.........Dupa ce ne-am luat la revedere de la ceilalti, Max a plecat sa ia cheile de la masina si am plecat.
- Dar de ce ai lesinat? m-a intrebat Max ingrijorat
- Probabil mi s-a facut rau din cauza ca nu am prea dormit aseara, dar nu este nimic grav, nu iti fa griji:).
- Acum te simti mai bine?
- Da. Deci, ai de gand sa imi spui unde vrei sa mergem?
- Mmmmmmm.....nu. Este o surpriza, dar stai linistita, sigur iti va placea, m-a asigurat el cu zambetul pe buze.
Cu siguranta nu aveam nicio sansa sa aflu de la el unde vom merge asa ca am renuntat sa il mai intreb.
Dupa ceva timp Max a spus in sfarsit:
- Am ajuns!:D
Auzind aceste cuvinte, m-am grabit sa cobor din masina si sa vad unde suntem. Spre surprinderea mea eram intr-o padure/
- Iti place? m-a intrebat Max.
- Da, este superb, dar din pacate nu putem sta foarte mult pentru ca Elena si ceilalti ne asteapta sa vedem filmul.
- Nu-ti face griji. Este abia ora 6. Sunt sigur ca la ora asta nici macar nu s-au hotorat ce film vor sa vada, asa ca nu cred ca ar trebui sa ne grabim. In plus Elena nu se va supara daca nu vom ajunge la timp pentru a vedea filmul, pentru ea este important sa ajungem "intregi" acasa.
- Da, dar....nici macar nu am avut timp sa termit propozitia si el ma saruta.
- Stai linistita. Nimeni nu se va supara pe nimeni, in plus ne putem uita altadata la film daca iti doresti atat de mult:)! m-a asigurat Max, sarutandu-ma usor pe frunte.
- Bine......am raspuns eu oftand.
Max a plecat pana la masina pentru a aduce o patura pe care sa stam. Deodata am inceput sa tremur toata, toate gandurile mele zburand asupra lui Josh. Nu mai vorbisem cu el de cand ne-am certat ultima data si nu stiu daca a patit ceva sau nu. Dar avand in vedere ceea ce este el, sigur nu a patit nimic.
- Andra, ce-ai patit, tremuri toata si esti si foarte rece?!?! m-a intrebat MAx speriat si foarte ingrijorat in acelasi timp. Iti este frig?
- Nu, nu imi este frig. Mi-am amintit ceva neplacut, doar atat. Ma simt bine, serios.
- Esti sigura? m-a intrebat Max in timp ce ma strangea in brate.
- Da, sunt sigura.
Chiar daca ceea ce i-am spus lui Max era adevarul put, el nu m-a crezut si dupa cele intamplate, nu si-a mai luat ochii de la mine, mai ales sa imi de-a drumul din bratele lui.
Dupa ce am intins patura pe iarba, m-am lasat pe spate si am inceput sa ma uit la nori. Max a ramas ghemuit langa mine si ne uitam intens unul in ochii celuilalt.
- Ce frumos.....a spus Max, uitandu-se la mine.
- Ce este atat de frumos? l-am intebat eu nedumerita.
- Tu!..si ma saruta.
In acel moment cred, defapt sunt SIGURA ca eram rosie la fata ca o sfecla, dar sper ca Max sa nu fi observat asta.
- Este un loc minunat:).
- Ma bucur ca iti place!...mi-a spus Max zambind, apoi se apleca peste mine si ma saruta incet pe frunte.
- Heiii!! Cred ca ai gresit locul, i-am spus eu razand.
- Nu, nu cred, m-a contrazis el, apoi s-a aplecat peste mine si m-a sarutat. La inceput a fost un sarut usor, simplu acesta transformandu-se intr-un pasional si intens.
Dupa cateva minute a inceput ploaia. Max s-a ridicat si s-a uitat in jur, apoi m-a prins de mana si m-a tras langa el. La scurt timp am inceput sa dansam prin ploaie, orice ne-ar fi vazut in acel moment sigur ar fi ras cu pofta , dar mie mi s-a parut un moment romantic, avand in vedere ca totul s-a terminat cu clasicul " sarut in ploaie" la care viseaza orice fata indragostita.
Chiar daca ma simteam extrem de bine, in ciuda faptului ca ploua cu galeata, a trbeuit sa intrerup momentul:
- S-a facut tarziu, cred ca ar fi momentul potrvit sa plecam spre casa.
- Bine, a raspuns el fara sa riposteze in vreun fel.
Drumul pana acasa a fost unul linistit, dar placut, deoarece mana lui o tinea strans pe a mea.
Cand am ajuns acasa, mi-a deschis usa de la masina, si am fugit spre usa, deoarece afara inca ploua puternic.
Spre suprinderea noastra, imaginea pe care am avut-o cand am intrat in sufragerie nu a fost una foarte satisfacatoare: pe masuta de portelan era o sticla GOALA de wiski, iar Elena, Lucy, Raissa, Justin si Alex doarmeau pe jos, ba pe canapea.
- Justin....a soptit Max razand, iar dupa cateva clipe am inceput amandoi sa radem.
- Nu cred ca ar fi potrivit sa te duc acasa la ora asta, mi-a spus Max fara sa aiba vreun pic de regret in glas.
- Da...ii voi spune mamei ca am dormit la Lucy, sigur nu se va supara. Dar....serios vorbind, eu unde voi dormi? Pot sa dorm la Elena in cam...
- Nu, nu este nevoie, vom merge la mine in camera, m-a intrerupt Max. Haide urca scarile!
Max m-a prins de mijloc si ma conducea incet pe scari apoi pe coridor.
- Am ajuns, intra in camera. Eu ma duc pana jos sa aduc niste apa, mi-a spus el sarutandu-ma incept apoi a plecat la bucatarie dupa apa.
Dupa ce a iesit din camera, am aprins lumina si m-am aseazat pe marginea patului. Dupa cateva minute a venit si Max cu o sticla de apa si 2 pahare, pe care le-a asezat pe masuta din coltul camerei, apoi s-a asezat langa mine, cuprinzandu-ma in brate.
- Esti bine, arati cam palida?
- Sunt doar putin obosita, nimic mai mult.
- Esti sigura? a intrebat el ingrijorat.
- Da, i-am raspuns eu. Nu am nimic. Dupa am intors capul spre el si ne-am uitat lung la altul timp de cateva clipe.
- O doamne, cat de frumoasa poti fi!mi-a spus el, apoi sarutandu-ma.
- Cred ca esti obosita, ar trebui sa ne culcam, iti plus este tarziu, a adaugat Max, lasandu-se pe spate.
M-am uitat la el, m-am intins langa el soptindu-i 'Noapte buna" si sarutandu-l usor pe buze.
- Noapte buna! mi-a spus el strangandu-ma mai tare la pieptul lui si sarutandu-mi fruntea.
Cred ca si-a dat seama ca m-am bosumflat pentru ca nu m-a sarutat, asa ca nu au trecut nici macar 2 secunde si m-a sarutat usor, inceput, sarutul devinind apoi intens si pasional.
Intr-un final am adormit. Parca eram intr-un vis, Max tinandu-ma strans in brate, eu dormind cu capul pe pieptul lui. Eram intr-un vis frumos din care nu voiam sa ma trezesc, dar stiam ca aceasta era defapt realitatea in care traim si care merita sa fie traita la maxim.........