AŞKIN 200'Ü

573 11 5
                                    

KİM BİL/İR.....

Neye kavuşsan sıradanlaşıyor ya da tam tersi sıradan olduğu için kolay kavuşuyorsun. Aynı sırada oturduğun arkadaşını hatırla. O, hep sana kendini ispatlamak zorunda kaldı. O sırada keklikti ya , gözün hep bir yandaki sırada kaldı. Öyledir, aynı anlamı taşımaya devam ettiğini kim iddia edebilir elde ettiklerinin. Unutma biz mükemmel değiliz ve olmayacağız da . Neden ondan da bunu bekliyorsun ?

KİM BİLİR GÜN OLUR KİM SENİN OLUR.
Kim bilir
Anlarsın belki
Mecnun'un neden
Vazgeçtiğini!

VE AŞK...

Yoruldum beni benden eden yalanlardan... Çirkinliğinizin son durağı cinnet ama hayır!

Çocuk saflığımda bir yaşam dileğim . Oyuncaklarıma sevgimi, hayata merakımı, insana güvenimi koruyarak yaşamak istiyorum.

Canım yandığında farkında olmayacak kadar acıdan uzak , biri beni üzdüğünde sevgisinden olduğunu düşünecek kadar mutluluğa yakın yaşamak....Ve çocuklar gibi tertemiz bakmak her şeye...

Denizin pisliği kabul etmediği söylenir, kıyıya doğru dalga dalga arındığı . Evet tıpkı böyle pırıl pırıl hissetmek istiyorum aşkı.

Böylesine bir aşk, dünyada cennet gibi ve sen cennetimsin!

D/AĞILIYOR

Bedenim aheste aheste yaģan yağmurla yaşlanırken, ruhum gözyaşlarımla ıslanıyor. Kulağımda bir kemane... Ağlatıyor içime işleyen, ciğer yakan yanık sesiyle nameler bir yandan d/aģlıyor , sen bir yandan ...

Be vicdansız, şu mübarek geceyi mi buldun gitmek için ? İnacıma en ihtiyaç duyduğum gece isyan ettirmek miydi niyetin? Beni bilirsin , inanç nefes alıp vermek gibi, yoksa öldüm demektir.Ne yapsan isyan bana uymaz vessalam.Fakat sana inceden bir sitemim var ki o kadar da olsun.

HANİ EN ZORUMDA SEN OLACAKTIN YANIMDA? BAK YOKSUN EN ZOR ANIMDA.

Anlat hadi, s/özümüz
Nerede kaldı/n!

EMİN OLMA

Çok sakin olmam gamsız olduğumu, çok söylemiyor olmam da sevmediğimi göstermez. Derdimi ulu orta dökmeyi sevmediğim gibi aşkım da dilimee vurmaz öyle her fırsatta. Hakiki seven de öyledir; sana yaşatır, el aleme göstermez.

Günde elli kere
"Seni seviyorum"
Diyenin aşkından
Emin olmazdım!

Aşkın yasası böyle işlemez.Ölçemezsin öyle kolay kolay. Eşsiz bir mücevhere değer biçilmemesi gibi düştüğü yüreğe göre kıymetlenir!

ÇIKMAZ SOKAK ..

Sende farkındasın ki
Aşkımız dönüp dolaşıp çıkmaz bir sokağa giriyor.
İYİ Kİ GİRİYOR
çünkü ya sen ya da ben

Bir çatlak bulup çoktan
Yol almıştık bu sevdadan!

SIR....

Bulutların üstü ve denizin altı ne de huzurludur. Her ikiside huzurun, sakinliğin serinliğini taşır. Sır , tam da burada. İçin için yanıyorsan eğer gün be gün , ya geniş gönüllü olur, olaylara kuş bakışı bakar, daha iyi görürsün ya da mütavazı ve yerinde vazgeçişlerle sessizliği seçerin.


Söner o zaman yangının,
Düşer ateşi tüm kaygının!

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 17, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

AŞKIN 200'üHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin