FL: Chapter FOUR

246 37 63
                                    

+×+ AUGUST 05th, 2018 +×+

Soobin bir süre düşündü ve Yeonjun'a baktı. Soobin rastgele bir şekilde "Evde wifi şifrem 'Soobin'di" dedi. "Yalan söyleme, Ekmek123'tü", Yeonjun savaşmaya hazır gibi görünüyordu. "Bekle! Wifi şifremi neden biliyorsun?" , Soobin gözlerini kıstı ve Yeonjun endişeyle güldü.

Yeonjun, "WiFi bağlantım kapalıyken sizin wifi kullanmış olabilirim veya kullanmamış olabilirim", diye itiraf etti. Yeonjun, "Şifren biraz komikti, Ekmek? Cidden mi?" Diye kıkırdadı.

"Naneliçikolata123'ü denemem ve sizin için işe yaraması çok komik", Soobin gözlerini devirdi. Yeonjun, "Kablosuz bağlantımı nasıl kullanıyordun,  biliyordum!" Diye tersledi.

"Oops-?", Soobin kıkırdadı ve Yeonjun katıldı. Bir süre rastgele şeyler hakkında konuşmaya devam ettiler ve Yeonjun'un seks hayatı hakkında konuştuklarını anlamadan önce. Soobin başını salladı "Demek istediğim, Riley'yi niye becerdin? Tam anlamıyla seni suçlamak istedi", diye düşündü.

Yeonjun "O iyi bir sikişti ama biri benim suçlanmama izin vermedi" diye göz kırptı ve Soobin gözlerini devirdi. "Kapa çeneni, sırf erkek arkadaşı iyi bir arkadaş olduğu içindi",

"Aşkını kastediyorsun",

Yeonjun gözlerini devirdi. "Hayır, hayır, Jongho'ya aşık değilim", diye savundu Soobin, ancak Yeonjun hiçbirine sahip değildi.

"Yüzüme yalan söyleme ",

Yeonjun, Soobin'in yüzünü usulca yakaladı ve onunla göz teması kurmaya başladı. Soobin "Yalan söylemiyorum, Yeosang ve sen ne olacak?" Diye sırıttı ve göz temasını bozdu. Soobin, Jongho'ya aşık olmuştu, ama bunu ona karşı kolayca kullanabilecek ömür boyu düşmanı Yeonjun'un önünde kabul etmiyordu.

"Yine de onu neden seviyorsun Yeonjun ?"

gözlerinde duygu yoktu ama Yeonjun, sesinde bir kıskançlık duyduğuna yemin edebilirdi. Yeonjun öne eğilerek

"Neden? Kıskanç mısın bebeğim?"

Diye sırıttı. Şimdi Soobin'in bir kez daha şaşkınlıkla başka yöne bakma sırası gelmişti. Yeonjun'un Soobin'in bu kadar cesur olmasını beklemediği bir şey varsa.

"Yeosang'a aşık olduğunu kabul ediyor musun?"

Diye kaşlarını kaldırdı Soobin. Yeonjun gözlerini devirmeye devam etti "

Ben. Yapma. A. Crush. Açık. Yeosang", Yeonjun ısrar etti. Soobin kıkırdadı ve Yeonjun dudaklarını yaladı ve Soobin'in dikkatini dağıttı.

Soobin alaycı bir şekilde "Öp beni", dedi.

"Daha sonra pişman olma", diye uyardı Yeonjun.

Soobin, "Hah sen bir ödleksin" diye kışkırttı.

"Beni kışkırtma Soobin", Yeonjun son uyarıyı aç bir bakışla verdi.

"Sen.Bir.Kedisin", Soobin bunu söylememeliydi.

"Bunu sen istedin choi- hmmm"

Yeonjun, Kendisine biraz fazla alay ettiğinden beri Soobin'in dudaklarını çoktan tutmuştu. Yeonjun gözlerini kapatırken Soobin'in gözleri kocaman açıktı. Yeonjun'un bu tür konularda kışkırtması en kolay olanıydı. Soobin fark etmedi ama o da gözlerini kapattı ve öpücüğe daha çok eğildi. Sanki vücutları elektriklenmiş gibiydi.

