||22.BÖLÜM||

551 35 39
                                    

" Bölüm şarkısı :Pera - her şeyim "

🥂🥂🥂

🤎💚🤎

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

🤎💚🤎

Sabah uyandığımda güne musmutlu başlamıştım . Ailem ve sevdiğim adam yanımdaydı daha ne olsundu. Mutlu olmak için , huzurlu bir şekilde yataktan kalktım. Odamdaki perdeleri açtım. İçeri dolan gün ışığı neşeme daha çok neşe katmıştı. Dolabıma yönelip günlük kıyafetlerimden alıp giyindim. Banyodaki işlerimide hallettiğimde güne tamamen hazırdım. Mutfaktan sesler gelince adımlarımı oraya yönlendirdim. Annem kahvaltıyı hazırlıyordu. Yanına gidip yanağından kocaman öpmüştüm.

"Günaydın Fatma sultan " dedim. Neşe ile ,

"Sana da günaydın prensesim " bu seferde o beni yanağımdan öpmüştü.

" Oh özlemişim kızımın bu neşeli hallerini sen hep böyle musmutlu ol kızım "

Ona yardım etmeye başlamıştım. " Babam nerede uyuyormu ?"

"Yok kızım çıktılar " elimdeki peynir tabağını masaya bırakıp tekrar anneme döndüm.

" Çıktılar derken " sorgularcasına tek kaşım havaya kalkmıştı.

" Ozan ile birlikte " tekrar şaşırken tüm yüzümü buruşturmuştum.
Ozan ve erken kalmak , babam uyandırdıysa orasını bilmem ama oda öyle bir şey yapmayacağına göre.

"Nereye gittiler peki ?" Bir yandan annemi sorguya çekip diğer yandan kahvaltılıkları masaya yerleştiriyordum.

" Bilmiyorum ki bana sadece çıktıklarını ve kahvaltıya yetişeceklerini  söyledi. Nereye gittiklerini söylemedi  "

"Allah Allah nereye gitmiş olabilirler ki sabahın bu saati " derken saat 10' a geliyordu.

"Hava almaya çıkmışlardır canım ne olucak babanda Ozana buraları gezdiriyordur. " Yani ne olabilirdi ki başka , omuz silkip anneme yardım etmeye devam ettim.

En son her şey hazır olduğunda kapıda nihayet çalmıştı.koşarak gidip kapıyı açtım.
Kapıyı açtığımda kapıda sadece babamı görmeyi beklemiyordum açıkcası.
"Hoşgeldin babacığım " içeri girip paltosunu çıkarırken bende arkasına bakıyordum Ozanı görebilme umudu ile ama yoktu.

"Ozan nerede baba ? " Cevap vermeyip  mutfağa adımlarken bende kapıyı son kez kontrol edip kapıyı kapattım.hemen arkasından bende mutfağa adımladım.

"Ozan falan yok artık Ayşegül "  masaya otururken sinirle bana söylemişti.

" O ne demek baba ? , Ne oluyor ?" Ben yüzüne bakarken o bana bakmıyordu. Tabağına bir şeyler dolduruyordu.

" Bir şey olduğu yok birdaha o herifle görüşmeyeceksin o kadar " babamın söyledikleri ile gözlerim hafif dolmuştu. Buda ne demek oluyordu.

Aşkın Kanunu Yok|OZAYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin