11. Bölüm ~Nefes Nefese~

530 44 115
                                    


Bu bölüm biraz NSFW canlarım. Pek rahatsız edecek şekilde değil ancak ben uyarımı yapıyım. Özelliklede bu bölüme çok yorum ve oy bekliyorum.. Yorum ve oy atarsanız aşırı aşırı mutlu olurum. Hadi bölüme geçelim


*Sınavlara 2 Hafta Kala*


Kötü kahraman olayından sonrasında uzun bir süre geçmişti. Ben artık bu olayı unutmuştum bile. Göbek deliğimin yanında biraz iz kalmıştı sadece. Sınavların stresi üstüme bir yük gibi çökmüştü. Sınavlarda hayatımda yapmadığım kadar stres yapardım. Bunu bir türlü değiştiremiyordum da. Okulda derslerim baya iyi olmasına rağmen stres yapmadan duramıyorum aq. Tam bir gerizekalıyım. Bunları düşünürken Present Mic ile ingilizce dersimiz vardı. Bakugouya baktım. Sıkılmış bir şekilde bana baktı. Hafif kıkırdadım çünkü çok tatlı gözüküyordu. Hemen yanında Todoroki vardı. Elinde bir kağıt gösterdi.

"O ne" şeklinde bir işaret yaptım. O da almamı gerektiğini söyledi. Aramızda bakugou olduğu için bu biraz tuhaftı. Bakugounun arkasından kağıdı uzattı. Nolduğunu anlamamış bir şekilde bana baktı. Kağıdı aldım ve açtım. "Benimle okuldan sonra ders çalışır mısın? <3". Birde minik bir kalp koymuştu. O tatlıydı ancak bakugou ile anlaşmıştım. Bu biraz randevu gibiydi bizim için. Bu yüzden durumun aynısı yazdım ve todorokiye uzattım. Heyecanlı bir şekilde kağıdı açtı ama içindeki yazı yüzündeki ışıltıyı almaya yetmişti. 

Dudaklarımı oynatarak "üzgünüm" dedim. Önüne döndü. Zil çaldı. Yanıma kızgın bir boğanın yaklaştığını hissettim. Sağıma döndüğümde bakugonun kızgın yüzü ile karşı karşıya geldim. 

-N-NOLDU?

-Hiç bir şey sadece yarı yarıya piçle derste notlaştığınızı gördüm. Sence sakin mi olmalıyım?. O PİÇ SANA NE DEDİ?

-TANRIM! Sadece biraz sakin olabilir misin. Okuldan sonra ders çalışmak istediğini söyledi. Bende planımız olduğu için redettim. Olay bu.

-PLANIMIZ OLMASA BİLE ONU REDDERDİN DEĞİL Mİ. O PİÇ SANA YÜRÜYOR. BU KADAR SAF OLMA MERODİ.

-Evet evet rederdim bakugou. Ayrıca sana saflığım göstericem ben.

-Çok iddalı olma bebeğim. Okuldan sonra benim evime gidiceğimizi unutma :)

-Uh evde annen yok mu?

-Hayır yok. Bu yüzden seni çağırdım ya.

-D-ders çalışacağımızı sanıyordum...

-Evet ama sadece ders çalışacak halimizde yok ya.

Piç piç gülmeye devam ediyordu. Siktir aklıma hastanede dediği şey gelmişti. CİDDİ DEĞİLDİ DİMİ! Zil çalmıştı ve yerlerimize oturmuştuk.


*Okuldan sonra*

Bakugou ile çıktık ve evine doğru gitmeye başladık.  Bu gün onda yatılıya kalacaktım. Onun annesi ve babası şehir dışına 2 günlüğüne gitmişlerdi. Bakugou da beni davet etmişti. Annemde izin istedim ve verdi. Utanarak bakugonun elinden tuttum. Bana baktı. Güldü. Saçımı sevdi. Sonra aniden gelen itiraf beni şok etti;

-Seni seviyorum bebeğim...

Tamam sevgili gibi olabilirdik ama ne o çıkma teklifi etmişti, ne de ben. Ayrıca birbirimize "seni seviyorum" da dememiştik.

Bakugou Katsuki x ReaderHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin