Untitled Part 10

49 1 0
                                    

Κεφάλαιο δέκατο

Το σχολείο δεν ήταν και πολύ μακριά από το σπίτι της Λίας οπότε δεν κάναν και πολύ ώρα να φτάσουν. Κρατούσαν όλες και τα δώρα που πήραν στα αγόρια τους. Η ώρα οκτωμιση. Εννιά θα βρισκόντουσαν με τα αγορια στην είσοδο του σχολείου. Αφού φτάσανε στεκόταν και τα οκτώ αγόρια. Όλα φορούσαν τζιν, πουκάμισο και σακάκι. Στα χέρια τους όλοι κρατούσαν τα δώρα που θα έδιναν στα κορίτσια τους. Αφού συναντηθήκαν όλοι μαζί και χαιρετηθήκαν έφτασε και η σεειρά του Χάρυ να χαιρετήσει την Λία. Την πίανει από την μέση και την φέρνει κοντά στο δικό του σώμα και με μια γρήγορη κίνηση περνάει και το άλλο του χέρι στην μέση της. Αυτή βάζει και τα δύο της χέρια στον λαιμό του και τον φιλάει απαλά ώστε να μην χαλάσει το κραγίο της. << Σημέρα η νύχτα είναι δικία μας μωρό μου >> της ψιθύρισε στο αυτί κάνοντας την Λία να γελάσει δυστακτικά. Την άφησε και την έπιασε από το χερί για να μπούν μέσα στο σχολέιο μαζί με του υπόλοιπους. Άφου μπήκαν μέσα στο σχολείο πλήρωσαν την είσοδο και πήγαν στην πίστα..Όλοι ξεφάντωσαν. << θές να σου φέω και έσενα ποτό? >> τον ρώτησε η Λία και ο Χάρυ έγνεψε θετικά. Αφού πήγε προς το μπουφέ πήρε δύο ποτήρια και πήγε να τα βάλει βότκα. Στον δρόμο ένας της αρπάζει το ποτήρι και το άλλο του χέρι το βάζει στην κοιλία της τραβώντας την προς τα πισώ -πάνω στο σώμα του δηλαδή- και της λέει << τι να σε κεράσω κούκλα? >> << ένα άλλο ποτήρι για να στο δώσω να το καταπίεις. >> είπε η Λία προσπαθώντας να τραβιχτεί μα δεν την άφηνε << τι έγινε είσαι ζόρικια? >> μα πρίν προλάβει να μιλήσει πετάγεται μπρόστα. Καθώς γύρισε να δεί τι συμβαίνει είδε τον Χάρυ να ορμάει πάνω του,να τον αρπάζει από το πουκάμισο και να ετοιμάζεται να τον πλακώσει. Πετώντας το ποτήρι της κάτω έτρεχε προς το μέρους τους για να σταματήσει τον Χάρυ. Αφού μπήκε στην μέση και τους σταμάτησε πήρε τον Χάρυ μακρία και τον πήγε στην μπροστινή αυλή για να τον ηρεμίσει. Κάθησαν μα ακουγόταν απόλυτη σιωπή. Η Λία ξεκίνησε να τρίβει τα χέρια της μεταξύ του και μέτα έτριβε τα μπράτσα της γιατί κρύωναι πολύ. Δεν είχε πάρει σακάκι μαζί της. Με την άκρη του ματιού της κοίταξε τον Χάρυ μα τον είδε να έχει το κεφάλι πίσω με κλειστά μάτια. Έτσι γύρισε μπροστά, σκύβοντας το κεφάλι της κάτω, έκλεισε τα μάτια της και έφερε τις χούφτες της στο προσωπό της φυσόντες. Ξαφνικά ένιωσε κάτι να την αγγίζει. Γύρισε ελαφρώς το κεφάλι της και είδε τον Χάρυ να την κοιτάει νοσταλγικά και να της βάζει το σακάκι του. Αφού της το έβαλε έτριψε τα χέρια της πάνω κάτω για να την ζεστάνει. Την έφερε πίσω στην αγκαλία του και της είπε τρυφερά << όσο ζώ δεν θα σε πειράξει κανένας στο υπόσχομαι αυτό. Δεν θα αφήσω κανέναν να σε πληγώσει. Σ'αγαπαω και θα στο δίχνω κάθε μέρα μέχρι να πεθάνω. >> η Λία δεν μίλησε. Μόνο ξάπλωσε στην αγκαλία του λεγοντάς του << μην λες για παντά για όσο να κρατήσει να λές. Και αν κρατήσει για πάντα αυτό θα είναι το τέλειο μωρό μου >> και ξάπλωσε στην αγκαλία του φιλώντας τον απαλά στο χέρι.


έρχεται και η συνέχεια ^.^

All the nice thinks finish in the end!Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz