17.

1K 43 2
                                    

Uběhl další týden a ve škole to vypadalo čím dál tím hůř. Přibyly další cedule a Umbridgeová byla teď snad všude. Jediné co Harryho drželo nad vodou byl Draco. Tajně se scházeli na okraji lesa a vedli spolu dlouhé hovory. 

,,Neučíme se bránit, měli bychom to umět." zavedl jeden večer hovor k tomuto téma Draco ,,Myslím, že by jsme se mohli něco naučit navzájem." navrhl Harrymu. Harry nad tím přemýšlel jen malý moment, samozřejmě se mu takový nápad velmi líbil ,,Ale kde budeme cvičit?" zeptal se a rozhlédl se kolem sebe. Tohle místo nepřipadalo v úvahu. Než se oba vydali do svých kolejí slíbili si že zkusí něco vymyslet. Druhý den o podobném tématu začala mluvit Hermiona, vypadala dost naštvaně když o tom vykládala Ronovi a Harrymu. A od té doby Harry nemyslel na nic jiného. Po skončení vyučování znova a znova procházel školu a hledal nějakou místnost která by byla vhodná. 

Byl už skoro večer když to Harry vzdal a vydal se na obvyklé místo aby potkal Draca. Už z dálky si všiml jak tam Draco netrpělivě přešlapuje, když se k němu přiblížil dostatečně blízko zmijozel na něho zakřičel ,,Našel jsem to." vypadal opravdu nadšeně což Harrymu také hned zvedlo náladu. Do večerky zbývala ještě hodina ale Draco trval na tom aby počkali a měli jistotu, že nikdo z žáků je společně neuvidí, to Harryho naštvalo ale nic k tomu neřekl. 

Konečně vyrazili na to místo o kterém mu zmijozel celou dobu nechtěl říct. Zastavili se u dveří které Harry nikdy neviděl, přišlo mu to divné když odpoledne procházel celou školu. Ale nakonec si řekl, že škola je moc velká a prostě je jen mohl přehlédnout. Draco otevřel dveře a oběma klukům se naskytl pohled na místnost plně vybavenou pro jejich cvičení. Teď už Harry chápal proč byl Draco tak nadšený ,,Úžasný." vstoupil Harry pomalu dovnitř. Prohlédl si místnost ještě jednou ,,Dokázal jsi to." zakřičel Harry a nadšeně se vrhnul blonďákovy kolem krku. 

Pak si Harry uvědomil co udělal. Pomalu se od Draca odtáhl a setkal se s jeho pohledem. Oba na sebe hleděli a skoro ani nedýchali. Čas kolem jakoby se zastavil a zůstali jen oni dva. Draco se odhodlal k prvnímu kroku a přitiskl své rty na ty Harryho. Harryho to nejprve zaskočilo, zvlášť když to byla jeho první pusa. Draco se od něho trochu odtáhl a Harrymu došlo jak moc Draca v tuto chvíli chce a nejistě si k sobě zmijozela znovu přitáhl. 

O hodinu později už Harry ležel ve své posteli a všechny jeho myšlenky se vraceli k jeho první puse. A v tu chvíli věděl že je zamilovaný do Draca Malfoye. 

Ráno vstal Harry oprvadu brzy a chtěl se jít nejprve podívat na místnost ve které včera s Dracem byli. Byl už skoro u ní když zaslechl hlasy a zastavil se na rohu chodby. Hlasy vycházely od té místnosti. Harry vykoukl a zahlédl u dveří stát Hermionu ,,To nemůžeš myslet vážně!" říkala někomu ,,Můžete tady s Potterem a ostatníma cvičit obranná kouzla." podle hlasu okamžitě poznal Draca ,,Odkdy ty se o něco takového zajímáš." obořila se na něho Hermiona ,,Jen mě to tak napadlo." odpověděl Draco lhostejně.

Harryho směrem se vydal jeden z nich a tak se Harry okamžitě vydal zpět do svého pokoje. Do snídaně byla ještě spousta času, Ron dokonce ještě spal a Harry přemýšlel nad podivným rozhovorem který právě slyšel. Odkdy se Hermiona baví s Dracem? 

Moc moc vám děkuji za podporu a jsem hrozně ráda, že jsme nedávno překročili 1k přečtení. Nejradši bych pořád jen psala ale nejspíš budu vydávat kapitoly každé pondělí.                                     ---budouci-spisovatelka---

Cesta k tobě/DrarryKde žijí příběhy. Začni objevovat