Cum orele erau suspendate, toți am mers acasă. Pentru a îmi confirma suspiciunile, merg spre Alex și îl întreb dacă mergem împreună acasă. A încuviințat, casa mea era în drumul lui.
— Știu la ce te gândești, rupe el tăcerea la jumătatea drumului. Crezi ca eu am făcut-o. Și nu te condamn. Faptele mele ma condamnă. Dar chiestia e ca tu ești mai suspecta decât mine. Asa ca ce alibi ai?
— Eram în vestiar și nu am ieșit din el pana când am auzit tipatul. Sunt vreo 7 fete care pot confirma. Dar tu? Doar ai dat din gura zicând ca nu tu ai fost. Dovezi?
— Nu fi proasta. Eram în sala. Și în plus, dacă cineva ma vedea ca ma îndrept spre baia fetelor, eu eram cel mort.Ha! Umorul nu îl părăsește nici acum. Ce-i drept e ca are un alibi bun și nu are motive sa o fi ucis. Și fara mine, nu ar reuși sa își acopere urmele prostul!
— Te-a făcut prost, i se adresează ea.
— Crezi ca sunt prost? întreba el imediat după.
— O vezi?! zic eu scăpându-mi cheile pregătite din mana.
— Deci nu este doar în mintea mea! Nu am înnebunit! răspunde mai degrabă fericit decât îngrijorat.Dar dacă amândoi o vedeam... Atunci ce e? Ce este ea?
— Sunt o fantoma geniilor, spune răspunzând la întrebarea pe care probabil ca și Alex și-o pusese.
Când am ajuns acasă, l-am invitat pe Alex înăuntru pentru a mai vorbi despre fantomă, dar a refuzat, spunând ca se grăbește.
Cred ca era mai bine.
Dar tot am întrebări. Oare și ceilalți o vad? Sau doar eu și Alex?
— Nu va considerați speciali. Și ceilalți au avut parte de vizitele mele. Mai rare ce-i drept, dar nu asta contează, răspunde ea.
— Dacă ești o fantoma... Însemna că vezi mai multe lucruri decât vad eu. Dacă erai o halucinație, erai parte din mine. Vedeai ca vad și eu. Asa ca... Știi cine este criminalul?!
— La care crima te referi? La cea de la școala asta sau cealaltă? Știu răspunsul la ambele întrebări, răspunde superioara.
— Nu am timp de prostiile tale. Spune-mi cine este criminalul Melaniei.
— Ha! O criminala care investighează o crima? Hai s-o vad și p-asta. Știi deja cine sunt criminali nu-i asa? Sau cel puțin ai câteva bănuieli. Nu? Sau ma înșel? Nu prea știu ce gândești. Este incert dacă tu chiar gândești.
Nu pot dormi. Ma tot gândesc la cine ar putea fi criminali. Dar mi-am dat seama de ceva. Lisa a ieșit din vestiar cu puțin timp înainte de țipăt. Nu părea schimbata atunci când a revenit... Dar nu am de unde sa știu. Poate e o psihopata.
Iar celalalt criminal? Sehun. Ea a zis ca ar trebuii sa știu. Și se comporta ciudat în preajma lor.
Asta trebuie sa fie! M-am mutat dintr-un oraș pentru ca sunt o criminala și am venit în acesta pentru a fii martora unei crime.
Dar oare... Ce sa fac cu informațiile astea? Nu e ca și cum m-aș putea duce la politie. Cum sa explic? "Vedeți dumneavoastră, am o fantoma atotștiutoare pe lângă mine", dar dacă as zice asta, nu as ajunge la închisoare pe motiv de boala. Mai bine las ideea asta ca un plan secundar. Da... Ar fii cel mai bine.
Pana când voi știi ce sa fac, trebuie sa am grija sa ma pun bine cu cei doi pentru a nu ajunge următoarea victima. De parca m-ar putea ucide! Am văzut scena crimei. Nu erau prea creativi. Cadavrul era intact, dar avea urme de lupta. Probabil au sugrumat biata fata. Dar totuși... Niciunul nu pare destul de puternic. Poate au drogat-o.
Cine știe. Nu îmi pasa. Macar acum pot sa dorm liniștită.
CITEȘTI
𝔇𝔦𝔞𝔳𝔬𝔩 𝔖𝔲𝔟 𝔄𝔠𝔬𝔭𝔢𝔯𝔦𝔯𝔢
Mystery / ThrillerSânge. Cadavre. Fantome. De asta spera sa fuga Emma White când afla ca se muta din oraș împreună cu familia sa. Acolo întâlnește persoane cu secrete la fel de mari ca ale ei. Toate faptele au consecințe, unele mai grave ca altele. Oare ce consecinț...