Normalde Mineta'yı yazacaktım fakat
Minetayla ilgili aklıma hiçbirşey gelmiyor.
Yine de yazmaya çalışacağım yani geç gelebilir.⚡⚡⚡
Hızlı adımlarla caddeye çıktığında elindeki notlar karışmıştı. Notları düzenlemek için sadece onlara odaklanmış şekilde koşuyordun. Birden sert bir bedene çarpıp geri adımladın.
Notlar elinden düşünce yere eğilip onları toplamaya başladın hızla. O sırada çarptığın kişi de yerden notları toplayınca başını kaldırıp kim olduğuna baktın. Bu Kaminari Denkiydi!
Ünlü şarkıcı Denki. Yüzün utançla yanarken başını eğdin. "Ö-özür dilerim! Önüme bakmıyordum."
Notlarını ellerinin arasında sıkıp başın eğili bekledin. O sırada Denki elindeki notları sana uzatıp boştaki eliyle çeneni tutarak yüzünü kaldırdı. "Eğilmene gerek yok. Ayrıca ben özür dilerim." Sözlerine elinin üstünde küçük bir öpücük kondurduktan sonra devam etti. "Böyle güzel bir hanımefendiyi fark etmem lazımdı."
Utançtan kıpkırmızı kesilirken notları alıp koşarak uzaklaştın. Tanrım! Denki senin elini mi öpmüştü? Bu eli hayatın boyunca yıkmayacaktın. Kesinlikle!
Hızla okuluna girip elindeki notları düzenleyerek sensei'ye verdin. İncelemesi için beklerken yere bakarak Denkiyi düşünüyordun. Yakından daha yakışıklıymış şerefsiz!
"Kabul edilemez. Eksik bu ödev!"
Hızla başını kaldırıp sensei'ye baktın. Nasıl eksikti?! Herşeyi yapmıştın. Hatta ek bilgi bile koymuştun içine.
Hızla yerinden kalktın. "A-ama sensei! Hepsinin orda olması lazım. Ben hepsini yaptım."
Sensei elini kaldırıp susturdu seni. "İki sayfa eksik. Sınav notun sıfır girilecek."
Ağlamamak için dişlerini sıkarak çıktın ordan. Denkiyle çarpıştığında muhtemelen orda düşürmüşsündür. Burnunu çekip okuldan çıktın. Bitmiştin kesinlikle!
Baban'ın ne kadar kızacağını biliyordun. Bu yüzden eve gitmek istemiyordun. Yine de gidecek başka yerin yok.
Okulun bahçesinden çıktığın sırada birisi kolunu tuttu. Arkanı döndüğünde bu kişinin Denki olduğunu gördün. Elinde bir iki sayfa sallıyordu.
Ona baktığında kaşları çatıldı. Yanağını avuçlayıp baş parmağıyla göz altını okşadı. "Bir şey mi oldu? Gözlerin kızarmış."
Başını iki yana sallayıp başka tarafa baktın. "Ne için gelmiştiniz efendim?"
Kağıtları verdi. "Bunlar senin." Eksik notlara baktın. Yırtıp ufacık parçalara çevirerek çöpe attın.
Gözlerini ovarak konuştun. "Gerek yok. Zahmet etmişsiniz."
Hala tuttuğu kolunu okşadı. "Böyle bir güzellik için değerdi."
Gülümseyip ona baktın. "Umarım tekrar karşılaşırız güzel bayan." Yüzünü yüzüne yaklaştırdı. Biraz öyle bekleyip arkasını dönerek gitti.
Bir süre sonra sende gittin. O gün senin için hem en güzel hem de en kötü gündü. Bir kaç ay sonra olacak Denki'nin konseri için bilet almıştın. Belki tekrar görüşürsünüz diye. O günü sabırsızlıkla bekledin.
⚡⚡⚡
Konser alanına gelince etrafına baktın. Kalbin Denkiyi görmeyi hayal ederken bile pıtır pıtır atıyordu. İçeri girdiğinde insanların arasından sıvışarak ortalara gittin.
Konser'in başlamasına bir dakika kalırken Denki erkenden sahneye çıkmıştı. Şarkıya başlarken herkes gibi delilerce şarkıya uygun dans etmeye başladın. Saçlarını savurarak dans ederken Denki şarkı söylemeyi bir anda kesmişti.
Herkes merakla ona bakarken o hipnoz olmuş gibi sana bakıyordu. Gözleriniz çakışınca Denki korumalarına bir şeyler söyleyerek onların sana doğru gelmesine sebep oldu. Tedirgincesine korumalara bakarken nazikçe seni kalabalığın içinden alıp sahneye götürdüler.
Denki sahneye çıkmadan aşağı atlayıp belinden tutarak önce seni çıkardı, ardından kendi çıktı. Herkes fısıldaşırken Denki elini tutup sana bakarak konuştu. "Evet gençler! Bu yanımda gördüğünüz bayana aşık oldum! Şimdi bu kadar insanın içinde bir şey sormak istiyorum ona."
Yere diz çöküp ellerini tuttu. O sırada bütün ışıklar size dönünce titremeye başladın. İşte o mükemmel anı bozan şey panik atağındı.
"Benimle çıkar mısın?!"
Bacakların nerdeyse seni taşıyamayacak hale gelmişti ki yere Denki gibi çöktün. "D-denki..." Yutkunup gözlerini onun gözlerine çevirdin. "Evet." Diye fısıldadın.
Denki belinden tutarak seni kaldırdı. Hızla dudaklarına yapışarak herkesin önünde seni öptü.
Gülümseyerek ayrıldığınızda alkış sesleri birbirine karıştı. Hızla Denki'nin boynuna sarılırken, yanağını öptün. Beline dolanan kollarla gözlerini kapattın.
Bir süre sarıldıktan sonra Denki geri çekildi. "Şimdi sen arkaya geç güzelim ben gelicem."
Başını sallayıp Denki'den ayrıldın. Senin için gelen korumalarla arkaya geçtin. Denki'nin soyunma odasındaki koltukta Denki gelene kadar bekledin. Daha doğrusu uyuya kaldın.
⚡⚡⚡
Yanağını okşayan bir el hissettiğinde hafifçe kıpırdanıp uyumaya devam ettin. Giydiğin elbiseden dolayı (Fotoğraftaki kızın üstündeki elbise) üşüdüğünü fark ettin. Bacaklarını kendine çekip uyumaya devam edecektin ki üstüne örtülen bir ceket ve Denki'nin kızgın sesi uykunu kaçırdı.
"Buz gibi olmuş. Ne diye üstünü örtmezsiniz ki?!" Sesi seni uyandırmak istemezcesine kısık olsa da hala öfkeliydi. Hafifçe gözlerini aralayarak Denkiye baktın.
"Denki?" Hala uykun olduğu için gözlerini ovarak ona baktın.
Başını sana çevirirken gülümseyerek saçlarını öptü. "Uyu güzelim."
Hala uykulu olduğundan gözlerini kapatıp uyumaya koyuldun.
⚡⚡⚡
Umarım beğenirsiniz bir sonraki eğer ki yazabilirsem Mineta yoksa Todoroki×Deku×Reader olucak beklemede kalın.