-5- Soğuma Sebebi

246 17 6
                                    

(Multide Derin var jgaagfaha)

Noluyodu şimdi hemen kolundan tutup dişarıya çıkardım. Zaten yeterince rezil olmuştum.

"Poyraz amacın ne senin?" Sorduğum soru üzerine burukça gülümsedi.

"Anlamalıydım." Ne demek şimdi bu. Şifreli konuşan insanları sevmezdim.

"Neyi?" Diye sordum.

"Bakire olmadığnı." Bunu söylediği an mideme bişeyler oldu sanki karnıma birisi bıçak saplıyormuş gibi.

"Ne saçmalıyosun!" Dedim bu sefer sesim sinirli ve yüksek çıkmıştı. Şuan yüzüne bakmak istemiyordum. Ondan soğumuştum buda en açık soğuma sebebimdi.

Kolumdan tutarak arkamdaki duvara yasladı. Nefesini hissedebiliyordum. Kalbimin ağızımda attığını hissettim bir anda. "Bana sakın sesini yükseltme!" Diye kükredi. Bu söylediği şey ile kanım donmuştu. Hareket edemiyordum. Tek yapabildiğim faaliyet ağlamak. Bunun dışında hiçbirşey yapamıyordum. "Duydun mu?" Diye tekrarladı. Ama şuan ondan tamamen soğumuştum nasıl böyle bişey düşünebilirdi. Kafamı hayır anlamında salladım ve "Senden nefret ediyorum." Dedim ve onu itmek için bir hamle yaptım fakat kımıldamıyordu. Tamamiyle öküzdü hatta ÖKÜZKERİN KIRALI!! Hafif geri gittikten sonra yine aramızdaki böşluğu sıfıra indiriyordu. "Bana cevap ver evet veya hayır. Bakire misin?" Dediğinde ona tokat attım ve affallamış gibi bana baktı. Bende bu fırsattan yararlanarak kaçtım. Hemde koşarak. Caner orda bekliyordu. Ama olayları görmesi mümkün değildi. Gerçi yinede beni merak edip bakabilirdi. Bunların hepsimi öküz. "Lan sen niye bana yardım etmiyosun hayvan. Çocuk az kalsın bana..." tabikide devamını söyleyemedim. Belki bakireyim deseydim bana zarar verebilirdi yada bakire olmadığımı düşünerek de zarar verebilirdi. En güzeli arada kalması bu sayede işimi garantiye almıştım. "Noldu lan bir şey mi yaptı sana?" Dedi endişeyle. "Sağol gerçekten. Kardeşim(!). Çok yardımcı oldun." Dedim kardeşim lafını vurgulayarak ve hemen atladı "Lan anlatsana." Dedi busefer endişe ve merak barındıran sesine cevap olarak "Bana çok iyrenç bir soru sordu okadar." Dedim. "Ne sordu?" Dedi ama cevap vermemek için konuyu değiştirdim. "Biliyomusun? Yarın İstanbulda kar bekleniyormuş. Yağınca twitterdan (Sevgili valimiz :D) Vasip'çiğime twit atıcam o beni kırmaz tatil yapar." Dedim zorla gülmeye çalışarak. Napıyım başka bir konu gelmemişti aklıma. "Tamam tamam sen anlatmak istemiyosun. Kardeş dedik bağrımıza bastık şu halimize bak." Dedi sitem edercesine ama tabiki takmadım onun tripleri kısa sürer "Oyyş tripli kuzuu. Yeruum senii" dedim yanağını sıkarak. Zaten hemen yumuşadı. Haha ben bu işi biliyorum yaa. "Anlatçak mısın?" Diye sordu sırıtarak "Sonra anlatırım acelen ne?" Dedim fakat hemen devam ettim: "bizim oraya gidelim anlatırım." Dedim. O ise sanırım gerçekten merak etmiş olacak ki heyecanla "tamam." Dedi.

Bizim evin oraya geldiğimizde Evrimde ordaydı. "Aa Evrim naber?" Dedi Caner "Lan sen neredesin, telefonlarına da bakmıyorsun." Hemen telefonumu çıkardım 28 cevapsız arama ve hepsi Evrimdi. Sonra aklına hal hatır sormak gelir belki diyerek "Sanada merhaba Evrim." Dedim sinirli bir ses tonuyla. "Bir şey oldu sandım gerizekalı." Birde beni çok düşünüyormuş gibi yapmaları yokmu bayılıyorum. "Lan bugün neler neler oldu." Sanki ne olduğunu bilmiyorumda. Bana haber hızlı gelir. Tabi kötü bir haberse çabuk yaylılır. Caner hemen atladı "Biliyor o. Ben anlattım." Ardından piç smilesini de gönderdi. "Ya ben anlatıcaktım off" dedi ve alt dudağını sarkıttıktan sonra devam etti "Sen görürsün Caner" dedi tehtit edici sesi ile Caner hala sırıtıyordu. Ortam yumuşasın diye "Ee Burcu abla ne yapıyor?" Evrim sıkıntıyla içini çekti "Hiiç aynı şeyler işte sadece Mert'ten ayrıldı çok sıkılmış. Hanım." Dedi sinirle bende kendimi tutamayıp "Neden ya yakışıklı çocuktu." Dedim ve Caner "Aynen" diyerek onayladı sonra Evrim sırıtarak "Caner gay mısın yavrum." Dedi ve biz ikimiz kahkaha atarken (öküz gibi :D) o gayet ciddi ve sinir olarak "siktir lan." Dedi. "Kızma yavrum şaka yapıyoruz." Dedim. Caner hala ciddiyetini koruyarak "Siz güzel kız görüp, güzel diyince lez mi oluyosunuz?" Dedi. Evrim "Hayır. Ben tam tersiyim güzel kız görünce sinir olurum. Seninde yakışıklı birini görünce sinir olman gerekmez mi?" Dediğinde aslında mantıklı gelmişti ama ben güzel kızları kıskanmam ki tabiki yanımda durarak çirkinliğimi insanların gözüne sokmadığı sürece. "Ben zaten yakışıklı olduğum için insanları fazla kıskanmam genelde onlar beni kıskanır. Yavrunuzu tanımıyomusunuz?" Dedi artist ve kendini beğenmişçe sarı saçlarının önünü eli ile düzeltirken. Bende kendimi tutamayıp "Tabi canım." Dedim. Konuşmayı Evrimin telefonu böldü Evrim telefonu açtı

"Efendim Arzu"

"Neden?"

"Kızım sende iyi alıştın bu kızla takılmayı."

"Tamam söylerim. Geliriz belki."

"Bye"(Harfleri ile söyledi asdfg)

Ben ise Arzu dediğini duyduğum için nefsime haim olamadım "N'oldu" dedim."Ya Arzu, benle Caneri çağrıyo bizim ordaki parkın oraya." Bakışlarımı Canere yönelttim şaşkınca, "Neden ki?" Dedi. Evrim "Bir şey konuşçakmış galiba." Dedi. "İyi bari bakalım konu neymiş. Derin biz gidiyoruz kankim ararım seni." Dedi ve ekledi "Evrimden önce." Evrim "Bakarız kim kimden önce arıycak." Dedi meydan okurcasına hiç konuşasım yoktu moralim çok bozuku. Zaten konuşa konuşa gittiler.


***************************
Arkadaşlar bu kitapta olaylar bir 20 bölüm sonra falan başlıycak. Bilmiyorum sıkıcı geldimi? Telefondan giriyorum yazım hatası olabilir :) Elimden geldiğince uzun yazmaya çalışıyorum fakat mobilden anca bukadar oluyor. Diğer bölüm saha uzun olcak :))

Size kucak dolusu öpücükleerr :))) Byee

İMKANSIZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin