32. Souboj

412 46 1
                                    

S Kirishimou jsme se hned zvedli a chtěli vyběhnout ven, ale před nás si stoupl Sero a Kiriho brácha. ,,Kam si myslíte že jdete ?" Zavrčel Sero, až mě to překvapilo, nikdy si na mě nedovolil. ,,To bych taky rád věděl." Přidal se ten stříbrnovlasý hromotluk a já jen naštvaně odsekl, že jim do toho nic není. ,,Bakugo má pravdu, tohle je teď mezi námi. Vy zůstaňte tady ať se vám nic nestane." Řekl Kiri za ruku mě začal táhnout za ním. Kupodivu oba dva ustoupili a nechali nás projít.

Hned jak jsme vylezli ven a bylo tu dost prostoru, tak jsem se změnil v draka. Bakugo na mě naskočil a bez dalšího zržování jsem se rozlétl směrem k lesu. Vůbec jsem nevěděl kam přesně letět, takže jsme prostě jen dávali pozor na všechno možné. Je taky možné že to nakonec byl jen špatný pocit, nebo vidina něčeho, co se ještě stane. "Kiri... Odtamtud jde kouř." Řekl Bakugo a já se podíval do strany. V dálce jsem zahlédl opravdu kouřový oblak, a tak jsem hned zatočil tím směrem. Tohle se mi vůbec nelíbilo. Nevěděl jsem co čekat, bál jsem se o Bakuga, ale i o kluky. Jestli se moje vidina fakt vyplnila a oni spolu bojují, opravdu to bude muset mít nějaký důvod. Trochu jsem zrychlil a už když jsme se začali přiblížovat, šlo slyšet že tam opravdu probíhá souboj.

Čím blíž jsme byli, tím lépe šli vidět ohořelé, nebo namrzlé stromy. Shinso by ho mohl jednoduše zastavit, tak proč to už neudělal ? Kiri se zastavil ve vzduchu přesně ve chvíli, kdy mu těsně před čumákem doslova "vyrostl" kus ledovce. "To bylo o chlup.." Zabručel a ten kus ledu obletěl. "Drž se pevně." Hlesl a hned jak zpevnil své šupiny, tak se snesl k zemi. Hned jak dopadl tak roztáhl křídla a hlasitě zavrčel. Todoroki i Shinso, který v tlamě v k mému překvapení držel Denkiho, se zastavili v pohybu. Když si byl Kiri jistý že jsou v klidu, dal křídla dolů. ,,Tak jo vy magoři, hned se změňte a koukejte mi to vysvětlit !" Zavrčel jsem a Shinso i Todoroki si hlasitě odfrkli. Todoroki už vypadal že se otočí a odletí, ale Kiri ho hryzl do ocasu, načež on zavrčel a posadil se. I tak ale nevypadal nadšeně. ,,Fajn. Tak bude to ?" Pronesl jsem, ale to už Shinso s odfrknutím pokládal Denkiho na zem.

Já mu dám že bude zdrhat... Shinso s Todorokim se ještě propálili pohledem a nakonec se změnili. Fialovlásek hned dostal od Denkiho pohlavek s tím, ať ho přestane neustále brát do zubů, ale on jen něco zabručel. Todoroki jen nabručeně seděl na místě a dělal že neexistuje, takže jsem si byl jistý že už se nic nestane. Změnil jsem se v člověka i já. Todoroki měl rozseklý ret a nemohl jsem si nevšimnout natrhlého křídla, která si oba nechali venku. Shinsovi se zase pod okem rýsovala menší modřina a držel se za popálené zápěstí, které mu Denki zrovna kontroloval. ,,Vy jste pitomci." Pronesl jsem a kývl jsem na ty dva ať jdou k nám. Sám jsem vzal Bakuga za ruku a začal ho táhnout k nakrknutému Todorokimu. ,,Icyhot, co se sakra stalo ? Fakt si myslíš že Deku bude v pohodě, když se tu s někým porveš a podpálíš půlku lesa ?" Řekl vyčítavě Bakugo, ale i tak měl ve tváři starost, což mě až překvapilo. ,,Ts... Co ty víš o tom jaké to je... Ztratit někoho na kom ti tak moc záleží..."

Dragon slayer part 2 (mha)✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat