Prológus

967 20 0
                                    


Éppen sétáltam hazafelé az edzésemről egy decemberi napon. Jaj.. nem is mutatkoztam be. Lisa Simons a becses nevem. A Los Angeles-i sportiskolába, tánc szakra járok. Már csak 1 év van hátra és vár rám a nagyvilág. 

Az idő a mai napon kicsit hűvöskés volt, bezzeg reggel jobb idő volt. Mivel nem erre számítottam, nem öltöztem úgy ahogy kellett volna. Az úton fáztam az izzadt testem miatt és éhes is voltam. Nem is tudom mikor ettem én úgy rendesen- gondoltam magamba. Bár megszokhattam volna a hideg és csípős időjárást mivel 12 éves koromig Bostonba laktunk. De ez  itt LA, itt mindig meleg van, csoda ha néha napján esik az eső. 


Az órákon én vagyok az a személy aki a leghamarabb hagyja el a termet. Most jön az a kérdés, hogy Miért is?, megmondom én nektek. A testem minden szegletét lila foltok borítják. Próbálom el-elrejtegetni őket alapozó segítségével, de sokszor lejön. Erre az a magyarázat, hogy mozogni kell a próbákon és hát nem tudok olyan termékeket megvenni, hogy ne jöjjenek le a folyadék hatására ami jelen esetben az izzadtság. 

Hogy hogyan is kapom a foltokat amik testemet borítják, elmesélem nektek. Apukámmal élek kettesben mindig kapom a rosszalló beszólogatásokat, hogy lassan 20 évesen is apucival élek. De senki nem tudja ennek a hátulütőjét. Összetehetem a kezemet, hogy bejutottam ebbe az iskolába. Sajnos apukám elissza az összes pénzünket amiért megdolgoztam egy kis kávézóban. Édesapám anyukám halála előtt nem volt ilyen csak átvette az agya felett a gyász uralma és az alkoholba fojtotta ezt. Van egy bátyám aki nem él velünk, feladta apa állandó iszogatását és elhagyott minket. 

Még egy fontos információ amit apukámról kell tudni, hogyha iszik olyan helyzetbe kerül, hogy kiesik neki minden. MINDEN. Nem emlékszik SEMMIRE. Plusz erőszakos is lesz, ha nem tetszik neki valami rajtam vezeti le a feszkót. Most már tudhatjátok miért van rajtam ennyi folt és heg. 


Lisa Simons vagyok és ez az én történetem. 

Út a biztonság felé |✔|Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt