-3. bölüm- buluşma (potterhead'lık vardır)

1.7K 105 130
                                    

Yei'nin annesinin hazırlamış olduğu kahvaltıyı dördümüz sömürdükten sonra telefonuma mesaj geldi.

Katsu
Çevrimiçi

Naber haru-chan ?

İyiyim sen katsu?
Görüldü~

Bende iyiyim
Bu gün dışarı çıkalım mı?

Ne zaman ?
Görüldü~

Ne zaman uygunsan. Bu
Gün boşum ve sıkıldım.

O zaman saat 14:30 gibi bu-
Luşalım mı?
Görüldü~

Bana uyar 😊

Tamam. Görüşürüz.

Görüşürüz.

Saate baktığımda daha 12:05'ti. Hâla bir film izleyebileceğimi düşündüm ve salona gittim. Harry potter ve ateş kadehi açtım ve diğerlerini çağırdım. Yei'nin annesi bize mısır patlatabileceğini söyledi. Onayladık ve filmi açtık. Favorim cedric'ti. Ölümü gelince bi duygulandım. Sonra saate baktım. 14:03'tü. 27 dakikada bence hazırlanıp ışıklanma yolu ile gidebilirdim. Yei'ye söyledim ve sağolsun kıyafetlerini giymeme izin verdi.

( kıyafet bu tarzda )Üstüme bunu giydim ve saçlarımı açık bıraktım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

( kıyafet bu tarzda )
Üstüme bunu giydim ve saçlarımı açık bıraktım. (Neden bilmiyorum ama şu an bunları yazarken monster high - empire dinliyorum) birden cebim titredi. Telefonum çalıyordu. Baktığımda bu kişi katsu'ydu.

+alo
-haru-chan hazır mısın?
+evet.
-tamam o zaman. Dünkü inşaat alanının yakınında bir cafe vardı biliyorsun değil mi ?
+ evet gelirken görmüştüm.
- tamam o zaman. Orda buluşalım mı ?
+olur geliyorum.
-tamam bende çıktım. Görüşürüz.
+baybay.

İyi ki evden daha yeni çıkıyordu. Yoksa ışınlanma özgünlüğümü kullanarak sanki gratis'de indirim varken koşan ablalar gibi giderdim.Cafe'ye giderken aklıma bakugou geldi. Neden bilmiyorum ama kırmızı gözleri insanı kendine çekiyo- lan ne diyorum. ( some people falling love with the wrong people sometimes. ) neyse cafe'ye gelmiştim. Katsu önlerde oturup telefonuna bakarken kafasını gözlem için kaldırdığında beni gördü. Selam verdi gülerek.  Karşısına oturdum. 2 limonata söyledik.( bİzE bİ lOkMaTa üStÜnE şİkİlaTa iKi De LiMoNaTa )

K: ee nasılsın haru-chan ?
H: iyiyim sen?
K: bende iyiyim. Aaa şu işe bak bakugou da geldii.
H: ne?
Ar

Arkamı döndüm arkamda bakugou duruyordu. Birbirimise salak salak bakarak 8 9 saniye durduk. (Hint dizisi başrol oyuncuları mübarek)

Bakugou × ReaderHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin