,,Babi...to je...?" ukázala jsem na fotku a uvažovala, jestli to je to, co si myslím.
,,Ano, to je tvůj otec, jak tě drží, byl ti tady asi tak rok."
Slyšela jsem dobře?! Pokaždé když jsem se mamky ptala na svého otce, nikdy mi nic neřekla, jakoby nikdy neexistoval a babičce řekla, ať mi to taky neříká.
,,P-proč mi to ukazuješ?" nechápala jsem to.
,,Chci aby sis jí vzala, ať máš aspoň něco s tvým otcem, když ti mamka všechno vzala." vzala jsem si tu fotku a koukala na ní, upřímně měla jsem slzu na krajíčku.
Nedalo mi to a musela jsem se zeptat na víc ,,Co se mezi nimi stalo?" babička se na mě smutně podívala a řekla ,,Jednoduše si nebyli souzeni."
♡
Přišla jsem domů a už byla docela tma, ale chtěla jsem poslední večer strávit s mamkou. Když jsem prošla celý byt, došlo mi, že není doma, tak jsem jí napsala.
Myung-Sook : Kdy přijdeš domů?
Mezitím jsem šla do pokoje, si uklidit a dobalit věci. Po hodině stále nepřicházela, tak jsem si udělala večeři a šla se koukat na seriál. Bylo už pozdě, takže jsem u toho usnula.
Nespala jsem, ale dlouho vzbudil mě hluk, který vycházel ze zdola. Když jsem se utíkala podívat, viděla jsem mamku ležet na podlaze...byla opilá.
Jen jsem si povzdechla a šla jí pomoct do postele ,,Ooo Myung-Sook, ty jsi ještě doma? Nebyla jsi celý víkend doma, tak jsem si myslela, že už jsi odjela."
,,Ne mami, odjíždím až zítra." odpověděla jsem jí a přitom táhla do ložnice ,,Kdy tě zase uvidím?"
,,Asi až na Vánoce." odpověděla jsem a ona se zamračila , nevím proč, jestli to je pro ní za chvilku, nebo za dlouho.
Uložila jsem jí do postele a šla si sama lehnout do pokoje, zítra mě čeká náročný den, musím se přece pořádně vyspat.
Když jsem tak usínala, přemýšlela jsem nad tím, jaké to vůbec bude a těšila se čím dál tím víc.
Ráno mě vzbudil budík bylo 6:15. V 7 hodin už jsem byla připravená odejít, nakoukla jsem do ložnice, mamka furt spala.
Byla jsem na jednu stranu šťastná, že jí nějakou dobu neuvidím, ale na druhou stranu je furt moje mamka a je jasné, že mi bude chybět, i když nevím, jestli já jí jo.
♡
Na letišti už jsem jen čekala na Gyu-ri, která měla zpoždění. Naštěstí to stihla a nastoupily jsme. Celou dobu letu jsem se koukala na seriál a Gyu-ri spala.
♡
Bylo už odpoledne, když jsme přijely na pokoje, naštěstí jsme je měly rozdělené. Vybalila jsem si věci a podívala jsem se, jaký mám na zítra rozvrh, byla jsem docela nervózní, zítra jdu poprvé úplně do jiné školy a ještě k tomu v Seolu.
Korejštinu jsem tak nějak uměla, od malička mě to učila teta, ale ta pak odjela. V 15-ti mi k-pop a k-dramata přirostly k srdci, takže korejštinu jsem se zase začala učit.
ČTEŠ
Výměnná studentka
RomancePříběh je o mladé Mi Myung-Sook, která jede do Seolu jako výměnná studentka.