Capitolul 10 - Nu e ca și cum suntem prieteni cu ei
- Seo Changbin! Nu se aleargă pe holuri! strigă un profesor în urma unui băiat scund ce se deplasa cu viteza pe holurile aproape goale.
Întârziase. Profesorul probabil intrase deja în clasă și începuse să predea o lecție nouă.
Apăsă ușor pe clanța ușii, dând buzna în clasă. Nu era nimeni acolo, în afara unui băiat blond care își strângea lucrurile. Changbin îl recunoscu pe acela care îl scoase din încurcătură în urmă cu câteva zile.
- Poți pleca, nu facem oră, o voce îl scoase pe băiat din visare. Profesorul are ceva treabă.
- Mersi, murmură Changbin înainte să dispară din clasă, îndreptându-se spre sala pe care o împărțeau cu cei de la dans.
Directorul școlii i-a chemat pe cei din 3racha la o mică sentință, iar asta îl făcuse să întârzie la oră. Aparent aceasta voia ca ei să mai pregătească un mini concert prin jurul ultimei săptămâni dinainte de vacanța de iarnă.
În sala de sport erau CB97 și J. One, discutând probabil despre același lucru. Aveau la dispoziție câteva săptămâni să pregătească totul.
- Cum ar fi să le cerem ajutorul celor din danceracha? sugeră J. One.
- E o idee bună, dar să vedem dacă acceptă, răspunse liderul.
- Sunt sigur că o vor face, zise J. One.
- De ce ești atât de sigur? îl întrebă Spear. B. Nu e ca și cum suntem prieteni cu ei.
La auzul vorbelor lui, Jisung și Chan au schimbat o privire cu subînțeles.
- O haideți, de ce nu mi-ați spus și mie? Poate m-aș fi străduit și eu să mă înțeleg cu ei, spuse Changbin.
- Păi nu e prea târziu. Poți încerca. Ai tot timpul din lume pentru a face asta, hyung.
CITEȘTI
Masca în flăcări ✔️
ФанфикȘase adolescenți într-un liceu, luptându-se pentru a-și ține identitățile secrete. ^ nu am o descriere mai bună