Sabah uyandığımda saate baktım. Saat 9 a geliyordu ve abim daha görünüşe göre gelmemişti. Aklıma dün geceki rüya gelince hemen soluma baktım Enes yoktu. Sağ tarafa dönüp baktım. Orda da yoktu. Arkadan Enesin sesini duyunca rahatlıkla derin nefes verdim.
"Neyi arıyorsun?"
"Telefonumu." beyaz yalandan bir şey olmaz.
"Masanın üzerinde."
"Gerek kalmadı."
"Tamam hadi gel kahvaltı hazır." Enese şaşkın gözlerle bakarak "sen kahvaltı mı hazırladın?"
"Evet ne olmuş?"
"Zehirlenmem değil mi?"
"Ha ha ha çok komik. Çok konuşma da yemeğe gel."
"Tamamdır. Elimi yüzümü yıkayıp geliyorum."
"Tamam çayları koyuyorum bende o zaman."
"Koy."
Koltuktan kalkıp banyoya gittim. Rahat uyumuştum. Aslında oturarak uyumuştuk ama ona rağmen rahat uyumuştum. Elimi yüzümü yıkayıp mutfağa gittim. Masa harika görünüyordu. Hayretler içinde Enes'e baktım. Bana gülümseyip masaya oturmam için işaret etti eliyle.
Masaya oturup kahvaltıyı yaptıktan sonra Enes'le birlikte mutfağı topladık. İşimiz bittikten sonra salona gidip kendimizi koltuğa attık. Enes canının acıdığını belirten bir inleme çıkarttığında (Cansu fesat anlama gelir döverim) kaşlarımı çatıp ona baktım.
"İyi misin?"
"İyiyim."
"Yalan atma."
"Sorun yok belim tutulmuş biraz sadece."
"Ayy benim yüzümden değil mi. Neden sen beni bırakıp utanmadın ki. Ben yapalım sana. Dur ben bi sıcak su torbası yapayım."
"Leyla gerek yok."
"Hayır var benim yüzümden oldu."
"Leyla!" Enesin seslenişlerini umursamadan mutfağa gidip ketıla su koydum. Şu ısınırken hızlıca odama gidip sıcak su torbasını alıp geri mutfağa indim. Su ısındıktan sonra sıcak su torbasını hazırlayıp Enesin yanına gittim.
"Dur bi öne doğru gel. Şu sıcak su torbasını koyayım." Sözümü ikiletmeden biraz öne geldi. Bende sıcak su torbasını koyup yatak odasındaki ecza dolabından ağrı kesici aldım. Mutfağa da gidip bi bardak su alıp Enesin yanına geri döndüm.
"Abartma istersen Leyla. Altı üstü belim tutuldu."
"Benim yüzümden oldu ama. Bi de o halinle kahvaltı hazırladın."
"Tamam şu ilacı da içerim ama başka yok."
"Tamam yok." Enes ilacı ağzına alıp suyu da üzerine içti. (Cansu ilacı ağzına alıyor sadece sjsjsjjsjsj) Konuşacak konu bulamayınca sessizce ikimizde oturduk öylece. Aklıma aniden gelen soruya Enese döndüm.
"Enes sen dün okulda bana bir şey söyleyecektin?"
"Unuttum."
"Ama yaa."
"Unuttum napabilirim?"
"İyi bee. Belin nasıl?"
"İyi sorun yok."
"Tamam. Eyywahh dün çocuklara da ayıp oldu ya."
"O konuda da sorun yok onu da ben hallettim."
"Çok sağol Enes gerçekten."
"Rica ederim ne demek." Biraz oturduktan sonra sıkıldığım için sesli bi off çektim.
"Sıkıldın mı?"
"Evet ya."
"Napalm güzellik söyle bakalım."
"Ney?"
"Ne ney?"
"Sen bana ne dedin az önce?"
"Güzellik?"
"Enes iyi misin abi başına mı vurdu bel ağrısı?"
"Abi?"
"Upss."
"Bizimkiler de alıştırmış sana."
"Evet."
"Anladım." Enes'le konuşmamızı bölen kapı zili olmuştu. Ayaklanıp kapıyı açmaya gidecekken "Ben bakarım sen otur." dedi Enes. Tepki vermeden yerime oturdum. O da kapıya bakmaya gitti. Kapıdan abimin sesi geldiğinde abimin geldiğini anladım. İkisi birlikte salona geldiğinde Enes telefonunu alıp söze girdi.
Enes= Abi sende geldiğine göre ben artık gideyim.
Atakan= Peki sen bilirsin kardeşim.
Enes toparlandıktan sonra üçümüz birlikte kapıya gittik. Vedalaştıktan sonra Enes gitti. Kapıyı kapatıp abime bir şey isteyip istemediğini sordum. Olumsuz cevap verince bende bir şey söylemeden odama çıktım. Çok güzel bir gün geçirmiştim. Ama içimde hala bi his var. Umarım kötü değildir. Çünkü benim içimde ne zaman bi his olsa kötü bir şey olur.
...
Ne ara uyuduğumu bile bilmezken beni uyandıran şey telefonumun çalması olmuştu. Arayan kişi Barıştı.
"Efendim Barış?"
"Leyla hemen şehir hastanesine gelmen gerek."
"Niye noldu."
"Enes. Enes bıçaklanmış."
"Ne?! Tamam hemen geliyorum kapat." yerimden kalkıp dolabıma yöneldim. Hırkamı aldıktan sonra Abime seslendim
"Abiii!"
"Noldu?"
"Abi Enes bıçaklanmış hastaneye gitmemiz gerekiyor."
"Ne?! Tamam hadi motorun anahtarını alıyorum ben sen ayakkabını giy."
Selamm.
Kötü bitirdim bölümü birazcık sorry.
Enese ne oldu acaba.
Bende merak ettim.
Düşünmeden bölümü kötü bitirdim jdjdjdjdjdj.
Neysssee canlarım bir sonraki bölümde görüşmek üzereeee💋💋❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ANONİMİM •Yarı Texting•
ChickLit05*********= Çok güzelsin Leyla. Leyla= Kimsiniz? 05*********= Boş ver.