Kapitola 1

232 7 0
                                    

Dneska ve škole nám učitelka oznámila, aby jsme jí už odevzdali seznam, kam kdo pojede. Dala nám do seznamu docela hodně zemí, ale já chtěla bezpodmínečně do Jižní Koreji. 

Tu zemi jsem měla ráda už hodně let a chtěla se tam vždy podívat. Jediný problém byl, že jsme museli jet po dvou a moje kamarádka chtěla jet jinam. 

K sobě jsem dostala jednu holku jménem Seo Gyu-ri sice jsem se s ní nebavila, ale nevadila mi, možná se i za tu dobu sblížíme. 

Když jsem přišla domů začala jsem hned balit, protože dneska večer jdu spát k Mih-hee, je to moje nejlepší kamarádka, máme to ve zvyku každý pátek u sebe spát a taky se dlouho neuvidíme, protože už v pondělí odlétáme.



Koukaly jsme se na různé filmy a dostávaly záchvaty smíchu.

,,Mrzí mě, že neletíme spolu." řekla jsem jí a smutně se usmála ,,Prosím tě nedělej drama, však každý den ti budu volat, i když nebudeš chtít." usmála se na mě a nakonec jsme se i obejmuly. 

,,Budu už muset jít, jsem totiž u babičky o víkendu, chce mi to ještě rozmluvit." informovala jsem jí ,,Dobře, tak jí ode mně pozdravuj." 

Sbalila jsem si věci a šla rovnou k babičce.



,,Vážně se mi nelíbí, že pojedeš tak daleko a ještě sama." opakovala stále dokola. Achjoooo babička mi to rozmlouvala takhle už dlouho, ale já byla pevně rozhodnutá.

,,A mamce to nevadí?" na tuhle otázku jsem nevěděla, jak odpovědět, upřímně moje mamka podle mě ani neví, kam jedu hlavní pro ní je, že někam odjedu. 

,,Ne, nevadí." odpověděla jsem s klidem. 

,,Mi se to furt nelíbí, ale už si velká holka, tak ti budu věřit, ale nic na tom nemění to, že mi budeš každý den volat" protočila jsem oči a řekla ,,Dobře babi, neboj se."  usmála jsem se a ona na mě taky. 

Ještě chvilku jsme si povídaly, ale pak se babička najednou zvedla a šla pro něco do ložnice. Chvilku jí to trvalo, ale potom nakonec přišla a v ruce držela fotku.

,,Babi...to je...?"



---------------

Tohle je moje první knížka, takže berte na to ohled prosím ^^ Předem se chci omluvit za nějaké ty chyby a doufám, že se vám bude líbit. 

Užívejte života sluníčka! <3

Výměnná studentkaKde žijí příběhy. Začni objevovat