*Din perspectiva Amyrei*
Eram incă pe umarul matahalei , indreptandu-ne spre sediul lor .
Nu peste mult timp am ajuns inapoi la sediul lor . Matahala m-a lasat jos , legandu-mă la maini cu o sfoară groasă .
M-a tras pana in sediu indreptandu-ne spre biroul lui Emir .
Am intrat in birou si Emir se uita pe geam . Matahalele au iesit lasandu-ma singura cu el.
Emir : Cum indraznesti sa ma lovesti , tarfo ?! spune intorcandu-si privirea de la fereastra .
Eu : Târfă esti tu ! Nu esti barbat .. esti o p***ă !!
Nu a mai ascultat nimic .. m-a luat de par si m-a izbit de perete , strangandu-mă de gat .
Emir : Iti e frica de mine ? spune uitandu-se fioros spre mine .
Eu : Nu .. mi-e scarba de tine !! spun scuipandu-l .
M-a ridicat de gât in sus , lipindu-mă de perete . Eu am reusit sa ii cuprind mana chiar daca aveam mainile legate .
Emir : Te mai intreb o data Amyra Isik .. Ti-e frica de mine ?
Eu : Lasa-ma jos , idiotule ! urlu eu .
Simteam ca raman fara aer. Nici bine nu am terminat de vorbit ca m-a dezlipit de perete si m-a aruncat intr-un alt perete .
Am cazut jos , ma durea capul ingrozitor .
Emir a scos un pistol din sertar si l-a indreptat spre mine .
Emir : Unde e Rayan ? urla el
Eu : Nu stiu .. spun lipindu-mi capul de perete .
Emir : ( apropiindu-se mai mult de mine ) Unde e Rayan ? urlă si mai tare .
Eu : Nu stiu ! spun eu nervoasa .
Emir : (lovindu-mă cu piciorul) Ai noroc ca tre' sa fii vie pana vine Rayan aici . Asculta , idioato , spune ridicandu-mi capul de barbie , nu pe tine vreau sa te omor .. ci pe sotul tau .
Eu : Lasa-l in pace , prostule ! spun impreunandu-mi mainile si lovindu-l cu toata puterea cu acestea .
Emir se tinea de nas . Se pare ca l-am lovit cam tare , pentru ca sangera .
M-am ridicat de jos si am fugit spre biroul lui . El a venit grabit spre mine iar eu am reusit sa iau o vază de pe pervazul geamului si sa il lovesc in cap . L-am lasat acolo indreptandu-ma spre usa .
Emir a luat indreptat pistolul spre mine apasand pe tragaci . Am inchis ochii , stiam ca asta imi va fii sfarsitul .
Am auzit sunetul provocat de armă . stateam cu ochii inchisi si ma intrebam daca am murit .
Am deschis ochii si am observat ca nu aveam nimic . Glontul era infipt in usa . Se pare ca Emir nu m-a nimerit , sau cel putin nu a vrut sa o faca .
Nu l-am mai vazut , nu stiam unde e . M-am indreptat spre birou uitandu-ma in jos. Emir era pe jos tinandu-se cu mana de o rana la nivelul stomacului.
Dar cum ...? Gandurile mi-au fost spulberate de Ashley , era cocotata pe geam . I-am deschis geamul si aceasta a intrat inauntru , am luat pistolul lui Emir si l-am strans bine in mana .
Eu : (Imbratisand-o) Ash , ati venit dupa mine ..
Ashley : Suntem o echipa, doamnă . Ne ajutam unii pe alti . Noi suntem Cameleonii! spune strangandu-ma de mana .
"Discursul" lui Ashley a fost intrerupt de cele doua matahale .
Matahala : Si noi suntem Șerpii .
S-au indreptat spre noi cu armele atintite spre noi . Am incercat sa fug dar o mana m-a cuprins de picior . Era Emir . I-am dat cu tocul , l-am ridicat sus si i-am pus pistolul la cap .
Eu : Daca misca vreunul , il omor !
Matahalele s-au dat cativa pasi in spate .
Ashley : Acum , piruetă , doamnelor .. si iesiti din birou !
Matahalele au iesit afara urmate de noi si Emir care era lipit de mine si cu pistolul la tampla .
Ashley a impuscat cele doua matahale si a luat-o pe scari . Oare ce cauta .
A verificat toate camerele si la un moment dat am ajuns la camera 23 . A dat cu piciorul in usa intrand ca o furtuna in camera respectiva .
Ashley : Mainile sus !
Atunci am observat trei fete cu mainile ridicate in sus . Erau Alice , Adele si Jordan .
Ashley : Amyra leaga-le ! spune inmanandu-mi 3 perechi de catuse .
Le-am pus catusele si le-am scos pe toate afara din camera.
Jordan : Nenorocitilor ! O sa platiti pentru tot .
Ashley i-a dat lui Jordan o palma peste gura si i-a spus :
-Tine-ti gura , târfo .
Am mai mers pe hol ajungand la camera 26 . Ashley a dat cu piciorul in usa si a intrat .
Ashley : Mainile sus !
Atunci am observat doi baieti . Erau Demon si Rayan . Erau atintiti cu pistoalele spre Ashley.
Rayan : Ah .. voi erati .
Eu : (sarutandu-l) Credeam ca nu mai ajungeti .
Am verificat si celelalte camera si nimic . Pustietate totala .
Demon : (apucand-o de par pe Alice) Unde sunt ceilalti ?
Alice : Nu stiu .
Demon : (scuipand-o in față ) Spune , javro ! Unde sunt ?
Adele s-a uitat spre Demon si i-a spus :
-Emir si-a pierdut toate echipele . A ramas doar cu noi si matahalele. Deasta a vrut sa puna mana pe Rayan , ca sa ii fure echipele. Stie foarte bine cat de buni sunteti .
Demon : (admirand-o pe Adele) Hmm ... cooperanta , draguta ..
Eu : Lesbiană .
Demon : Mdea .. mi-ai distrus sperantele .
Am mai verificat o data tot sediul si nu era nimeni . Am iesit si ne-am urcat toti in masina . Ne indreptam spre sediul nostru. Le-an luat si pe Alice , Adele si Jordan . Trebuie interogate bine si apoi poate o sa lucreze pentru noi .
Sper ca va placut ! Revin maine sau diseara cu un nou capitol . Bye ❤
CITEȘTI
The Chameleons
RandomSă începem cu începutul , mă numesc Amyra Ișik . După nume probabil v-ați dat seama că sunt de origine arabă . Am crescut într-o familie de teroristi . De mică mi-au plăcut armele , nu păpușile . Am fost o fetiță cuminte , ascultatoare , până a a...