Yeonjun, Soobin'i kendi yatağına itti ve öpücüğünü kesmeden üzerine geldi. Soobin'in ellerinin kendine ait bir beyni vardı. Soobin'in elleri, Yeonjun'un yumuşak ve ipeksi saçlarına girdi. Yeonjun'un elleri şimdiden Soobin'in hafifçe açıktaki gövdesiyle dalga geçiyordu. Yeonjun, içeri girmek için izin istermiş gibi Soobin'in alt dudağını yaladı.

Soobin işaret aldı ve dudaklarını hafifçe ayırarak Yeonjun'un içeri girmesine izin verdi. Dilleri hakimiyet için savaştı, Yeonjun ısırdı ve alt dudağını emerek utanç verici, boğuk bir iniltili ses çıkmasına neden oldu ve bu da Yeonjun'un sırıtmasına neden oldu. Yeonjun'un elleri gömleğinin eteğiyle oynuyordu ve ilerlemesi gerekip gerekmediğinden emin değildi.

Soobin nefes nefese kalmıştı ve nefes nefese kalırken Yeonjun'u ateşli öpücüğü bozması için hafifçe itmek zorunda kaldı.

"Ne oluyor ?!"

Soobin'in gözleri, ellerini dudaklarının üzerinde gezdirirken ve ağır bir şekilde nefes alırken genişledi.

"Pislik!",

Soobin hala şoktaydı homurdanıyordu.

Yeonjun gözlerini devirdi

"Sana beni kışkırtmamanı söylemiştim bebeğim",

"İstediğin birini öpemezsin!",

Diye tısladı Soobin.

"Ama hoşuna gidiyor gibiydin, gerçekten eğleniyordun",

Yeonjun neredeyse tekrar Soobin'in dudaklarına dokunuyordu.

Soobin, Yeonjun'u diğer tarafa itti ve odadan çıktı. Yeonjun'un ilk içgüdüsü onu takip etmekti ama sonra bu çok fazlaydı, bunun yerine Soobin'in geri gelmesini beklemeye karar verdi. Bu yüzden oda arkadaşını bekledi.

Yeonjun, Soobin'in sakinleşip geri dönmesini beklemeye karar vermeden önce alnına masaj yaptı. Yeonjun, yüzünü yumuşak yastığına saklamadan önce "Berbat ettim, değil mi?" Diye mırıldandı ve içini çekti. Soobin, Vanilya özleri kokuyordu. Yeonjun, bu koku yüzünden sarhoş olacağını bile bilmiyordu.

Akşam zaten 7 olana kadar fırlatıp arkasını dönerken bir grup iç çekiş daha bıraktı. Sokağa çıkma yasağı 10'dan sonraydı, bu yüzden Soobin'i aramaya karar verdi.

Mankafalı Choi Aranıyor

Aradığınız numara müsait değil, lütfen daha sonra tekrar deneyin ...

Yeonjun en az 10 kere daha aradı soobini ama Soobin kasıtlı olarak cevap vermiyordu. Zaten saat 8 civarındaydı ve Yeonjun, Soobin'i kendisi aramaya karar verdi. Yeonjun etrafı aradı ama işe yaramadı. Soobin'in diğer arkadaşlarına sordu

"Soobin, Eurwangni Sahilinde"

"Şu anda orada ne halt ediyor?"

"Sana bunu sormalıyım, sesi düşüktü

"Yardımın için teşekkürler güle güle"

"Arada ne old-?"

Tutt tutt tutt

Otobüsle yaklaşık yarım saatlik bir yolculuktu. Yeterince hızlı olsaydı sokağa çıkma yasağından önce geri dönerlerdi.

Soobin Incheon'daydı!

İçini çekti ve otobüs durağına doğru ilerledi. Genç olana mesaj atmaya devam ederken otobüsü bekliyordu. 15 dakika sonra mesaj teslim edildi fakat soobin görmedi. Ulaşmadan 5 dakika önce Soobin'e mesaj atarak yerinden hareket etmemesi gerektiğini söyledi. Bu sefer Yeonjunun mesajını gördü.

Neden kumsalda her yerin dışında?

Yeonjun, Instagram'da hızla bir fotoğraf yayınladı ve bildirimlerini kontrol etmeden Soobin'i aramaya devam etti.

Yeonjun, Instagram'da hızla bir fotoğraf yayınladı ve bildirimlerini kontrol etmeden Soobin'i aramaya devam etti

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

ana şans dile...

***
Olmuşmu?

[M] FORBİDDEN LOVE * ÇEVİRİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin