נ.מ הארי
אני עוד הפעם מאחר לבית הספר נו באמת עוד הפעם יצעקו עליי,"הארי בוא כבר" אבא שלי צועק לי מהאוטו נמאס לי שהוא מסיע אותי הוא פשוט לא משחרר אותי למרות שכבר יש לי רישיון "אני בא" צעקתי מהמטבח אני אוכל מהר את הטוסט שלי ויוצא מהבית,"מה לקח לך כל כך הרבה זמן?" אבא שלי שאל אותי: "עדיין לא גמרתי את הטוסט" אמרתי:"אין דבר כזה אתה צריך להיות מדויק בזמנים הארי זה חשוב מאוד בצבא", "אבל אני לא בצבא" אמרתי, אבא שלי הוא איש צבא לשעבר בנאדם ממש קשוח ואם זה לא מספיק הוא גם הומופוב מה שממש מקשה עליי***
הגעתי לבית ספר ושוב ראיתי את נייל גונב דברים מהלוקר שלי,הוא תמיד מחפש אוכל."ניילרר" קראתי לו "מה" הוא אמר בפה מלא אוכל "איפה מצאת את זה?" "בלוקר של ליאם" הוא אמר "תפסיק לחטט לנו בלוקרים!" אמרתי לו "טוב טוב" הוא אמר הילד פשוט בחיים לא שבע. התחלנו ללכת לכיוון כיתת מדעים שנינו איחרנו היום. "אזז" הוא אמר לי "כבר סיפרת לאבא שלך?" "לא עוד לא" עניתי מבואס קצת "נו תגיד לו כבר" "אני רוצה אבל זה קשה מידי" אמרתי "קשה שמשה אתה בינתיים רק סובל" "אני יודע..זה פשוט כאילו אני מפחד הוא יגרש אותי" "אז שיגרש תבוא אליי" הלוואי ויכולתי, נייל לא יבין כמה זה קשה אבל הוא תומך בי והוא עוזר לי. הגענו לכיתה צוחקים. המורה צעקה עלינו "מה כזה מצחיק?" אמרנו ביחד "כלום" המורה הזאת ממש מפחידה אותנו. טוב אותי לפחות.
***
נגמר שיעור מדעים תודה לאל עכשיו אנחנו בקפיטריה אוכלים אני ליאם ונייל ופתאום אני רואה את לואי נכנס בדלתות הקפיטריה..הוא כזה יפה שבא לי לבכות "תפסיק לבהות בו" אומר לי ליאם "אני פשוט לא יכול" אני משיב לו "דיי אתה כזה חמודד" אומר נייל "אתם חייבים להיות ביחד"נייל ממשיך "איכ לא זה אח שלי" ליאם אומר "תסתום הם כאלה חמודים ביחד פשוט תדמיין את זה" נייל אומר "לך תזדיין נייל" צעק לו ליאם "תפסיקו לריב אני גם ככה לא אגיד לו כי אני לא חושב שהוא גם אממ אתם יודעים..כמוני" "הארולד יש לזה מילה אתה יודע" אמר לי נייל " אני יודע שיש לזה מילה אני פשוט אתם יודעים", "כן אנחנו יודעים הארי".ליאם ונייל פשוט התחילו לדבר ואני פשוט בהיתי בלואי שוקע בעיניים הכחולות העמוקות שלו פתאום אני רואה את לואי קורץ לי..אומייגאד אני עוד שנייה צורח כמו ילדה עם קוקיות..רגע יכול להיות שלואי מחבב אותי? לא אין סיכוי הוא לא כמוני. אני יודע שלואי וליאם אחים וליאם פחות יאהב את זה שנהיה ביחד מה שלא יקרה."הארי תפסיק כבר לבהות בו" אני שומע את ליאם אומר."ליאם מתי תשחרר כבר הוא מאוהב" ענה לו נייל."עזבו אותי כבר" אני אומר והולך משם.