Došli jsme do nějaké místnosti, kde bylo hodně žen. Byla jsem překvapená protože jsem tohle nečekala. Postavili jsme se do řady a přišla postarší paní s holí. "Teď jste v paláci Sultána Taehyunga. Jste jeho otrokyně a on se rozhodne co s vámi udělá. Teď vyberu nějaké dívky a ty tu zůstanou ostatní půjdou zase na trh" Řekla a začala vybírat. Mojí kamarádku jsem vybrala. Přišla ke mě a podívala se mi do očí. Odstrčila mě k vybraným. "To by stačilo odveďte ostatní na trh a tyhle zaveďte do hamamu ať se umyjí a prohlídne je lékařka" Řekla paní s holí a odešla. Sluhové ostatní odváděli pryč a nás zavedli do hamamu. "Nechte mě!" Křikla jsem po nich a spírala se jím. "Nechte mě!" Křičela jsem na ně pořád.
Pohled Jisoo Sultán.
Jsem Jisoo sultán jsem matka našeho sultána Taehyunga, který se právě stal sultánem po mém manželovi. Zrovna jsem šla do své komnaty, když jsem uslyšela nějakou hádku. Podívala jsem se odkud to jde. Uviděla jsem nějakou dívku se hádat se sluhy. "Co se to děje Dáje?" Zeptala jsem se mé služebné. "Dneska dovezli nové konkubíny pro našeho vládce Sultánko" Odpověděla mi. Podívala jsem se na tu dívky "Doveďte mi ji" Řekla jsem a rozešla jsem se do komnat.
Po chvíli do komnaty přišla Dáje. "Sultánko je konkubína je tady" Řekla a otevřeli se dveře. Do komnaty přišla dívka a pořád nadávala. "Přestaň nemluv už!" Křikla jsem po ní. Podívala se na mě. "Prosím pomocte mi. Vidím že jste velmi mocná. Prosím pomocte mi byla jsem unesená a prodána sem do tohodle pekla, kde chci umřít" Řekla jsem. "Nikam nepůjdeš teď jsi majetkem mého syna Sultána Taehyunga a jen on rozhodně co s tebou bude" Řekla jsem jí. Odveďte ji" Řekla jsem a začali ji odvádět. "Hloupost já nejsem ničí majek!" Křičela.
Když odešli podívala jsem se na Dáje. "Zkuste ji vychovat" Řekla jsem jí a Dáje přikývla a odešla. Já si povzdychla.
ČTEŠ
Můj Sultán
FanfictionJsem otrokyně, kterou unesli Tataři a chtějí ji prodat do sultánského paláce. Mojí matku, otce, mojí mladší sestřičku i mého snoubence ty všechny zabili. Čti dál ať se dozvíš jak to dopadne s otrokyní