Untitled Part 11

44 3 0
                                    

Κεφάλαιο ενδέκατο

Μετά από λίγα λεπτά την σηκώνει << πάμε έντεκα η ώρα. Σου έχω μια έκπληξη >> της είπε και γέλασε χαϊδευτικά. Ο Χάρυ είχε γίνει δεκαοκτώ πρίν ένα μήνα οπότε είχε δίπλωμα. Έβγαλε τα κλειδία του αυτουκινήτου και το άνοιξε βάζοντας πρώτα την Λία μέσα στην θέση του συνοδηγού και μετά μπήκε και αυτός στην θέση του οδηγού. Αφού οδηγούσε για είκοσι λεπτά φτάσαν στο σπίτι του Χάρυ που θα ήταν μόνος σπίτι. Αφού σταμάτησε το αυτοκίνητο έξω από την εξωτερική πόρτα βγήκε γρήγορα και άνοιξε την πόρτα για να βγεί η Λία και αφού την έκλεισε το κλείδωσε. Προχώρισαν προς την πόρτα του σπιτιού καθώς η Λία έμεινε πίσω του περιμένοντας να άνοιξε. Είχε φέρει τα χέρια της μπροστά της λες και την μάλωνε κάποιος και είχε σκύψει και το κεφάλι φέρνοντας στις σκέψεις τι μπορεί να ακολουθήσει. Μα δεν την χάλαγε όλο αυτό. Τον ήθελε πολύ και δεν είχε αμφιβολίες για το τι ήθελε. << πέρασε >> της είπε καθώς έδειξε και με το χέρι του όπως οι πρίκηπες στις προκίπησσες. Η Λία όταν μπήκε μέσα στο σπίτι είδε χαμηλωμένα φώτα, κερία και γενικός υπήρχε μια ρομαντική ατμόσφαιρα που της άρεσε πολύ. Αφού άφησε το μπουφάν είπε << είναι τέλειο ζωή μου >>  και γύρισε προς αυτόν, τον άρπαξε από τον πρόσωπο και τον φιλούσε παθιασμένα μη θέλοντας να σταματήσει μα την σταματήσε για λίγο τραβώντας ελαφρώς τα χείλη του λίγα εκατοστά απόσταση << είσαι σίγουρη? >> την ρώτησε φέρνοντας το μετωπό του στο δικό της << ναι >> του είπε και τον τράβιξε πάνω της συνεχίζοντας να τον φιλάει ακόμα πιο πολύ. Έβαλε τα πόδια της πάνω του και την πήγε στο κρεβάτι. Αφού συνέχισε να την φιλάει άνοιξε την πόρτα με τον αγκόνα του και όταν μπήκαν μέσα την άφησε ελαφρώς πανώ στο κρεβάτι και τραβήχτηκε λίγο για να την κοιτάει. Ξεκίνησε να της ξεκουμπόνει το φόρεμα σιγά – σιγά και αυτή να του ξεκουμπόνει το πουκάμισο. Αφού του έβγαλε το πουκαμισό του ξεκίνησε να τον χαϊδέυει στο στέρνο του απαλά. Καθώς αυτός της έβγαλε το φόρεμα χάϊδεψε το στήθος της απαλά. Με την σειρά της χάϊδεψε το οργανό του απαλά νιωθωντάς το κάπως φουσκοτό και γέλασε ειρωνικά. Με μια κίνηση του κατέβασε και το εσώρουχο του λεγοντάς του ειρωνικά << είμαι πιο γρήγορη >> άφου γέλασε ο Χάρυ της κατέβασε και το δικό της έσωρουχο και της ξεκούμπωσε και το σουτιέν. Καθώς την φιλούσε σήκωσε το χέρι του προς το κομοδίνο, άνοιξε το σερτάρι και πήρε ένα προφυλακτικό και το φώρεσε. Ξεκίνησε να μπαίνει απαλά μεσά της καθώς ήταν η πρώτη φορά και για τους δύο. Μικρά βογκητά ξεκίνησαν να βγαίνουν από την Λία. Μα χωρίς να το κατλάβει αναφώνησε << πιο γρήγορα >> και ο Χάρυ μπαινόβγαινε μέσα της σιγά-σιγά πιο δυνατά και πιο δυνατά κανοντάς της να σηκώσει το κεφάλι προς τα πάνω και να κλείσει τα μάτια βγάζοντας βογκητά. Με δύο τελευταίες κινήσεις βγήκε από μέσα της και ξάπλωσε δίπλα της. Την πήρε στην αγκαλία του και της είπε << δεν ήθελα να σε πονέσω και πολύ, ελπιζώ να μην πόνεσες  >> << ήταν τέλεια >> είπε, μα συνέχισε αποφασισμένη << μα ακόμα δεν τελείωσε τίποτα Χάρυ >> είπε γελώντας ειρωνικά και ανέβηκε πάνω του << τι έγινε ορέξεις έχεις? >> της είπε και αυτή έγνεψε θετικά τότε την ξάπλωσε κάτω και ανέβηκε ξανά πάνω της. Μπήκε μέσα της με φόρα αυτή την φορά καθώς πλέον έβγαζε και ο ίδιος μικρά βογκητά. Μα την φιλόυσε παθιασμένα εισβάλοντας και την γλώσσα μέσα του και η σκηνή έγινε πιο έντονη. Μετά από κάποια λεπτά η Λία ένιωθε υγρή καταλαβαίνοντας πλεόν πως είχε χάσει τη παρθενία της. Μα ήθελε να το ζήσει αυτό με τον άνθρωπο που αγαπούσε πιο πολύ και από την ζωή της. Αφού σταμάτησε και για δέυτερη φορά ξάπλωσε δίπλα της και αυτή προσπαθώντας να γυρίσει έβγαλε ένα μικρό βογκιτό πόνου << τι έπαθες? >> ρώτησε κοιτώντας την έντονα << να πονάει λίγο η μέση μου μα θα μου περάσει και δεν με νοίαζει αυτή την στιγμή μου αρκεί που είμαστε μαζί >> και ο Χάρυ χαμογέλασε. Μιλόυσαν για δίαφορα μα τους πήρε ο ύπνος αγκαλία γρήγορα.

Ναι μου άρεσε η σκηνή αυτή. Είναι πολύ τέλεια μα θα υπάρξει και άλλη σίγουρα. Τα ώραια μόλις άρχησαν μα κανένας δεν ξέρει πόσο θα κρατήσουν. Η αγαπή τους δυναμόνη μέρα με την μέρα μα ένα συμβάν και κάποια λόγια θα χαλάσουν τα πάντα? ή όλα θα είναι το ίδιο?

All the nice thinks finish in the end!Where stories live. Discover now