1. fejezet - De jó buli volt!

1.7K 44 3
                                    

Naruto

Egész úton lelkifurdalás gyötört, hogy Sakurát otthon hagytam, de amint belépünk a zsúfolt klubba, máris elfelejtkezem róla.

- Ugye megmondtam, Naruto? Ide csak tökéletes csajok járnak – vigyorgott rám Kiba, és egyből a bárpult felé kormányzott bennünket.

Shikamaru ásítozva szemlélte a tömeget, neki már nem jelentettek újdonságot a villódzó fények, a fülsiketítő zene és a töménytelen mennyiségű jó nő. A haverokkal minden héten ide jártak, egyedül én maradtam még ki ezekből a bulikból. Igazság szerint szombat esténként filmezni szoktunk Sakurával, de a többiek már nagyon cikiztek, hogy miért élünk úgy, mint egy öreg házaspár.

- Tessék! Ezt húzd le fenékig, aztán hajrá! Szedj fel végre egy igazi barátnőt – nyomott a kezembe Shino valami aranyszínű kotyvalékot. Méregerős volt, borzalmas ízű, majdnem az orromon jött ki hirtelen, mert óvatlanul hatalmasat kortyoltam belőle, és abban a pillanatban vissza is kívánkozott. Shikamaru bátorítóan hátba veregetett, mire önkéntelenül is nagyot nyeltem, nehogy a végén még szégyenben maradjak.
- Jól van, Naruto! Kezdetnek kicsit kemény volt, de meglásd, hamarosan nagyon jól fogod érezni magad – nevetett rám Kiba, majd gond nélkül lecsúsztatta ő is az italát.

A táncolás kissé túlzó jelző volt arra a vonaglásra, amit a tömött táncparketten műveltünk. Kiba hamarosan kavarni kezdett egy szőke cicababa mögött, akinek nagyon aranyosan négy copfba volt fogva a haja. Csak nevetett a haverom próbálkozásain, miközben kacéran riszálta tovább a fenekét. Kiba teljesen bezsongott tőle.

- Meghívhatunk benneteket egy italra? – kiabálta lelkesen a lány fülébe, és legnagyobb meglepetésemre a szőkeség azonnal rábólintott.

Ismét a pultnál ácsorogtunk. Kaptam egy újabb adag májzsugorítót, közben figyeltem hogy flörtöl Kiba a csajokkal, és próbáltam tanulni a módszereket.

- Temari vagyok – mutatkozott be a szőke lány és mindannyiunknak sorra kezet nyújtott, meg egy-egy puszit is adott. Ettől azonnal leizzadtam, mert zavarba ejtett ez a közvetlenség.
- Ő itt Shikamaru, Shino és Naruto. Hát a barátnőidet hogy hívják? – ölelte át a derekát bizalmasan Kiba, mintha máris jó ismerősök lennének.
- Tenten, Ino és Hinata – mutatta be sorra Temari a mellettünk toporgó lányokat. A szemem megállapodott az utolsó bemutatotton, Hinatán, aki fülig pirulva nyújtotta nekem a kezét.

Talán a pia, talán a mélyen megbúvó és most ismeretlen okokból előtörő férfiúi büszkeségem hatására merészen a kézfogás közben meg is pusziltam, ha már náluk így szokás.

- Szia! Örülök, hogy megismerhettelek – súgtam a fülébe, mire ha lehet, még jobban elpirult. Milyen aranyos lány!

Mikor az újabb kör italt is lehúztuk, visszamentünk táncolni, de már a lányokkal. Hinatát én azonnal kisajátítottam magamnak. Ez a helyzet már sokkal jobban tetszett, hogy hozzá kellett préselődnöm, nem a fiú osztálytársaimhoz.

Amúgy Kibának igaza volt!

Olyan jókedvem támadt, mint még soha. Már nem zavart a hangos zenének titulált ricsaj - ami eddig nagyon nem jött be, mivel messze nem az ízlésem – hanem vigyorogva fogtam meg a félszeg lány derekát, és élvezettel ráztam vele. Egyre jobban felbátorodtam, merészen közel húztam magamhoz, és úgy táncoltunk. Ebben a nagy embersűrűségben senkinek nem tűnt fel, hogy szemérmetlenül ölelgettem annak ellenére, hogy csak most ismertük meg egymást.

Nagyon tetszett a belőle áradó nőiesség. A szűk kis top alatt méretes mellei lágyan ringtak a zene ütemére. Hátulról átöleltem, karom így éppen érezte ezt a ringatózást, közben az arcom a hosszú hollófekete hajába temettem, és szorosan hozzápréselődtem. Valahogy elvesztettem az időérzékem, rajta kívül már senki mást nem láttam, csak őt érzem minden porcikámmal. Hirtelen lágyabb zenére váltottak és sokkal sötétebb lett. Ösztönösen magam felé fordítottam, és szorosan megöleltem. Nem tiltakozott.

Álompár-𝑆𝑎𝑠𝑢𝑆𝑎𝑘𝑢/BEFEJEZETTNơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