Z pohledu Justina (kraťoulinké)
Zjistil jsem že jedeme do Kalifornie na jeden koncert. Bella nepůjde za rodičema protože se snima pohádali prej kvůli mě chtěla jsme aby tam šla a já by jsme šel sní ale nepůjde tam. Na ty tři dny tam bude i Lucy. A půjdeme do Ellen show. Teď jedem autobusem já jsme ve svým a Bell ve svým už dva dny její špatně nechce abych za ní chodil. Doufám že Bell půjde se mnou do Ellen show. Až dojedeme do Kalifornie tak přijde Lucy a mi budeme mít koncert ale Bella nebude tancovat když jí je špatně ještě to neví.
Z pohledu Bell
Už mi je dva dny špatně. Ale vim co to znamená nemůžu být s populárním zpěvákem této doby těhotná to prostě nejde on se semnou rozejde až to zjistí. Elysandra šla pro testy chtěla jsem tam jít já ale ona mi řekla že by tam byly paparazzi a že by to zjistilli. Elysandra přišla s taškou testů ,,Si blázen" ,,Musíme to vyzkoušet aspoň desetkrát" šla jsme do koupelny a tam si udělala tři testy. Čekala jsem a potom se podívala teda spíš Elysandra prosím prosím ,,Všechny tři jsou pozitivní" ,,Ne!" ,,Skusíme ještě tyhle třeba se spletli tyhle byly dražží a doktorka řikala že jsou nejlepší" přikývla jsem a šla do koupelny udělala jsem si dalších pět lepších testů. ,,Ne Justine vypadni!!" slyšela jsme za dveřmi ,,Ne prosím pusť mě za ní!" ,,Ne Justine její špatně zvrací!" ,,No ale já chci být u ní" já jsem se zamkla. On začal bušit do dveří ,,Justine!!" zařvala na něho. Já jsem odemkla a vykoukla jenom hlavou ,,Lásko co ti je?" zeptal se ,,Je mi špatně teď si chci dát koupel jdi prosím pryč" ,,Dobře ale kdyby něco tak mi řekni" přikývla jsem ,,Když jsem ti to řikala já tak si neposlouchal" řekla Elys on na ní jenom vypláznul jazyk. Dala jsme jí ty testy ,,Promiň všechny pozitivní a já těmhle věřim" sedla jsem si. ,,Zlatíčko ukaž mi břicho" vytáhla jsem si tričko ,,Koukej jak je vyboulený to jde už trochu poznat když se na to dlouho díváš" ,,Hmm teď mu to řikat nebudu jdu k doktorovi"
Zjistila jsme že jsem ve druhým měsíci jak jsme to nemohla poznat no tak ztratila jsme svojí lásku až to bude vědět tak uteče. Jsem zase v autobuse. Přišel Justin ,,Lásko" řekl ,,Ahoj" podívala jsem se na něho ,,Děje se něco?" ,,Ne ne v p- pohodě" ,,Okey budu ti věřit jenom jsem ti chtěl říct když ti je špatně tak nebudeš tancovat" ,,Ne já budu už mi nic není budu tancovat naposledy" ,,Co jakto naposledy?" ,,Nic dneska prostě tancuju" ,,Dobře ale půjdeš se mnou zítra do Ellen show?" zeptal se ,,No jasně půjdu" řekla jsem a políbila ho.
Z pohledu Justina
Koncert skončil bylo všechno vpohodě beliebers úžasní a Bella zase do toho dávala tu svojí energii je to super. Šel jsem si lehnout. Ráno jsme se probudil. Je 10 za dvě hodiny musímě být ve studiu. Vystoupil jsem a šel do vedlejšího autobusu. Otevřel jsem a šel do pokoje. Bell spala jako všichni už tam spala i Lucy. Zbudil jsme Bellu a ona se začala oblíkat. Bylo 11 akorát. Vyšli jsme a šli do studia šel snáma Kenny a Scooter. Šli jsme do maskerny a potom to začalo. ,,Přivítejte slavného zpěváka Justina Biebera a jeho přítelkyni Bella Palwin!" chytil jsme Bellu za ruku a všichni začali tleskat a křičet. Uviděl jsme tam sedět Kennyho a Scootera a mojí mámu jejda to je super ale ona vlastně Bellu nezná tak jí pozná. Sedli jsme si do křesla a Ellen se začala vyptávat ,,Tak jak jste se vlastně našli?" podíval jsme se na Bellu ,,No vlastně potkal jsme jí na koncertě když byla moje OLLG a potom jsem jí pozval na pláž a tak to začalo. Začal jsme jí milovat až po uši a ona to nevěděla a potom byla vybraná na Believe tour a řekl jsme jí to jedné zkoušce" ,,To je hezké" ,,A plánujete spolu budoucnost?" viděl jsem jak Bell ztuhla. ,,Jo plánujeme