- Wstęp -

109 7 3
                                    

Z dniem 29 marca rekrutacja zostaje otwarta!

Witajcie z naszych skromnych prograch. Jesteśmy, jak wszyscy... Dopiero się uczymy tworzyć, pisać, pomagać. Jesteśmy po prostu ludźmi...

Każda osoba, która chcę złożyć zgłoszenie musi wypełnić formularz cześci dla danego typu.

Recenzent
- Osoba ubiegająca się o to stanowisko powinna znać zasady ortografii i interpunkcji. Nie mieć problemu z zasadami poprawnej polszczyzny.
- Dobrze, żeby taka osoba miała na swoim profilu autorskie opowiadanie.

Korektor/Beta
- Dobrze, żeby taka osoba miała autorskie opowiadanie u siebie na profilu.
- Taka osoba powinna mieć bardzo bogatą wiedzę z zakresu ortografii, interpunkcji oraz poprawności językowej.

Promotor
- Dobrze, żeby taka osoba potrafiła wyłapać z książki wszystkie najlepsze i najgorsze strony
- Owa osoba powinna potrafić czytać że zrozimieniem, ale też z pewnym dystansem podchodzić do powieści.

Grafik
- Owa persona powinna (ale nie musi) mieć na swoim profilu portfolio z grafikami.
- Programy z których korzysta taka osoba są obojętne, ale na zdjęcia na okładkach powinny być pozbawione praw autorskich.
- Osoba chętna powinna potrafić tworzyć okładki, banery, kolaże...

Montażysta
- Taka osoba powinna mieć pojęcie o tworzeniu filmów, zwiastunów itd.

Konkursowiec
- Taka osoba powinna mieć dużo oryginalnych pomysłów.

¡Rekrutacja!Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz