To přece nejde. " zakroutil jsem hlavou.,, Yuto. " dal mi ruku na rameno.
,, Marka znáš už skoro rok, chodíš za ním každý den a vidím, jak se na něj díváš. " vysvětlil.,, Dívám se na něj úplně normálně. " opáčil jsem.
,, Normálně tak, jak kdyby jsi byl zamilovaný. "
,, Zamilovaný ? " vykulil jsem oči.
,, Je to dítě, Johnny a je mu sedm. ",, Takhle to nemyslím. " překroutil nade mnou očima.
,, Ty moc dobré víš, jak jinak to myslím. "Kousl jsem se do rtu a podíval se na Marka.
,, Díváš se na něj tak, jak jsi se vždycky díval na WinWina. " dodal Johnny a já se na něj podíval.
,, Něco na něm je. " přiznal jsem.
,, Já nevím co, ale něco mi říká, že s ním musím zůstat navždy, neublížit mu a prostě ho chránit. ",, To samé jsi říkal o WinWinovi. " Johnny se na mě smutně pousmál.
,, Myslím, že Mark je tvůj druhý WinWin. "Že by to byla pravda ?
Že bych v Markovi viděl svého zesnulého přítele ?Johnny má nejspíš pravdu.
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
Zdravím ♡Opět k tomuhle nemám co napsat... Heh 😅
Doufám, že se kapitola líbila a budete ve čtení pokračovat ♡
Za hvězdičku a komentář budu moc ráda ♡
Veve-IsHere
ČTEŠ
Heart》Yumark [ ✔ ]
Rastgele,, Nevěřil jsem, že se do tebe dokážu znova zamilovat. " ,, Jenže jsi to nebyl tak úplně ty. " • Cover by: me