Juniús 4

116 2 0
                                    


Caterine:

Reggel egy idegen szobában ébredtem, ülőhelyzetbe pattantam és hirtelen azt sem tudtam hol vagyok. Csak lassan tértek vissza az emlékeim a tegnapi napról.

Miután rájöttem ki is az férfi, egy szót sem szóltam. Emberei felmentek a bőröndjeimért és kivitték az autóhoz,majd a férfi csak nézet, a szemével jelezve hogy menjünk. Rásem néztem az apámra mielőtt kiléptem az ajtón. Csak követtem az autóhoz, mikor kinyitotta előttem az autó ajtaját egy szó nélkül beszálltam. Az egyik embere kinyitotta előtte az ajtót és ő beszállt mellém. Az emberei beszálltak előre és elindultunk valamerre, az új életem felé, amiről fogalmam sem volt milyen, és hol lesz.Nem néztem vissza az ablakból, nem volt semmi ami hiányzott volna a házból, amiért megérte volna vissza nézni, ez a ház sosem volt az otthonom, csak egy hely ahol laktam.

Megrezzent a telefonom a zsebemben,megijedtem hirtelen azt sem tudtam mi az, mikor elővettem láttam hogy Fiotól jött SMS-em:

-"Hali, hogy álsz? Ugye már úton vagy? Én már itt vagyok." -eleredtem a könnyeim, némán sírtam, az autóban ülök felém kapták a tekintetüket, de én rájuk sem néztem-

Rápillantottam a telefonom kijelzőjére és láttam csak egy órája szálltam le a buszról, nekem sokkal több időnek tűnt. Mit mondjak neki?

-"Közbejött valami, nem érek ki a reptére időben. Majd utánad megyek, te csak menj. Amint lehet hívlak."

-"Mi csoda? Ugye csak viccelsz és mindjárt előugrasz valahonnan hogy itt vagyok, bevetted."

-"Nem Fio teljesen komoly vagyok. Sajnos nem tudok menni. De te mindenképpen szállj fel a gépre. Majd megyek pár napon belül én is."

Hiába tudtam hogy ez nem igaz, ezt kellett mondanom, mert tudtam különben ő sem száll fel, ha elmondanám az igazat visszajönne értem, amivel csak ő is bajba kerülne, ezt pedig bármi áron elakartam kerülni. Még úgy is hogy hazudnom kell neki, amit sosem tettem. Mindig őszinték voltunk egymással, sosem voltak titkaink egymás előtt. De most ezt kellett tennem, ráérek később bánkódni emiatt, most az a legfontosabb hogy Fio rajta egyen a azon a gépen.

-"Miért? Mi történt? Baj van? Azonnal indulok hozzád." -igen ez az a Fio akit ismerek, csapot papot otthagyna hogy nekem segítsen-

-"Apa megsérült, balesete volt. Nem olyan komoly, de most nem mehetek el, valakinek gondoskodnia kell róla."

-"Óh, hogy történt? Milyen baleset? Hol vagy?"

-"Elütötte egy autó, a kórházban vagyunk, várom hogy haza vihessem. Tényleg nem olyan komoly,eltört az egyik lába és egy kis agyrázkódás van, de néhány hétig valakinek vigyáznia kell rá."

-"Cat ne izélj már, nem érdemli meg hogy miatta maradj ott. Gondoskodjon ő magáról."

-"Tudom, de nem hagyhatom így itt egyenlőre, ha kicsit jobban lesz utánad megyek majd."

-"Áh, jól van Cat, de egyszer a jó szíved miatt fogsz bajba kerülni. Én mondom neked.Most megyek lassan indul a gépem,amin neked is rajta kéne lenned. De mindegy inkább nem is mondok semmit.Szia,majd beszélünk." -ha tudta volna milyen igaza van-

-"Rendben, szia."

Mikor felpillantottam a telefonomból észrevettem hogy közben megérkeztünk. 

A tarozás fejébenTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang