Levi boldogan bandukolt a cellájába. A Tartarus szürke falait nézve egyből Eren ánuszára aszociált.
A legalsó szinten kapott szobát. A szoba halvány lila színben pompázott, a falakon pedig Charlie-s pószterek.
-Szia Jeromos vagyok! Charlie fanboy! Imádom a Tik Tokot, meleg vagyok és Netflix faaaaaaaaaan!-visított örömében a fiú.
-Levi vagyok. Nem érdekelsz.-válaszolta flegmán, majd a sarokvab lévő babzsákfotelra huppant.
-Juj, hallottam, hogy most egy csomó új tag jött! Kik azok? Mért zártak be titeket?-kérdezte Jeromos.
-A többieket orgiáért és a Dunában való seggrészegen fürdés miadt, a Dezső nevezetűt pedig azért mert a Blahán dillerkedet. Eredetileg közmunkára ítélték őket, de azt nem tudták, hogy a Terror házát ló szarral fixálni nem jó ötlet.-válaszolta.
-Juj de funny!-visított.
Levi megunta Jeromost, így a folyosón bandukolt.
-Levi!-szólt hozzá egy ismerős hang.
Levi könnyes szemmel fordult meg. Eren állott mögötte.
-ERREEEEEEEEN!-bőgte el magát Levi, majd a szerelme nyakába ugrott.
-Úgy hiányoztál csinibabaaaa!😢
-Same!!!!!
-Babaaaa annyiszor vertem rád ki míg bezárva voltam!-pityeredett el Eren.
-Sameeeeeee!
-Csináltam egy Eren squadot, és egy PC kis loli felkúrt, és megölteeeem!😢😢😢-sírt Eren.
-Nem baaaaaaj, a loliknak úgy is mindegy!-vígasztalta.
-Börtön zegz?-javasolta Eren.
-Aghhhr azt hittem, hogy itt fogunk sírni és buzulni baby, de agrrr! Az agyban folytassuk!-mondta Erotikusan Levi.
Levi és Eren a börtön egyik cellájába tették magukévá egymást. Utána romcsin néztek 365 napot. Naon romcsi volt.
-Nah, és szereztél új barátokat?-kérdezte Levi Erent.
-Jaj, az Eren Squad tagjai mind non cukkerek. BFF-ek vagyunk OMG! Neked?
-Mindenkit utálok, de Midoriyának jó a segge.-motyogta a férfi.
-A Brazzers elnökének a fia?-lepődött meg.
-Mútkor kissé be volt állva, így elmesélte, hogy amúgy ő Gon és Killua, csak fusionáltak.-vigyorgott Levi.
-Hú, erről írt a Kis Kegyed, de azt hittem fake...-lepődöt meg a fiú.
-Úgy hiányoztáaaaaal baba!-mondta Levi, könnyes szemmeivel átölelte Erent, majd megcsókolta.😍😍😍
Az eseményeket meglátta Szájer. Titokban hatalmas Eren fanboy volt. Féltékenységében pedig Yandere módszerhez alkalmazkodott.
-HA NEM LEHETSZ AZ ENYÉM, AKKOR SENKIÉ! HATALMASSS ÁNUSZ CSAPÁS!-üvöltötte, majd végzett a két fiúval.
Eren pánikba esett. Mire feleszmélt, már teljesen másik világba került át. Viszont Levit nem látta.
-Leviiiiii!Leviiiii!!! Biztos itt van! LEVI..aúúú...baszdmeg! Ki dobott meg egy füzettel?-kérdezte, de senki se válaszolt.
Így a földön lévő füzetért hajolt, és felvette.
-Death Note? Az meg miaz édes faszom?-kédzete magáról.
Egy fél perc sem telt bele, miután realizálódott benne, hol is van.
-ÚRISTEEEEEEN YAGAMI YAGAMI MINGYÁ ORGAZMUST KAPPPPPOOOOK! OMG!-visította.
Eren örömében el is feledkezet Leviról. Boldogan szorongatta füzetét, majd elment venni egy kiló Idaredet és Jonagold almát.