Where is Niall?!

71 6 0
                                    

Nazdárek shipíci sedící za monitorem... Jsem velký fanoušek Niama a už delší dobu jsem přemýšlela nad tím to tématem. Nakonec z toho vznikl pro mě užasný námět na můj první příběh a tak jsem zasedla za stůl a začala. Niam sem, Niam tam... Nakonec z toho vznikl kousek nějákého textu, který se mi zalíbil a tak jsem se o něj chěla podělit. Chci upozornit, že všichni kluci jsou o DVA roky STARŠÍ! One Direction existuje, takže je rok 2017. Hlavní postavy jsou tři a to Liam, Niall a jeho kamarádka Theodore. Doufám, že se apoň trochu zalíbí... ☺

XxThea

*****

Jen pár dní zbývá do začátku našeho dalšího turné a já jsem jako na jehlách. Nejen z toho, že mám zase jednu z mých obrovských trém před vystoupením, ale také, že jeden člen naší skupiny se neukázal a ani neozval pěkných pár týdnů našeho delšího volna. Jako kdyby se po něm slehla zem. Bojím se o něj, ale na druhou stranu by bylo mnohem lepší, kdybychom byli od sebe co nejdál. Vždy když vidím ty jeho úžasně modré oči, kterým vládnou barvy těch nejmodřejších moří a oceánů. Jeho neodolatelné rty, jenž mě vábí k tomu, abych ho políbil. Ale já nemůžu. Nemůžu. Nýbrž jsem mu jasně vmetl do tváře tu lživou větu. Větu, jež ho rozplakala a zničila.

Oblečen jen v teplácích jsem napochodoval do obývacího pokoje, kde se nacházeli kluci. Lou si hověl na klíně spícího Harolda a Zayn se venku na terase smál s telefonem u ucha. Jediný, kdo mě v tuto chvíli napadl, byla blondýnka Perrie.

„Lou nevíš něco o Niallovi?“ nespokojeně se usadím do křesla „Vždyť zítra máme zkoušku.“  Konstatoval jsem s povzdechem, ale Lou jen zesílil televizi, a já nucen se tedy podívat na obrazovku. Náš Niall. Zmateně jsem očima přejížděl po obrazovce. Na obrazovce se objevil obrázek s ním. Byl jiní. Hlavně vzhledově. Na rukách byli viditelné svaly, ale i neočekávaná tetování. To se může za pár týdnu nebo měsíců člověk tak změnit? Už malinko zděšeně jsem hleděl na obrázek, jenž před chvílí zmizel z obrazovky.

„To byl náš Niall? Ni?“ dostal ze sebe zmateně Zayn a vyjeveně se zhroutil na sedačku vedle Louiho a Harolda, který se zmateně rozkoukával.

„Asi?“ zamumlal Lou. Najednou se k našim uším doneslo odemykání domovních dveří. Všichni jsme jen strnule vyčkávali a hypnotizovali vchod do pokoje, kde jsme se nacházeli. Po pár minutách tam stál blonďatý kluk, kterého jsme ani jeden nepoznávali…

Lies {Niam}Kde žijí příběhy. Začni objevovat