GİZEMLİ KIZ?&Kriss...

172 25 38
                                    

Bölüm Parçası:
Selena Gomez She

FLASHBACKS;
Harry'ler böyle düşünüyorsa annemlerde mi böyle düşünüyordu?

Anlayamıyordum... Hem de hiçbir şeyi...
◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇

Ben düşüncelerimde boğulurken Draco ile Ortak Salona gelmiştik bile…

"Hey!Onlar için kendini üzmene değmez." dedi Draco. Kafamla onu onayladım ve ortak salondaki koltuklardan birine oturdum.

"Ben uyumaya gidiyorum o zaman..."

Draco gidince ortak salonda tek başıma kalmıştım. Tek düşündüğüm şey ise Harry'nin neden böyle davrandığıydı…

Daha fazla düşünmemek için yatakhaneye doğru gittim. Uyumalıydım…

ERTESİ GÜN;

Sabah olunca direkt yataktan kalkıp hazırlandım. Pansy çoktan kalkmış olmalıydı çünkü yatakhanede değildi.

Üzerimi giyinip Büyük Salona doğru yola koyuldum.

Büyük salonuna kapısına doğru geldiğimde arkamdan gelen bir sesle arkamı döndüm.

"Hey! İsabella."demişti sesin sahibi… Sesi daha çok iğneleyiciydi.

"Seni tanıyor muyum?"dedim kıza bakarak.

"Ah!Hayır tanımıyorsun."dedi ve ekledi "Ama ben seni tanıyorum?"

Cidden burada ne döndüğünü biri bana anlatabilir mi? Harry Potter serisini 36336374 kez okumama rağmen bu kızı tanımıyordum ve o beni tanıyor muydu? PEKİ! 

"Evet?Ne diyeceksin?"dedim çünkü aklıma gelen tek şey buydu şuanda.

"Aslında pek bir şey demeyeceğim. Sadece merhaba demek istedim…"dedi ve yanımda gitti.

BİR DAKİKA NE?? Ciddi miydi bu kız?

Bir kötüyle daha uğraşmak istemediğime kanaat getirerek Slytherin masasına doğru gittim. Yemek yiyecektim…

"Merhaba çocuklar."dedim Draco ve Pansy'e bakarak.

"Günaydın İsabell."dedi Pansy. O sırada tabağındaki zeytinlerle uğraşıyordu.

"O değilde ilk ders ne?"dedi Draco.

"Galiba iksir."dediğimde sevinmişti.

Hızlıca yemeğimizi yedik ve ardından mahzenlere doğru yola koyulduk. Ders Ravenclaw ile ortaktı.

Herkes kendine oturucak yer ararken hemen Draco ile Pansy'nin yanına oturdum.

Profesör Snape dersliğe havalı(!) bir şekilde girdikten sonra derse hemen başladı.

Yapacağımız iksirin adı Barış yudumuydu. Amacı ise anladığım kadarıyla kişinin endişesini azaltmak ve heyecanı yatıştırmaktı. Normalde 5. sınıflara öğretiliyormuş ama Snape yine de bize öğretmek istemiş(!)

Sıra bizim yapmamıza geldiğinde herkes yapmaya başlamıştı. Ta ki dersin ortasında bir kızın içeriye gelmesine dek…

Giren kim diye baktığımda bu kişinin sabahki kızla aynı kişi olduğunu anladım. Ama neden gelmişti ki?

"Profesör Snape,Bay Dumbledore İsabella Lily Potter'ı acilen yanına çağırıyor"

Snape kızı inceledikten sonra "Pekala."dedi.

POTTER'IN İKIZI/PEKI YA SONRA?   Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin