Lucianno:
6-kor e telefonom csörgésére keltem.-Ki a fasz lehet ilyenkor?-gondoltam. Mikor ránéztem a telefonomra az öcsém, aki egyben a helyettesem is, neve virított rajta. Így hát felvettem.
-Mi van?-vakkantottam bele-
-Hé Luc, ki a te legkedvencebb öcséd?-mondta röhögve.-
-Mit akarsz kérdeztem?-ismertem annyira,hogy tudjam milyen ha szívességet akar kérni-
-Eltudnád vinni Isát ma te?- kérdezte-
-Miért? Ez a te napod. Mi más dolgod van?- Amióta a szüleink meghaltak mindig Teo vagy én visszük és hozzuk Isát az oviból, nem beszéltük meg, de mindketten úgy gondoltuk így lesz a legjobb, nem mertük másra bízni.-
-Tudod az a tegnapi nő.....
-Ne is mond tovább.-szakítottam félbe- Rendben, de ezt többet nem játszhatod el velem, a péntek a te napod, tudod jól. Intézd máskor a nőügyeidet.
-Kösz tesó. De most lekel tennem..- Közben hallottam hogy azt mondja valakinek a háttérben hogy 1 perc, az a valaki meg erre elkezdett morogni.-
-Jó, szia. Hallom elfoglalt vagy.- Mondtam, mire megint felnevetett.- És letettem.
Gyorsan felkeltem, és szóltam Olíviának, Isa dadájának hogy készítse össze Isát gyorsan, mert ma én viszem el és sietek mert még dolgom van.
Isa sulija 1 órára van tőlünk így sietnünk kellet. Gyorsan beszálltunk és már indultunk is. 8:56-ra értünk oda, az óvónő már ott várta Isát, így gyorsan elköszöntem tőle és mentem az irodába.
Pont ilyenkor kell Matteonak is felrúgnia a menetrendemet, mikor tudja milyen fontos üzletkötés van a terítéken. Úgy döntöttem vagy így vagy úgy de megszabadulok az egyik rivális családtól, túl nagy lett a hatalmuk, aminél már csak az arcuk nagyobb. Azt hiszik baszakodhatnak velem. Hogy van esélyük engem legyőzni. Hogy beleköphetnek a levesembe. Nem bírják felfogni hogy attól hogy Palermo a központom, hogy ott élek, attól még egész Szicília az enyém. Ha hugyozni akarnak arra is tőlem kell engedélyt kérniük.
Mikor kiakartam szállni az autóból akkor láttam meg a hátsó ülésen Isa maciját ,amit a nagy kapkodásban ottfelejtett. Tudtam hogy elkel vinnem neki, hisz anélkül nem tudd létezni, ez a plüss volt anya utolsó ajándéka amit neki vett. Azóta mindig nála van. Így hát megfordultam és elindultam vissza.
Mire odaértem már majdnem 11 volt. Bementem a portán és elmondtam miért jöttem, azt mondták már éppen hívni akartak, mert Isa nem hagyja abba a sírást. A teremben van az egyik segítővel, a többiek pedig az udvaron vannak. Megkérdezték hogy oda vezessenek e, de tudtam hol van a terme, így egyedül indultam el oda.
Mikor odaértem nevetést hallottam, hirtelen azt hittem képzelődök. Vagy hogy rossz teremhez jöttem, megnéztem a kiírást a teremajtón, de nem, ez az , ez az ő osztálya. Hirtelen megint meghallottam a nevetést, így hát lassan kinyitottam az ajtót...
ESTÁS LEYENDO
A tarozás fejében
Romance"Nem volt rossz gyerekkorom, sőt kifejezetten jó volt, egészen... az anyukám haláláig, onnantól romlott meg minden. Már nem voltam apuci és anyuci hercegnője, minden megváltozott, egyedül voltam a világ ellen, sokszor akartam feladni, de nem tettem...