určitě" Bella se na mě usmála a polkla. ,,A ty Bello ty si Belieberka?" ,,Ano jsme a budu pořád je to zvláštní že zrovna já budu sním chodit a je to úžasný pocit" ,,A od kdy si ho měla ráda" zeptala se podíval jsme se na Bellu a ta se usmála ,,No od prvního songu One Time jsem ho začala milovat a prostě jsem si hledala jeho videa a tak jsem ho začala milovat ale nikdy bych nepomyslela na tohle" usmál jsme se ,,Na co?" ,,No kdyby mi někdo řekl když mi bylo šestnáct že v devatenácti budeš chodit s tím Justinem Bieberem tak bych asi omdlela to jsem byla ještě prdlá" ,,Pořád si prdlá" řekl jsem jí a políbil všichni se zasmáli ,,Já jsme prdlá a co ty?" ,,Justine jak to myslíš tim že je prdlá?" zeptala se smíchem ,,No tak třeba někdy prostě zněčeho dostane výbuch smíchu a já se směju taky ale to je jedno a třeba když jsem jí řekl že pozná Katy Perry nebo Ushera tak začala vyšilovat jako nějaká teenegerka" řekl jsem ,,To bylo hnusný" řekla uraženě Bello věděl jsme že to jenom dělá protože se jí cukaj koutky ,,Ale vypadá to že stebou jen tak nepromluví" řekla se smíchem Ellen ,,To se neboj ona to jenom dělá koukej" dal jsme jí pusu na tvář a ona se na mě otočila a políbila mě všichni udělaly awww. ,,Aha" ,,Vidíš ona neumí být našvaná" všichni se zasmáli ,,A jak ty Bello si myslíš že je Justin prdlej" ,,Tak to vám řeknu lehce" podívala se na mě už jsem věděl o co jde ,,Ne to neposlouchejte!" řekl jsme se smíchem ,,Ale Justine my si to chceme poslechnou že jo?" řekla Ellen a vyšichni zařvali ,,Dobře jednou jsem byla v tom tourbuse a četla si no a Justin byl v naší koupelně a pak se ozval křik tak jsem se tam šla podívat a Justin stál na vaně přilepenej na zdi. Podívala jsem se tam kam kouká a tam byl pavouk." všichni se zase zasmáli ,,No a protože já se jich nebojim tak jsem ho vzala do ruky a dala ho k Justinovi a on začal řvát jako dítě a spadnul do vany celou s vodou a pěnou" všichni vybuchly do smíchu já jsem se taky smál ,,Mám i fotku" vzala si svůj iphone a začala to hledat ,,Fotil to Alfredo" řekla se smíchem já jsme zakroutil hlavou. Ukázala to Ellen a ta vybuchla ještě víc byl jsme tam jak řvu a a potom jak jsme potopenej ve vaně a amozřejmě celej mokrej a s pěnou na hlavě. Ellen to dala do publika a oni si to prohlíželi všichni se smáli ,,Tak jste se pobavili a stebou si to v autobuse vyřídim" řekl jsem vážně. Když jsme se uklidnili tak Ellen pořád zírala na Bellu a tvářila se překvapeně a Bella si toho všimla a hodila na ní nechápavý pohled ,,Hele Ellen nechci ti nic řikat ale je zadaná" řekl jsem ,,Co? Jo promiň no co si o mě myslíš" všichni se zase smáli. ,,Bello nechtěla by si říct něco zajímavýho tady nám a možná i Justinova" jenom jsem se na ni nechápavě podíval ,,A co?" zněla nervozně ,,No tak Bello to poznám jak ti trochu tloustnou nohy" řekla já jsme se díval na Bellu ,,A ještě koukni Justine to vyboulený bříško víš co to znamená" a pak mi to došlo všichni udělali aww Bell se začala červenat ,,Bell? Ty si těhotná?" zeptal jsem se jí ,,Jo" řekla. Já jsem jí hned objal o můj bože já budu táta. Políbil jsme jí to je to nejlepší ale hned zítra budeme v televizi ale co ,,Děkuju děkuju moc" Bella se smála. Pak jsme si tam ještě povídali a potom jsme šli. ,,Justine promiň" ,,Za co se omlouváš?" ,,No že jsem těhotná já myslela že ode mě utečeš" ,,Blázníš nikdy bych to neudělal je to to nejlepší já budu táta!!"
ČTEŠ
Belieber Forever ✔
FanfictionUpozornění: Tento příběh jsem psala když jsem byla hodně mladší takže se tam najde hodně chyb. Takže číst jen na vlastní nebezpečí xddd Story 2015 Stane se něco když se slavný Kanadský zpěvák Justin Bieber zamiluje do svý fanynky? A co když fanynka...